Baby Cage

Submitted by: buddy 11 years ago Misc
http://www.babycage.net/

Only website dedicated to infant and child confinement solutions.
There are 58 comments:
Female 153
Lol interesting. I have a pic of my cousin in a cage..I should send it in..His dog was in there with him to make sure there was no funny stuff goin on! XD The leashes are pretty common..I`ve seen them for sale. It is a good idea if you don`t want to lose your kid in a big crowd. At my Gramma`s house she had one, and she said she scared my dad and Uncles with it so they wouldn`t run off. "Run off one more time, `n I`ll strap the `ol leash to ya!" "No Momma! We`ll be good!" Lol, really though, my Gramma is a nice lady....Heh
0
Reply
Female 1
its a gag website duh,,,tho i would buy one for my cousion
0
Reply
Female 161
silly. not that funny.
0
Reply
Male 318
I used to use a cage but now Michale Jackson babysits my kids for free! he`s such a nice man.
0
Reply
Male 477
I typed in Pharoh ramzies. They are sending a catolog to egypt!:-D (true)
0
Reply
Female 357
I like hoax sites, they are fun to look at. lol, YouG.
0
Reply
Female 207
not really my kind of thing - vaguely funny...but not really
0
Reply
Male 2,519
Baby, Fetch!
0
Reply
Male 774
For a added security... precaution... hook a car battery with jumper cables up to the cage!
0
Reply
Male 774
dog case for babies, l33t
0
Reply
Male 672
I wasn`t sure it was a joke till I saw those prices.
0
Reply
Female 52
Hahaha....dumb/cute...
0
Reply
Female 963
)-|
0
Reply
Male 138
Now I just need a baby, and I have the most widely known Owned picture on the Internet.
0
Reply
Female 39
"Without discipline and structure, a child may become succeptible to liking rock and roll, doing drugs, or in an extreme case believing in liberalism."

haha.

0
Reply
Female 44
I`ll buy one for Neesee o:-)
0
Reply
Male 145
Did anyone catch that they make teenager cages too? sturdy built for the younger adults.
0
Reply
Female 76
haha, funny joke etc etc.

but i didnt like the section in the `About Us` section that read:

"A prime example of the breaking down of American society. A time when a woman wishes to claim her "independance" by going to work, instead of being at home to take care of the children. This is what is making each generation worse than the other. Woman in the work place may seem as a victory to the sex, but they aren`t thinking of what`s best for their children."

yeah ok.. maybe im a feminist. but i HOPE that`s not one of their main motivations for creating a joke site like this... come on.

0
Reply
Female 207
this is horrible!
0
Reply
Male 605
uuhhhhh.....?
0
Reply
Female 157
Yes, I`ve seen "leashes" for children. They aren`t really leashes because they don`t go around the neck. They are like harnesses. No, they are not that inhumane...they`re used a lot of times for children with disabilities. A boy at my church is Autistic and has been known to run out onto the highway alone...

I get that it`s a joke, but I don`t think it`s all that funny.

0
Reply
Female 412
There actually ARE baby leashes for sale in real life though, but it really isn`t as cruel as it sounds. I`m sure the parents don`t tug onto the leash every five seconds, i`ts just so the kid won`t be lost in the crowd. (you have no idea how easy they disappear!)
0
Reply
Female 18
i live in ohio and a few weeks ago in OHIO there was 11 kids found in cages but were well fed and all this crap that dont mean i think its right though, there was a big thing in the news about it so i really dont know if that website is a joke or not
0
Reply
Female 3
Lol, that is so fake! I`ve seen at least half their products in PET STORES! They`re lucky they don`t get sued. Yes, I`m aware this a joke. Some of the stuff is really funny though.
0
Reply
Female 748
Wow! Now I know what to get my friend who is expecting! Thank you Buddy!
0
Reply
Female 304
l0l!!! and then i got ANOTHER laugh when i saw all the bakas who actually believed it
0
Reply
Male 226
"Want to take your child on a stroll? Not without the baby leash you don`t."

That`s quality comedy.

0
Reply
Female 379
bonzaikitten.com and babycage.net should team up and do bonzai cows in cages!....
0
Reply
Male 1,348
I eat babies... Real baby back ribs dripping with sauce!
0
Reply
Female 1,395
why waste your money? lace their milk with absynth, that way they are out of the way AND quiet too =)
0
Reply
Female 127
OMG! People actually leave their kids in the CAGE for days?!?! Where are the social workers???
0
Reply
Female 127
OMG! People actually leave their kids in the kids for days?!?! Where are the social workers???
0
Reply
Male 286
and yes, i realise i mis-spelt cruel
0
Reply
Male 286
I think the baby cage is a sick crel idea, the electronic cage on the other hand will teach them not to wander off!
0
Reply
Male 160
Putting dogs in cages is wrong... it`s animal cruelty. Obviously the babies belong in them. ;-)
0
Reply
Male 31
It`s a FREAKING joke people, get a clue!
0
Reply
Female 11
Kinda odd that they mention keeping the baby safe from the dog by putting the baby in the cage and not the dog.
0
Reply
Female 1,468
Not even amusing.
0
Reply
Male 1,030
what a waste of time..
0
Reply
Female 1,463
ok then
0
Reply
Female 26
ummm ya ok... is this real....?
0
Reply
Female 321
well , wildmonkeys , DUH!!!! its not real!!!!!!!
0
Reply
Female 683
thats just wrong
0
Reply
Female 1
I am hoping it is a joke because that is so cruel and anyone who would do that to there kids needs to have them taken away!!!
0
Reply
Female 19
Disturbing...
0
Reply
Female 287
Im praying that this is a joke.....It is a joke isnt it?!? Im a little slow on the uptake...

-xx-

0
Reply
Female 239
I haven`t laughed so hard in ages.
0
Reply
Male 31
This world would be a better place if we just caged all the babies.
0
Reply
Male 914
"Baby Cages keep me safe from my pit bull puppy doggy" wtf ??
0
Reply
Male 159
thats so awesome. babies dont get the punishment they deserve
0
Reply
Male 48
no comment
0
Reply
Female 160
Do they have them in adult sizes too? My hubby would go great in one of those!
0
Reply
Male 916
nifty
0
Reply
Male 820
i like how they sell peices of newspaper for $5.00 a sheet, classy
0
Reply
Female 553
"We love our child. We love our baby cage even more!"
Wow...
0
Reply
Male 992
Wow cool, I prefer to walk them with a leash though.
0
Reply
Male 160
So they`re selling pet kennels?

Now if we could confine them in boxes made of sound-proof glass I`d pick one up.

0
Reply
Male 10,115
Link: Baby Cage [Rate Link] - Only website dedicated to infant and child confinement solutions.

I can only assume this is a joke.

0
Reply