Volleyball

Submitted by: HLFZ 11 years ago in Games

J to jump, F to spike.
There are 36 comments:
Male 15
I totally hate this game.. since when is the only move in volleyball spiking?
0
Reply
Male 2,616
I play volleyball, and enough people already don`t understand the game. This doesn`t help. I am insulted... hehe...
0
Reply
Male 1,465
The controls were programmed horribly. The spike action is unresponsive and I found myself jumping in mid air clear off the screen. Besides all the technical problems, there is absolutely no point to the game play... it`s just jump and spike, jump and spike...
0
Reply
Male 348
Why do you people say everything is gay?
0
Reply
Male 1,066
this is really stupid and hard...
0
Reply
Male 47
...
0
Reply
Female 963
WTF? That game was stupid.
0
Reply
Male 110
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzz
0
Reply
Male 169
first post
0
Reply
Male 39
pooor pooor game controls
0
Reply
Female 116
I got 6...
0
Reply
Male 209
18
0
Reply
Male 133
Thats Gay in the Face
0
Reply
Female 264
What the fu*k!?!?!?!?!?!?!?!!??!?!!??!?!?!?!?!?!/
0
Reply
Male 451
SEVEN! and i thought it was bad im gonna give it a goodish score just becoz im winning at the moment
0
Reply
Male 693
terdie terdie twiiister.
0
Reply
Male 693
this is dissapointing. Are they that desperate to make a game with no other opponent? All you do is hit the ball. Thats Gaaaaaay. :-? This world is way too confusing. If Earth does make Mars another world with water and stuff, (its called terraforming--right?) I might move there for a month or so to get away. heheh. :D
0
Reply
Male 693
or in this case, crappy. take out the `pooty`.
0
Reply
Male 693
this is pooty.
0
Reply
Male 1,083
yeah (ta)uk I completly agree it has a great physis engine , and I like how you can amazingly float for a few seconds
0
Reply
Female 830
I really cant do it...
0
Reply
Male 1,030
^^lol.. this one is lame
0
Reply
Female 363
i only hit the ball 3 times, got stressed out and then went back and played the computer smashing game again
0
Reply
Male 129
that`s a poor game.
0
Reply
Male 53
shocking
0
Reply
Male 88
i hit it! its preeety simple but the fact is its not a game, just a simulation. Am i the only person that could fly half way around the world wen jumping"?
0
Reply
Male 820
anyone hit the thing yet, i dont get it
0
Reply
Male 2,372
Awesome.

Very addictive.

0
Reply
Male 1,061
3 :-(
0
Reply
Female 982
I agree with Casserole.
0
Reply
Female 2,144
That`s Seriously Gay.
0
Reply
Male 403
wow i could jump and reach the sky before coming back down and missing the ball completely.
0
Reply
Male 211
The worst game ever! So stupid and worthless!
I HATE IT
0
Reply
Male 73
yeah i would have to agree
0
Reply
Male 2,519
6. Not the best game around.
0
Reply
Female 46
Link: Volleyball [Rate Link] - J to jump, F to spike.
0
Reply