The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 224    Average: 4/5]
49 Comments - View/Add
Hits: 63994
Rating: 4
Category: Funny
Date: 10/11/05 02:27 AM

49 Responses to Family Guy Smurfs

  1. Profile photo of MikePiano
    MikePiano Male 18-29
    1425 posts
    October 10, 2005 at 9:08 pm
    Link: Family Guy Smurfs - Another funny Family Guy short!

    :-)

  2. Profile photo of Tafts
    Tafts Male 18-29
    73 posts
    October 11, 2005 at 2:30 am
    that was frikin smurf-tacular
  3. Profile photo of FallenSoul
    FallenSoul Male 18-29
    923 posts
    October 11, 2005 at 2:51 am
    Lol, the Sunny D part made me laugh more then the smurf part, lol.
  4. Profile photo of natichic
    natichic Female 18-29
    48 posts
    October 11, 2005 at 3:13 am
    "As soon as we got outta the bar, she started `smurfin` me." Hahaha. Yeah, and the Sunny D part killed me. I LOVE FAMILY GUY.
  5. Profile photo of Nacaz2
    Nacaz2 Male 13-17
    821 posts
    October 11, 2005 at 3:41 am
    yet another family guy classic, awesome!!!
  6. Profile photo of purplegymsho
    purplegymsho Female 13-17
    61 posts
    October 11, 2005 at 5:31 am
    :( I`m not much of a Family Guy fan anymore since it got ostracized, but you gotta love Peter`s laugh! :D
  7. Profile photo of mmstrmpt
    mmstrmpt Male 13-17
    147 posts
    October 11, 2005 at 7:24 am
    eh we got some soda we got some purple stuff O sunnny D ALRIGHT!
  8. Profile photo of psycopyro
    psycopyro Male 13-17
    396 posts
    October 11, 2005 at 7:31 am
    purple its back on the air on fox. and the short was smurfing smurf
  9. Profile photo of clorox
    clorox Male 13-17
    415 posts
    October 11, 2005 at 10:32 am
    FUNNY AS HELL....smurf the smurfesses!
  10. Profile photo of webby-boy
    webby-boy Male 13-17
    390 posts
    October 11, 2005 at 10:43 am
    lol shut the smurf up :-)
  11. Profile photo of danielh
    danielh Male 13-17
    79 posts
    October 11, 2005 at 10:55 am
    ive seen it b4 on emission impossible but its still funny
  12. Profile photo of Eat_p00
    Eat_p00 Female 13-17
    305 posts
    October 11, 2005 at 11:18 am
    family guy rules!!!!!
  13. Profile photo of wild_monkeys
    wild_monkeys Female 13-17
    683 posts
    October 11, 2005 at 11:48 am
    that was fricken smurf
  14. Profile photo of stoneyjoe
    stoneyjoe Male 18-29
    346 posts
    October 11, 2005 at 12:45 pm
    lol seen that one. i agree wiv fallensoul the sunny d bit was funnier but the smurf bit wudda bin funnier if i hadnt allready seen it.
  15. Profile photo of chestertheje
    chestertheje Male 13-17
    605 posts
    October 11, 2005 at 2:43 pm
    haha, lol. She started smurfin me right in the freakin parking lot, that is freaking smurf!
  16. Profile photo of blackmind
    blackmind Male 13-17
    695 posts
    October 11, 2005 at 2:47 pm
    that was so smurfing funny
  17. Profile photo of net_surfer
    net_surfer Female 18-29
    75 posts
    October 11, 2005 at 2:58 pm
    when he said "aw sunny d alright!" that WASNT his usaul voice...hmmmmm
  18. Profile photo of hovalady411
    hovalady411 Female 18-29
    1262 posts
    October 11, 2005 at 3:45 pm
    "Lets see... we got soda, purple stuff... ah sunny d! Alight!`

    XD Lmfao

  19. Profile photo of bwahbwah
    bwahbwah Male 13-17
    982 posts
    October 11, 2005 at 3:50 pm
    SUNNY D ALRIGHT!!!!!!!! LOL thats funny.
  20. Profile photo of b1te_me
    b1te_me Female 13-17
    158 posts
    October 11, 2005 at 3:52 pm
    SMURPH YEAH!!!
  21. Profile photo of MoonieInDrag
    MoonieInDrag Female 13-17
    16 posts
    October 11, 2005 at 4:44 pm
    I would`ve gotten the purple stuff! Naw, sunny d! :-)
  22. Profile photo of x_dreamer
    x_dreamer Female 18-29
    240 posts
    October 11, 2005 at 6:24 pm
    Gawd, that was so smurfin` funny.
  23. Profile photo of xbox8798
    xbox8798 Male 13-17
    175 posts
    October 11, 2005 at 7:17 pm
    alrite sunny D
  24. Profile photo of for_serious?
    for_serious? Female 13-17
    1403 posts
    October 11, 2005 at 7:22 pm
    Sunny D smurfs! Smurf yeah!
  25. Profile photo of Chaz1337
    Chaz1337 Male 18-29
    58 posts
    October 11, 2005 at 7:52 pm
    dude deja vu i watched that episode last night while i was smurfing your mom!!11 but seiously i did see it last night
  26. Profile photo of Aqausixio
    Aqausixio Female 18-29
    1397 posts
    October 11, 2005 at 7:52 pm
    Shut the smurf up.
  27. Profile photo of Chaz1337
    Chaz1337 Male 18-29
    58 posts
    October 11, 2005 at 7:53 pm
    what exactly is sunny d its not orange juice??
  28. Profile photo of _Snoopy_
    _Snoopy_ Female 13-17
    1253 posts
    October 11, 2005 at 7:54 pm
    "As soon as we got outta the bar, she started smurfin` me..."
    "Shut the smurf up :-O"
  29. Profile photo of p4nd4z
    p4nd4z Female 18-29
    302 posts
    October 11, 2005 at 8:03 pm
    "Alright!"
  30. Profile photo of jimbodahobo
    jimbodahobo Male 13-17
    371 posts
    October 11, 2005 at 8:07 pm
    i love family guy but they seem to be a unofficial sponsor of the site
  31. Profile photo of SolidTurtle
    SolidTurtle Male 13-17
    161 posts
    October 11, 2005 at 8:07 pm
    Lmao I loved the Sunny D part. Sunny D alright. I saw it thi smorning and I was saying it all day.

    Sunny d is like orange juice its like a mix or whatever.

  32. Profile photo of MikePiano
    MikePiano Male 18-29
    1425 posts
    October 11, 2005 at 9:07 pm
    i knew everyone would like this :)
  33. Profile photo of Z10
    Z10 Male 13-17
    6 posts
    October 11, 2005 at 9:59 pm
    Why do people have to keep putting up family guy videos. Theres like 30 of them now. If someone wanted to see it so bad they`d watch the show
  34. Profile photo of Erica29
    Erica29 Female 13-17
    61 posts
    October 12, 2005 at 2:30 pm
    ive seriously saw this episode.
    lmao i know everyone loves the sunny d part too it`s hilarious.
    ....this one`s goin to the favourites vault!
  35. Profile photo of Erica29
    Erica29 Female 13-17
    61 posts
    October 12, 2005 at 2:32 pm
    oh yes and if you`re wondering sunny d is orange juice. i thought americans had sunny d......:-?
  36. Profile photo of gabcab
    gabcab Male 13-17
    404 posts
    October 12, 2005 at 8:44 pm
    Family Guy Smurfs.(rocks)
  37. Profile photo of retlawdahc
    retlawdahc Male 18-29
    4 posts
    October 13, 2005 at 12:51 am
    BLAST! Die Bitch
  38. Profile photo of x_omni_x
    x_omni_x Female 13-17
    241 posts
    October 13, 2005 at 11:05 am
    On 10/12/2005 2:32:28 PM Erica29 wrote: oh yes and if you`re wondering sunny d is orange juice. i thought americans had sunny d......:-?
    Sunny D was popular in America a few years ago, but no one really talks about it anymore. At least where I live. Or maybe it`s that I`m in high school now and everyone is drinking those heartstopping energy drinks. Oh well, I`ll shut the smurf up now.
  39. Profile photo of jhonmayer1
    jhonmayer1 Male 18-29
    1289 posts
    October 30, 2005 at 6:52 pm
    smurf-tacular....lol
  40. Profile photo of squee13
    squee13 Female 18-29
    406 posts
    November 5, 2005 at 8:19 am
    smurf?
  41. Profile photo of MRMike
    MRMike Male 13-17
    217 posts
    November 25, 2005 at 8:04 pm
    eheh it sounds funny
    smurf smurf smurf smurf smurf
  42. Profile photo of JohnB49
    JohnB49 Male 13-17
    25 posts
    January 2, 2006 at 11:30 am
    haha :-D that was funny two of my favourite programs put together! ooh yeh
  43. Profile photo of psychodude
    psychodude Female 13-17
    171 posts
    January 7, 2006 at 11:23 pm
    "Lets see... we got soda, purple stuff... ah sunny d! Alight!`

    LOL.. smurf-tastic!

  44. Profile photo of killdakitty
    killdakitty Female 13-17
    114 posts
    June 22, 2006 at 9:31 am
    that smurf-erific
  45. Profile photo of monert
    monert Female 18-29
    799 posts
    June 22, 2006 at 11:59 am
    smurf-tacular. I love family guy.
  46. Profile photo of Fittomeister
    Fittomeister Male 13-17
    69 posts
    July 26, 2007 at 1:54 pm
    dude the sunny d thing is part of kyle ceases comedy act them copiers
    proof
    http://www.youtube.com/watch?v=ckzP8GA8q...
  47. Profile photo of mbor
    mbor Male 30-39
    269 posts
    March 18, 2008 at 4:51 pm
    Smurfalicious smurfinitions make the smurfs go smurfo.
  48. Profile photo of smurfette69
    smurfette69 Female 18-29
    300 posts
    May 13, 2008 at 5:34 pm
    who cares fittomeister...family guy still rules....and smurfs...yay!
  49. Profile photo of OrangeCrow
    OrangeCrow Female 18-29
    1199 posts
    March 13, 2009 at 3:26 am
    Smurfy.

Leave a Reply