Crazy Woman

Submitted by: dpaddle 11 years ago Misc
http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=346

Woman yells at kids for ""illegal photography"".
There are 102 comments:
Male 25
wow...
0
Reply
Male 791
damn, you think she`d go hoarse two minutes in!!!
0
Reply
Male 167
Female 139
``yes, you DID! you peed on me! ``
``number 4, you`ve been yelled at!``
``indoor voices``
mommy, make the crazy lady stop!
0
Reply
Male 57
I can see her fliping out like the SHES NOT A CHRISTAIN thingy on trading spouses lol }-)
0
Reply
Female 25
OLD............ :p
0
Reply
Female 30
OMG. What a wierdo! I feel really sorry for thoes guys. She doesnt even make valid points(No. 4, you`re being yelled at) Wat was that all about? Phyco, reminds me of my history teacher :-p
0
Reply
Male 1,289
medication....enough said....
0
Reply
Male 667
man, she really needs to get laid
0
Reply
Female 74
so if takin photos is against da law then why aren`t the photographers who take pictures of celbs in jail????
0
Reply
Female 476
stupid mean person whore
0
Reply
Female 25
Half of the sentances she said didn`t even make sense.
She was so caught up in yelling and screeching that she wasn`t even thinking about what she was saying.
Just a whole lot of random "illegal", "photography",and "trespassing" repeativly.
I loved how the guy said, "Indoor voices"
0
Reply
Male 693
I would much rather take the problem more calmly and see why they are there. weird ass bitches think they know everything, young people make fun of her probably, and she got pissed when she found young people with a camera. What the drat??
0
Reply
Male 693
Whoa. *COUGH* *COUGH*anger management problms*COUGH*COUGH*
0
Reply
Female 28
You Illegal photographer!!! that lady is so crazy . What the hell does she think they`re taking illegal photographs of. There`s nothing there but a store and parking lot. Show me your card!!
0
Reply
Male 33
Cool Guy: What did we do wrong?
Bitch: 1.Trespassing
2. Illegal photograph
3. You`re not allowed
4. You`ve been yelled at
What a perfect example of crazy.
0
Reply
Female 35
scary mary lady! :-0
0
Reply
Male 2,519
History has and will repeat itself.
0
Reply
Female 1,603
P.S. I wonder what happened before this video started clip...
0
Reply
Female 1,603
HAHAHAHA that is some funny stuff!!! She IS crazy!
0
Reply
Female 188
I`m pretty sure that he said "beat on me" not "pee on me." The guys just thought she said, "pee."

I kinda wonder if the guys were harassing her in any way before she starts yelling at them. Either way, she has some serious problems.

0
Reply
Male 231
This reminds me of a time my mom and I got yelled at for honking at an old lady crossing the road only, it was a guy trying to park his van in a really tight fit.
0
Reply
Male 231
ok..let me get this straight, they take illegal pictures of her every few years, in that same random parking lot, and the last time they peed on her...??
0
Reply
Female 748
I agree that she was way out of line. I wonder what happened before that bit of film... Did she just start screaming at them? Wow.
0
Reply
Male 10,440
HAHAHAHAHA!! they obviously planned that on some weak spirited person who can snap easily.

Although, I wouldnt yell back, I just find her yelling really funny, (just make remarks here and there to keep her going, then, call the police for her making a public disturbance, verbal assault and excessive nosie pollution ahahaaa....)

0
Reply
Female 179
hmmm, i hear its not illegal if its in a public place, and maybe she was an actress
0
Reply
Male 5
That is what you get when a schysofrenik off her meds....well enough said shes just k-razy
0
Reply
Male 129
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! That woman is probably really pissed now that the illegal photography is all over the internet!!
0
Reply
Female 394
What is her issue? Do you think that she will loose her voice from all that screaming?
0
Reply
Female 7
OfflineForAllThSin
"i wonder if she`ll be appearing in the new dove ads, you all keep saying you wanna see a curvy "real" woman. there she is, your poster child." Thats great... ha ha ha
0
Reply
Female 395
I`da been like, bitch, if you dun want me to take pictures of me, why doesn`t your fat ass leave? Do you own this property? What are you mute, is that why you`re yelling so much? God, are you like constipated? Your face is all red! OH GOD Man! She`s gonna exlpode. That`d be an AWESOME picture to have! Keep taking pictures! You`re gonna call the police...well, go ahead. DO IT! You can dooo it! I`m not gonna call the police! I didn`t do anything wrong. Stupid fat bitch! *click click click* ....wow...i just wrote alot of what I wanted to say...my bad.

Hey, what if she was on drugs and THATS why she didn`t want her pictures taken, cause she was paranoid that they would find them on her.

0
Reply
Female 31
w...t...f?
0
Reply
Male 979
HA i dont think she owned it, she was just parked there. what a skankbumkelishnekov. yeah i made up a word, shes just that.... remakulated
0
Reply
Male 57
Ummm did she even OWN the property? lol Because I dont think there`s such thing as "illegal photograpghy" unless someone dosent own the rights to the image.. (paintings drawings etc) Even if they were off it they can take pictures. She was obviusly nuts. "YOU PEED ON ME BEFORE!!!!" That had me cracking up... Did she think they were making a porn video? lol
0
Reply
Male 1,066
We`ll take photaghaphy whenever we want to you fat bitch!
0
Reply
Male 1,521
I saw the clip again and I just can`t stand the crazy Hippopotamus! Fck! No reason at all who that will not work in the National Geographic would want to take pictures of her! She has a Huge disgusting ass! Can just somebody just beat the c rap out of her that would be so refreshing!!
0
Reply
Male 425
HA HA HA HA, "i never peed on you". priceless. these types of videos always make me laugh, seeing how the crazy person just won`t stop screaming (her voice crackling is a nice touch)
0
Reply
Female 409
She was sooooo out of breath. "You can`t take photography there!"
0
Reply
Male 1,521
She is just a crazy stupid fat ugly B I T C H ! She has some brain desorder for sure! She most be an antisocial depress woman that eats a lot of choclate an peanut to feel the emptines that give her the lonelines and lack of sex cause she looks like a bloody Elphant. Who would want to even look in her direction? Go to work in a circus Crazy BH!!!!
0
Reply
Male 125
Did you notice that after 10 seconds her fat butt was outta breath?

LOL

0
Reply
Male 799
i agree wit flipz
0
Reply
Female 1,397
wow thats...sad...
0
Reply
Female 1,403
Oh, I forgot the look of PURE horror on Fattie`s face when my friend said she wanted an apology.
That and her second chin was the size of my WHOLE head!
Sorry about the long post, but it was hilarious!
0
Reply
Female 1,403
I got yelled at like that last year, but this fat lady called my friend a skank because she took the fattie`s daughter skateboard(with permission!)
So we went to go apologize to the daughter. Then my friend said she wanted and apology for being called a skank.
Fattie started screaming, "GET OFF MY PORCH! YOU`RE NEVER ALLOWED BACK HERE! YOU ARE A SKANK! ARE YOUR PARENTS PROUD OF YOU?!?!?!"
My friend said, "Yes, they are!"
Fatty: "YOU TWO ARE NEVER ALLOWED BACK ON THIS STREET! NEVER EVER!"
Ironically it was Main Street we were on. The whole time me and my friend are laughing, Fattie`s daughter was doing the screwy thing at her temple. And the police officer just rolled his eyes....
...I wish I had a camera for that!
0
Reply
Female 94
oh my drating god that was the most hilarious thing i have ever seen omg that lady was freaking psycho lmmfao what a bitch hahahahaha
0
Reply
Male 197
real life ms. crabtree???(the bus driver from south park)
0
Reply
Female 76
they were probably filming her for a local news special on health & diet, you know when they show footage of people from the neck down of obese people walking down the street... haha.
"Tonight on News 12, Obesity in America - still a problem..." lol
0
Reply
Female 103
"Drill sergeant!"
0
Reply
Male 851
I saw this a few days ago
I still haven`t figured out what she`s on about
0
Reply
Male 58
omg im scared. i thought she was guna cum out the screen and eat me and yell at me
0
Reply
Male 41
Wow . She`s crazy .
0
Reply
Female 123
this women is obviously schizophrenic and out of her meds and out of her right mind...She probally thinks people are following her all the time....Scary to think that she`s out on the road driving and even scarier to think that she might have children at home.....
0
Reply
Male 329
taking photos of her should be illigal. shes ugly.
0
Reply
Female 365
lol!
0
Reply
Female 491
I didn`t watch all of it as I couldnt hear what she was saying...my ears!:-(
0
Reply
Male 123
Drill Sergeant!loved it and YOO DID AN ILLGEL PHOTO THINGY!!! HAHAHAHA YOO PEED ON ME!!!!
0
Reply
Female 963
Wow.... what a bitch.
0
Reply
Male 53
Maybe she`s just extremely paranoid. She might beleive "everyone" is out there, filming her.
0
Reply
Female 1,262
Haha bipolar beyotch. I wish I were there so I could get better shots. Do some CSI Matrix sh|t where the camera does a full 360.
0
Reply
Male 199
ooh hotty
some1 forgot to take her meicine
0
Reply
Female 44
Sooooooo, we don`t wan`t to be photographed? Sooooooo, instead of leaving , we stand there and yell? Sooooo, the guy can take more pictures? LOLOLOL! Someone got up on the wrong side of the psych ward this morning! Yikes!
0
Reply
Male 982
why does everything that is posted on ebauims world end up on here like, 3 days later?
0
Reply
Male 1,808
scary........[shivers]
0
Reply
Male 318
if you are in a public place you can be filmed without your consent. If it is an entertainment show and not news they need your consent to broadcast.
0
Reply
Female 43
whoa reminds me of a girl in my class.she is fat and she argued once with the teacher just for getting a spelling wrong she got in a temper..but that one in the video wot a bitch
0
Reply
Female 215
All I have to say is OMG....
0
Reply
Male 189
`You come here every couple of years and take photographs` THAT`S A COINCIDENT! HEY I SAW YOU 4 YEARS AGO TAKING FILM OF MY HOUSE
0
Reply
Female 552
MMMMMKAY
0
Reply
Female 529
Got bored after a while. But one question remains: Who WANTS to take photographs of her??? (sorry, just had to say it)
0
Reply
Female 5
Kalibunkle, it is not illigal on an open street to film or take pictures of anyone. There are some sticky things when airing them on TV but she aproached the camera.
0
Reply
Female 69
I know where this insanity comes from. I work in a hospital and see this kind of psychosis routinely. A couple hundred years ago the Native Americans (and others) had a similar belief, that the photographer was out to steal the souls of the people unwillingly getting their pictures taken. The Indians handled it by charging photographers money for a while. The difference between the Native Americans and this woman is that the NAs had a land ownership issue getting in the way of the technology difference, and this woman has a weight control issue blocking awareness that she`s deluded about her entitlement to privacy. I don`t know if that will help. Sometimes understanding something morbid makes it more amusing, but I tend not to find insanity funny so much as very sad and stupid of the people laughing about it. Because the boys taking the video were insane, too, just less than her. You know that, right?

God, it must be close to Hallowe`en. Sorry for the lecture. Ignore as necessary.

0
Reply
Male 694
i want to kill her.
number 4 youve been yelled at....<<<<<<WTF
0
Reply
Male 18
Must be that time of month...
0
Reply
Male 273
thanks man
0
Reply
Male 2,372
I like the dudes in the background.

Lady: WHO GAVE YEW PER-MI-SHUN!? I NEED YOUR NAMES!

Dude: Drill Ser-GEANT!

...Later

Lady: CALL 911 NOW!!

Dude: You look a little stressed...

0
Reply
Male 571
Genius response, ForAllThSin! It`s funny to make fun of people like that, my mother is just like her and even she isn`t exempt!
0
Reply
Male 273
i wonder if she`ll be appearing in the new dove ads, you all keep saying you wanna see a curvy "real" woman. there she is, your poster child.
0
Reply
Male 140
she`s a weirdo!? Me and my friends make films all the time and are always in our city center with a camera, people dont have a go they useually come up and ask what we are filming for and if they can be part of it?! They are usually credited aswell!? We even have our police in some of our films.. they get exited because some of them are sent to the BBC! Jeez i`m really dreading filming in america now! Do i need some sort of permit to film on the street?!
0
Reply
Male 1,030
Number 4, you have been yelled at.
0
Reply
Male 1,061
haha lol lmao rofl wot a vid!
0
Reply
Female 209
hahaha bet shes really pissed off about being on the internet :P
0
Reply
Male 414
she needs to get anger management classes and lay off the Twinkies...
0
Reply
Female 607
WTF? Did she think she was a celeb or something? "I`m sick of you photographers"? Why? Because they want to take pictures of your fat ass? Idiot...
0
Reply
Female 208
I totally agree with Wyrenth. That was ridiculous.
0
Reply
Female 77
it is sad that people keep taking the mick out of people like her and anyway it is illegal to take photos of someone without their consent
0
Reply
Female 34
I think its sad that its ok to make of a mentally disturbed/stupid person. I didnt even see the whole thing. Not funny ;-/
0
Reply
Male 414
she needs to get anger management classes and lay off the Twinkies...
0
Reply
Female 830
EWWW look at her leggings!! *shiver* And what the hell? She thinks she`s famous or something! Paahaa i took a picture of a freak on my phone at school and she started chasing me around the room going "THATTTTTTTSSSSSSS ILLEGALL YOU YOUYOU.... YOU PHONEY TAKING PICTURE PERSON!" Ahh, memories :-)
0
Reply
Female 882
wow.. i didn`t get that at all.

she thinks someones been filming her for years? maybe they have.. i think she`s a very insecure person. and she was shouting coz she felt intimidated. she`s not crazy! well... maybe just a little... okay a lot... just forget what i said.

0
Reply
Male 251
I`ll never understand why people, lacking any logical, reasonable arguments to protest something, resort to repetition and volume.

As if screaming the same things over and over is going to get your point across more rationally then calmly explaining things?

0
Reply
Male 1,465
lol... "I peed on you?"

What a crazy bitch.

0
Reply
Female 44
i seen this like last week still so frickin funny though the womans a fu(kin pyscho!haha lmao!
0
Reply
Female 283
She`s a bitch
0
Reply
Female 27
how sad!
0
Reply
Male 16
This is Old , a week old as a matter of fact.. and pifile was the first source..
0
Reply
Male 194
Wow! I seriously think that she went off of her medication, no joke. She seemed really out to lunch.
0
Reply
Male 266
WOW. I want to kill her. I hate watching these type of videos. Id rather be in them so i can yell back. What a bitch.
0
Reply
Male 125
i want to marry her..... HA HA
0
Reply
Female 150
Bwahaha I wonder if she was crazy or just dumb. lol 3.You`re not allowed! 4.You`ve been yelled at!
0
Reply
Male 992
Mommy???!!!
0
Reply
Male 149
Gotta love videos of crazy fat women screaming.
0
Reply
Female 94
Link: Crazy Woman [Rate Link] - Woman yells at kids for ``illegal photography``.
0
Reply