Dane Cook on Fighting

Submitted by: RsAgnstBee 11 years ago in Funny
/media/18672_dcfighting76.wmv
A Lesson on how to know when someone wants to fight.
There are 78 comments:
Female 307
Dane Cook on anything is kinda blech..
0
Reply
Male 92
haha dane cook did a cartwheel
0
Reply
Female 139
I LOVE Dane Cook -flips Super Finger at all the Europeans who hate American comedy-
0
Reply
Male 211
Thats sooooo true!
0
Reply
Female 158
OMG Dane Cook is freaking sexy.
0
Reply
Female 573
I LOVE DANE COOK! HE`S SO F*CKING HOTT!! Did you see his abs...Oh God! I`m getting aroused just THINKING about him laying in bed. WOO!!
0
Reply
Male 4
THAT GUY ROCKS
0
Reply
Female 476
im going to marry him someday.
0
Reply
Male 49
Jimmy Carr is pretty funny, but alot of times I don`t think so. Dane Cook is almost always funny. It must be the cultural difference.
0
Reply
Male 695
NOT FUNNY
0
Reply
Female 1,062
jimbodahobo: you cant compare british and american comedy they are like 2 totally different things
its like comparing steve martin and richard pryor both are good but two totally different things

I`m with this guy. They`re both good.

0
Reply
Female 1,062
I want to have Dane Cook`s babies.
0
Reply
Female 1,468
I need to rent some of his DVDs and see just how funny he can be.
0
Reply
Male 10
Ive been in quite a few fights in my time never wiped my mouth before hand afterwards i might do if my mouth is bleeding but thats kinda necessary
0
Reply
Female 420
I think the fact that he finds humor in all races together is a way of saying, "Hey, we take ourselves way too f*cking seriously." I mean, come on, it is stupid to say that there no racially unique responses, be they social or instinctual, is just ignorant.

To find humor rather than denial is so much better than what our society is grasping at now. This moronic idea that all people are the same: act the same, re-act the same, talk the same, walk the same, think the same... blah blah blah! Its our uniqueness that is so wonderful. I am so tired of the "PC" crowd trying to water down everything, and likewise, ignorant f*cks trying to paint some of that uniqueness in a negative light.

This particular stand up routine was done in a mixed race crowd and black people seemed to find Dane Cook`s observation on "black fighting" extremely humorous (when they panned over the crowd).

People need to lighten up!

0
Reply
Male 169
someone s.hit on the coats!
0
Reply
Male 244
how nice of him to assist the inequallities of stereotyping people
0
Reply
Male 1,550
AhahAHAHahAH awesome, added!!!
0
Reply
Female 1,397
Gotta love racial stereotypes.
0
Reply
Male 1,030
zZzZzZzZzZzZzZ so lame
0
Reply
Female 420
Dane Cook is hot and so freaking hilarious! I love him! If I weren`t married, I would SO be a Dane Cook groupie. lol kidding, but the man definately plays a starring role in some of my fantasies! Check out his site, Dane Cook , there are alot of adio clips and other fun stuff.
0
Reply
Male 536
DEADMAN YOU PIECE OF poo YOU DONT HAVE HIS CDS!!!!!! AND YOUVE NEVER BEEN IN A FIGHT!!!!!
0
Reply
Male 208
*SU-FI*

Dane cook is hardcore

0
Reply
Female 31
ms.mojo: i revolove around tv.
so yea. i <3 dane cook.
0
Reply
Male 214
Super Bleeder
0
Reply
Male 46
yeah dane cooks funny, but that clip wasnt that funny, true though. oh, and if i ever meet one of you dane cook fanatics... "I BLEED IF YOU SHOOT ME IN THE CHEST!"
0
Reply
Male 214
That Dane Cook is a funny bitch
0
Reply
Female 409
He`s the best
0
Reply
Male 1,425
OH GOD!!! *falls over* DANE COOK!!!!! 4!
0
Reply
Female 428
I heart Dane Cook..... WOOOOO I`m Laundry in a Dryer WOOOOO.....
0
Reply
Male 1,523
"Is everyone on this forum sub-literate?

Learn to spell. "Halarious?" "fite?"

Is everyone 14 and stupid?"

#16 It`s funny because it`s true...

0
Reply
Male 371
you cant compare british and american comedy they are like 2 totally different things
its like comparing steve martin and richard pryor both are good but two totally different things
0
Reply
Male 594
Is everyone on this forum sub-literate?

Learn to spell. "Halarious?" "fite?"

Is everyone 14 and stupid?

0
Reply
Male 914
<<<<<<<gets his dane cook costume JKJKJK
0
Reply
Male 1,420
^^ well, you dont seem to be that enthusiastic about marriage then :P
0
Reply
Female 1,403
If I ever get married it will either be Paul Newman or Dane Cook.
0
Reply
Female 963
Hahaha, that was great! :-D
0
Reply
Female 435
LMAO :)
0
Reply
Male 82
Every so often a comedian comes along who breaks all the rules; Dane is one of `em

Shcrew that man. Dane Cook May be pretty good but he doesn`t revolutionise the industry in any way at all. Oh and Brit Comics are miles Fhucking better than any american ones. And if you deny it the only one you`re fooling is yourself. Lee Evans and Omid Djalili are the frickin` best.

0
Reply
Female 3
Dane cook rules :D
0
Reply
Male 199
umm i didnt write that?? wtf??
0
Reply
Male 199
eeem not guna speel nytin rit sou matt git madd at ma gramma
0
Reply
Female 26
This was good but i still love Peter Kay!! Now he`s funny!!
0
Reply
Male 667
Every so often a comedian comes along who breaks all the rules; Dane is one of `em
0
Reply
Male 19
southpaw101: that was crap compaired to english comedians

You`re an idiot.

0
Reply
Female 51
Sunday, October 23, 2005 11:37:52 AM
britian do very eccentric comedy. you ever seen john cleese in monty python? its weird but thats what makes it funny. american comedy is more in your face.
dane cook is sooo hot


monty python IS LIKE THE BEST EVER!!!! i lov it!! :P thats was kinda funny... and totally true

0
Reply
Male 459
if you haven`t been in highscool/secondary school/whatever, or you were a goodie goodie, you wouldn`t know, but this is all too true! lmao, right as soon as he started talking about what "the black guy`s boys" are doing, that was the icing on the cake, all too true, until the cartwheel that is.
0
Reply
Female 394
hahaha, you just have to love it.
0
Reply
Male 1,079
Perfectly true
0
Reply
Male 982
Dane Cook is hilarious. Theres not even a no answer to that. I also think that Jimmy Carr is good. I think they are both funny and i can`t choose which one i like better. So I like them all the same. Geroge carlin is good too.
0
Reply
Female 28
Dane Cook is so funny.They should post more clips of him. Oh and he`s cute which is great.Seriously he`s funny.If you dont know his work you should download or buy one of his CD`s.
0
Reply
Female 683
britian do very eccentric comedy. you ever seen john cleese in monty python? its weird but thats what makes it funny. american comedy is more in your face.
dane cook is sooo hot
0
Reply
Male 18
Dane Cook is great. English comedians arent funny they are stupid. AMERICA OWNS YOU BITCH!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 854
Dane cook is drating awesome....hahaha..."dude i just wanna dance..."
0
Reply
Male 1
Because english comedians are halarious... (sarcasm)
0
Reply
Female 219
hehe ive never actually noticed it until i saw i fite the other day lol we do wipe our mouths
0
Reply
Female 178
was kinda dumb
0
Reply
Male 160
that was crap compaired to english comedians
0
Reply
Male 1,061
hilarious n true
0
Reply
Male 1,420
manorrd:
Sunday, October 23, 2005 2:47:26 AM
I never liked that guy`s shtick

hey manorrd, why were you looking at that guys shtick? :-P

0
Reply
Male 82
Dane cook`s good too but that clip wasn`t that funny.
0
Reply
Male 82
Jimmy carr kicks so much a##. Granted I don`t have much of his dvds or anything but still.
"Isn`t it weird ten years after cherynoble and still no super heroes" Hee hee Legend.
0
Reply
Male 160
Yep! i know jimmy carr! i`m going to see his off the telly tour next month! + dane cook kicks ass! i call the guy at mcdonalds shenanigans becasue of him!
0
Reply
Male 123
Ha i wanna do stand up comdy when i am older but that clip isnt all he rips his pants off and dances around :DSo funny I have all of Danes DVDS they rule any one heard of a guy called Jimmy Carr?
0
Reply
Female 607
That`s great.... f...ing hilarious
0
Reply
Female 97
Stand-up comedy is an entirely different forum of entertainment. He is not giving up ideas by doing stand-up. Not everything has to revolve around the TV.
0
Reply
Male 694
heh so true
0
Reply
Male 1,523
Noogles, it`s spelt "wipes".
0
Reply
Female 113
Holy deuce I love Dane Cook.
"Naughty, naughty kool-aid!"
:D
0
Reply
Male 204
he should work on a show instead of giving away idears.
0
Reply
Male 425
Dane Cook is such a funny guy. i loved his "animated crowd" thing. that was freaking halarious!
0
Reply
Male 38
-whipes his mouth- Heh, funny -whipes his mouth-
0
Reply
Male 536
BTW,I am not a I-am-bored.com stay-up-all-night refresher, I just happened too check the site out (which i do every few hours) and it was updated.
0
Reply
Male 923
I wish I could cartwheel, lol.
0
Reply
Male 536
Danes the best, I have his CD`s, but his little fighting thing is SOO true lol, White people, we really do wipe our mouths dont we? Lol
0
Reply
Male 135
dane cook is awesome
0
Reply
Male 2,372
I never liked that guy`s shtick.
0
Reply
Male 9
Link: Dane Cook on Fighting [Rate Link] - A Lesson on how to know when someone wants to fight.
0
Reply