World`s Top 10 Superwomen

Submitted by: mushira 12 years ago in Funny
http://www.averyant.com/AverysJournalaug11.htm

Our results are based on their babe factor, superpower abilities, and biggest gonads in the global marketplace.
There are 27 comments:
Male 951
Definitely one of the stupidest things posted here in the last week.

And killbot2000: I agree! Yulia Tymoshenko=yummy.

0
Reply
Male 17
hmm, not sure whether gonads have a place in any female ranking system, but it looks rubbish and i cant be bothered to read it
0
Reply
Male 1,066
i thought it was one of those muscle women body builders..well at least it didn`t show that..ughghuh
0
Reply
Female 228
i was disappointed, i actually thought it was real superheroins, waste of time, at least they gor one right n e way. go wonderwoman!
0
Reply
Female 209
Slightly disapointed i didn`t make the list...
0
Reply
Female 380
I liked the one about Oprah. Super Oprah can do anything - except find love. Love is her krypronie. LOL!
0
Reply
Male 979
wha?
0
Reply
Male 124
Yulia Tymoshenko, the prime minister of Ukraine, is absolutely gorgeous. Plus, it says she can shoot jets of "stun ink" from her fingertips. Omg, I want to date the Prime Minister of Ukraine. :D

Yulia Tymoshenko:

0
Reply
Male 914
dumb
0
Reply
Female 56
hillary clinton? hot? really? you sure?
0
Reply
Male 608


"I Think, Therefore I Ant."


August 11

World’s 10 Most Powerful Superwomen

1. Condoleezza Rice
Secretary of State – U.S.
Superpower – Invincible To Fire

She is the first African-American woman to become the U.S. secretary of state and she is impervious to flames. "She advises the stupidest man in the world and can live on the sun."

^^^Ha Ha! So true...So true! Scary stuff my friends. Scary stuff... :-D

0
Reply
Male 226
Genius, pure genius.
0
Reply
Male 3,060
^^^my thoughts exactly, gina.
0
Reply
Female 212
HMmmmmmmm
0
Reply
Male 338
OOOOOKAY...
0
Reply
Male 26
tht was gay
0
Reply
Female 61
I liked the sidebar-- "it`s all fun and games till someone loses an ideology"... or something like that.
0
Reply
Male 423
i didnt even bother to read it, i could tell it would be boring.
0
Reply
Female 95
I thought some of the pics were pretty funny. Especially the one with Condi Rice`s head on Mr. T`s body. And Nicole Richie the puppeteer.
0
Reply
Male 147
gonads?
0
Reply
Male 581
wow that was soooooooooo not awesome
0
Reply
Male 108
LOL!
0
Reply
Male 227
BORRING
0
Reply
Male 571
Lmao, that thing about Diana will piss so many English people off!!! And I thought I was the only one who made dead princess jokes...
0
Reply
Male 982
ummmmmmmm i didnt like it. LAME
0
Reply
Male 1,348
hey, after reading that I figured something weird out...

nobody gives a crap

0
Reply
Male 8
Link: World`s Top 10 Superwomen [Rate Link] - Our results are based on their babe factor, superpower abilities, and biggest gonads in the global marketplace.

:-)

0
Reply