Costume Help

Submitted by: buddy 11 years ago Funny
http://www.lavarious.com/articles/costumes_article.htm

Not sure what costume to get your kid?
There are 47 comments:
Male 305
"and putting small bits of glass and needles in candy." LOL!!
0
Reply
Male 2,519
Pretty obvious..
0
Reply
Female 219
Do not dress your kid as a caterpillar with tumors. Not only does it creep me out I bet he looks like a little green maggot when he squirms around. You can either dress your kid as a caterpillar or a tumor, but please...not both. The kid in that photo looks like he is going to screech across the room and latch onto my face. lol i LOVE that guy hes hilarious i read every word and loved it and then i went to the link on bleeding brain candles n that was HILARIOUS!!!

0
Reply
Female 138
"Do not dress your kid as a caterpillar with tumors. Not only does it creep me out I bet he looks like a little green maggot when he squirms around."

hahahahahaha

0
Reply
Male 469
That was so great...
0
Reply
Male 615
aww i liked the peapod...:-(

COSTUME FOR KIDS ON A BUDGET

Get old ragged clothes and spray em with fake blood. Also get a fake knife. Now get a box of cereal and stab it a couple times and paint the holes red.

Voila..."Cereal" Killer

heh

0
Reply
Female 1,468
Check out the bleeding candles. They are awesome.
0
Reply
Male 415
i liked the midget superman....he was sweet
0
Reply
Female 380
That ariticle kicked so much butt it`s not even funny. But that`s just a figure of speech; it was friggin` hilarious!
0
Reply
Female 1,397
0
Reply
Male 979
hey i went as the used car salesman last year... my ass is still healing
0
Reply
Female 1,492
SUPERMAN AMPUTEE!!! SPIDERMAN BEATNIK!!!! ROFLMBAO!!!!
0
Reply
Male 2
Thanks for visiting my site everyone. I am glad you liked the newest article and Walter: The Magical Pedophile send his love, peanut butter, and a turkey baster your way. XOXO
0
Reply
Female 963
Hahaha, that was great. The "catipillar with tumors" was my favorite.
0
Reply
Male 1,425
WHAT DEADMAN AND 4 SERIOUS SAID....LMFAO. thanks for the laughs!!! i give this a 4 serious!
0
Reply
Female 1,262
Haha. Fu cktard.
0
Reply
Female 368
"Do not dress your kid as the gayest pirate in town. Not only will he not be pillaging, he will probably be raped. Kids don’t like to be raped, just ask them."

Bwahaha! That`s awesome :-).

0
Reply
Male 371
halloween is second only to christmas in my book

i love the look i get when me and my friends go around getting candy at 16...but can you blame me ITS FREEEEE CANDY!!!!!!!!!!!!

0
Reply
Female 1,403
Walter: The Magical Pedophile
Omg that with the Picture! That was RIGHT on the money! lmao!
0
Reply
Female 47
^_^ that was amusing
0
Reply
Female 178
don`t dress your your kids like a caterpiller with tumors... :-D
0
Reply
Male 536
Lol that gave me some good laughs, very original. I think.

"The kid in that photo looks like he is going to screech across the room and latch onto my face."

HAHAHAHAHAHAHA

0
Reply
Female 252
Don`t dress your kids as a crime fighting super hero that does good for humanity...dress them as the devil so he can damn his 4 yr. old classmates. Haha..funny.
0
Reply
Male 199
hahah used car salesman looked a little..gay
0
Reply
Female 3
Hey... I dressed my baby in the "Amputee Superman" costume last year.
0
Reply
Male 126
"Do not let your child dress up as a complete f-tard" Great
0
Reply
Male 2,372
lol!

"Do dress your child as a demented monkey. Not only does he get a tail he can also sh*t his pants and fling it at classmates. Any time defecation and candy mix it is a wondrous time for all."

0
Reply
Male 992
Halloween started going to crap in the 80`s around Long Island, NY. When I was a kid it was still huge, by the time I got to my teen years it slowly dwindled down to almost non existent
0
Reply
Male 159
yeah S J W, i know what u are saying bout halloween being more popular in the suburban areas, but i dont think its 9/11 that made everyone so paranoid about poisoned candy at halloween. it was really the anthrax threats that started apearing shortly after 9/11. im from a suburban area about 5 minutes from NYC and beleive it or not, the state governments for NJ and NY actually tried to pass a law to make trick0ortreating illegal in 2001...... but about the costumes, yeah yeah are real funny... escpecially the devil baby. babys these days are nothing but little demons }-)
0
Reply
Female 58
muwaha ha ha ha!
0
Reply
Female 335
oh ok thnx S_J_W
0
Reply
Female 1,944
hahaha tahts soo funny!
0
Reply
Male 1,465
So? It was still funny.
0
Reply
Male 1,061
um ok i dont hav ani children
0
Reply
Female 683
omg the monkey baby was so sweet!
halloween in the uk sucks. nobody gives you candy. ive got a costume though. i have an old wedding dress and loads of fake blood so i am the bride of frankenstien
0
Reply
Male 1,465
Halloween is awesome. It’s been my favorite holiday since I was a little kid. It’s bigger in some parts of the US more than others, mostly rural and suburban areas because the city isn’t a place most people want to let their kids wander around. After 9/11 participation in going door to door went down because a lot of people were convinced that terrorists were going to try something or somehow poison massive amounts of candy. It’s slowly coming back though.
0
Reply
Female 882
Do not dress your kid as a caterpillar with tumors

haha that was great. i love halloween!

0
Reply
Female 283
i would love to do it too, my mum doesn`t let me tho
0
Reply
Female 539
haha yeah wtf is with halloween? i like the idea of it i wish we had it over here, id so be taking the trick part tho
0
Reply
Male 1,465
hehe, Spider-man Beatnik.
0
Reply
Female 335
is trick or treating really that big over there, like the movies?? we once had someone knock on our door it was funny we didnt have any lollies
0
Reply
Female 588
heehee. walter the magical paedophile.
0
Reply
Female 249
Oh gosh, that was funny.
0
Reply
Male 992
Peepod was awesome
0
Reply
Female 209
LOL!!!!!!!!!!! the baby superman costume was superman amputee!! SOOO FUNNY!!!
0
Reply
Female 2,244

[img]http://www.lavarious.com/articles/costumes/robzombie_wtf.jpg[/img]

Used car salesman, wtf?

0
Reply
Male 10,115
Link: Costume Help [Rate Link] - Not sure what costume to get your kid?
0
Reply