Hamster

Submitted by: grade4 11 years ago in Funny
http://www.newhaven-agency.co.uk/webpages/work_12_01.php

Guy performs amazing ball skills with his girlfriend"s hamster (no hamsters were harmed)
There are 53 comments:
Female 585
Bugger
THATS classic
0
Reply
Male 56
that was mean people shuldent be able to do that to animals!
0
Reply
Female 1,463
awww cutie BUGGER
0
Reply
Female 870
[quote]On 9/3/2005 7:18:24 AM trinity2609 wrote: bugger? i couldnt hear it say that...:-S[/quote]

It didn`t "say" it, but there was a subtitle sign that said it.

0
Reply
Female 412
The look on that poor hamster`s face at the end :-?
0
Reply
Male 982
that was funny
0
Reply
Female 75
Very funny, as long as when the ball was being kiked around there was a toy hamster in it or something. :)
0
Reply
Male 7
there was no hampster in the ball when he was kicking it around
0
Reply
Male 160
BUGGER!!!.........LOL
0
Reply
Male 1,465
lol.... that`s great....
0
Reply
Female 144
poor lil hmaster
0
Reply
Female 830
LOL
I thought it was kinda random and sick before it said "bugger"
0
Reply
Female 683
how was that accent screwed??? it was a scottish accent, probably glaswegian. thats how i talk. are you slaggin??
0
Reply
Female 854
bugger? i couldnt hear it say that...:-S
0
Reply
Male 32
oh god that was just too [email protected] funny
0
Reply
Female 13
[quote]On 9/3/2005 1:48:53 AM skit_z wrote: he has mad skills but still i can`t forget how mad the hamsters skills to live through that whole thing[/quote]

I know! It was pretty funny to see a guy soccer-handle a hamster in a ball.

0
Reply
Male 194
he has mad skills but still i can`t forget how mad the hamsters skills to live through that whole thing
0
Reply
Female 428
LMFAO nice.....
0
Reply
Male 138
The woman`s accent was funnier than that entire clip. I give it 1/4 stars.
0
Reply
Female 172
Okay then...
0
Reply
Male 200
His girlfriend has amazing ball skills too. Wink wink.
0
Reply
Male 214
ah I`m so sorry! Clearly you`re gangster by the name and avatar you have, so I should totally feel silly and apologize. It never even occured to me that its 99% likely your just some punk-ass kid poser trying to act cool.
0
Reply
Male 1,866
and skikikan cleary wins the "stupid moron with nothing to say thats worthwhile" award. i hate those anal douche`s who are do that. the whole your 13 because of the way you type thing. you stupid faggot.
0
Reply
Male 1,866
thats aweseome. mad skills. the only part is the girl had a screwed accent.
0
Reply
Male 214
and sp_fan_1 wins the "clearly under 13" award
0
Reply
Female 29
bugger haha thats funny
0
Reply
Male 1,725
that was awesome!
0
Reply
Male 577
seen it before but as i play and referee soccer i laugh everytime :P
0
Reply
Male 159
Aww that`s cuute.

Bugger!

0
Reply
Female 1,252
I was all shocked when he kicked it out the window. But, that was pretty cute & funny.
0
Reply
Male 190
yup was funny. i like the advert wen footy stars are kicking about a rugby ball like that, good skills
0
Reply
Male 10
ROFL that has to be one of the funniest things i`ve seen in a while..... too bad we`d never see it on TV over here in the states.... stupid gay FCC, lighten up!
0
Reply
Male 694
that was funny/sick
0
Reply
Male 396
i knew it was goign to juggle the hamster but it was still hilarious! BUGGER!
0
Reply
Female 1,468
That reminded me of the day when my younger brother took my hamster and taped it`s feet on his remote controll car. Poor Hammie... he never was the same after that.
0
Reply
Female 239
BUGGER
0
Reply
Male 101
ROFL that was great.
0
Reply
Female 790
Now thats cute. :-)
0
Reply
Female 683
i loved it. my hamster is an actor like that one
0
Reply
Female 529
That`s OLD B-|
0
Reply
Male 414
haha...liked it when it said `bugger`
0
Reply
Male 201
georgiascool its a freakin joke, lighten up!
0
Reply
Female 572
so they can run around without going under the TV and chewing all the wires..:)
0
Reply
Male 2,519
why would you want to put hamsters in a ball in the first place?
0
Reply
Male 390
lol loved it! speacaly when the hamster said bugger lol
0
Reply
Male 165
LOL
0
Reply
Female 982
That guys an idiot
0
Reply
Male 761
i dont like foot ball, but that was funny !!!!!
0
Reply
Female 412
The poor hamster!! i think the lady was just too shocked
hey that hamster looks like mine!
0
Reply
Female 1,603
hehe. Anyways if that lady really loved her hamster she would have tried to stop the abuse!!!
0
Reply
Male 1,348
The sad/sick thing is when I was little I had a hamster I would do stuff like that too. That clip made me rember this. Now I am sad. Poor sneakers... Im sorry I love you!!
0
Reply
Male 576
that was AMAZING
0
Reply
Female 870
Link: Hamster [Rate Link] - Guy performs amazing ball skills with his girlfriend`s hamster (no hamsters were harmed)
0
Reply