The House

Submitted by: S_J_W 12 years ago in Games
http://members.thai.net/sinthai/thehouse.htm

An easy little creepy game.
There are 266 comments:
Male 85
isnt it great to see a growing poster?
0
Reply
Male 85
holy drat its been 2 years im 12 now
0
Reply
Female 32
LOL I FREAKED OUT A LOT OF MY FRIENDS WITH THIS GAME.... I am not really scared of it anymore but I was the first time I played...
0
Reply
Female 342
Heellooooo WAITING lol ill see if i can get one:)
0
Reply
Female 2
I wanted to play again too! anyone got another web address for it?
0
Reply
Female 342
dead link man! i wanted to play again!
0
Reply
Female 15
I made it! I saw the ending! It`s not that scary actually. The first one`s the worst. *brave* I can finally breath again...puh
0
Reply
Female 4
OMFG!!!! THATS WAY TOO SCARY!!! That hand made me jump 10 feet above my computer chair!
0
Reply
Female 7
wow i almost wet my pets! is it sad that scared the hell outta me?
0
Reply
Female 238
NO FREAKIN WAY. I hate games like this... the music was enough to freak me out...
0
Reply
Female 303
I know what to do now. God it`s freaking me out I`ve only got to the bathroom and thats with the sound off, lol. 0:-)
0
Reply
Female 303
How do you move around?? I got past the intro but then I didn`t know how to move around the rooms. 0:-)
0
Reply
Female 25
asianrocks13, don`t feel bad.
The farsest I got was the first three seconds of the intro.
I suck ahah.
0
Reply
Female 55
I lol
0
Reply
Male 85
and I
0
Reply
Male 85
finally
0
Reply
Female 1
OMG, sorry to sound like a wussy, but I get really scared easily so the farthest I got was to the end of the dining room. I don`t know how i`m going to get through the whole thing. I want to really bad but I can`t.
0
Reply
Female 342
and anini we realize your 10
0
Reply
Female 342
Guess whos back back back.. back again... lol
whoever has this linked to their favorites say I

...
I

0
Reply
Male 64
I just want tp bring this up since everyone is so scared. My friend`s cousin was over at his house, he decided to play a prank on her. Downstairs, she was watching The Ring, and my friend called the downstairs phone. When she picked up, he wispered "Seven Days..." He told me she screamed her head off.
0
Reply
Male 1,079
OK, I mean it wasn`t scary, But DISTURBING. We HATE,H A T E, disturbing images. Like the face of Satan`s son in "The Passion Of The Christ".:-/
0
Reply
Male 1,079
I played this with my friend. We just made funny faces at each other when something happens and celebrate. But the dumb last room... OK, I admit it wasn`t scary to us but we Seriously HATE ugly pictures. It, in a way, scares us,I think... Anyway, Wasn`t that scary to me.Nothing near as scary as "Murder Mystery".8-)
0
Reply
Male 14
na nuttin that scary quite distrbing though
0
Reply
Male 85
yeah
0
Reply
Female 344
Yeah hi. Headphones? Surround sound? 3AM? That says `scary`.
0
Reply
Male 85
scared the pants off my lil bro tho
0
Reply
Female 854
wooot! i did it! i rock!
0
Reply
Female 11
ok i played this at work during a boring afternoon when nothing much was happening, ended up screaming when the hand popped up, SOOO not cool for my coworkers to know what a giant chicken I am! no more games at work!
0
Reply
Female 55
Since that game scared the crap out of me I sent it to two of my friends and they both got me on the phone to help them and omg did they scream!
0
Reply
Female 854
lol, it was pretty fun to read all the comments..:)
0
Reply
Female 290
i think i wet my pants...;-/
0
Reply
Female 7
That is so funny/scary. (:
0
Reply
Female 232
ha! that was a man in a wig!
0
Reply
Male 85
hellllllooooooo im 10!
0
Reply
Female 136
pepperonipizza that was a good walk thru but ommfg that was NOT scary one bit
0
Reply
Male 85
i like when she screams
0
Reply
Male 274
to he guy who didnt know
click on the light switch and then the ending will come
0
Reply
Male 85
*cough*
0
Reply
Female 212
wow that wiz scary
0
Reply
Male 85
the walkthrough is just click on stuff in random orders
0
Reply
Male 85
im 10! you got sometin to say about dat
0
Reply
Female 5
Can anyone give me a complete walkthrough or is there a website for this?
0
Reply
Female 91
is that how it ends? the girl comes up 2 u in the corridor...then it all goes black.....that cant be the end. is it?
0
Reply
Female 27
best game ive played all day!! it was freaky tho...good job for whoever made it
0
Reply
Male 122
OK I just beat it, here are three valuable tips:

1. Tab button is very helpful.
2. Persistence!
3. There is nothing scary about this, everyone is making too big a deal out of it.

0
Reply
Female 215
this was kind of creepy. I`m all alonr at home though. How is this a game? All you do is click...
0
Reply
Male 306
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! wow i got spooked bad. hate the shadow, hate the bodies, full of blood. Pissed alot.
0
Reply
Female 55
That scared me so much! The whole time I played the game I just covered my eyes. I never get scared from anything, when me and my friend watched the Grudge she screamed and I laughed, same with The Ring 2!
0
Reply
Female 3
I like this, it is day time and I was freakin out!
0
Reply
Female 51
now 2 the bathroom
0
Reply
Female 51
ok i am sooooo glad i am playing this game in the daytime, im scared i jus got out the dining room
0
Reply
Male 37
Didn`t find it scary, didn`t find a point, thought it sucked.
0
Reply
Female 207
i quit it by accident :`( i clicked on dining room when i was on the corridor coz i thought there might be more clues or something and it restarted the game :`(
0
Reply
Female 102
i cudnt even get through lvl 1, im such a wimp lol.it had suppisinly gd graphics though
0
Reply
Female 35
omg i got so scared. i even played it in the day and it scared me!!!!
0
Reply
Male 10
Too damn easy, good potential, where were the creators minds at?....dont wanna know!...lol, finished in minutes coulda been so nuch better with a bit of insight...sigh...and scary...lol..its 2am no lights on...and have seen much better...lol
0
Reply
Female 435
I`m a scaredy cat I guess. I did it with no sound and it`s broad daylight here but I still got scared as fock, especially the end lol.
0
Reply
Female 324
Whoo that was fun. I jumped when the ball exploded, but everything else I laughed at :-P I laugh at the terrifying parts in scary movies though, so... yeah. Great game though, just way too short!
0
Reply
Male 1,465
I recommend part 2 and 4. They’re my favorite of the series.
0
Reply
Male 194
This was great! My gf jumped like a flea!
0
Reply
Female 2
S_J_W, I`ve heard of Silent Hill, I want to play it soooo bad!
0
Reply
Male 1,465
"didnt think I could get scared from a game!"

Well then you’ve never played Eternal Darkness, Resident Evil or Silent Hill. Those games can get pretty freaky at times.

0
Reply
Female 2
Nothing really scares me, The Grudge didn`t scare me, neither did The Ring or It, but I have to say. I was startled a few times during this game.
0
Reply
Female 500
OMFG! That scared me!!! I decided to brave it and finish the game, and I was doing ok up until the end when I flipped on the lights!! GReat game, didnt think I could get scared from a game!
0
Reply
Male 1,465
Wait... what game it that? I have to play it.
0
Reply
Male 616
I enjoy the real-deal better: When you go to bed tonight...close your eyes and think about the woods, a burning tree, and child with no eyes. Then count to ten and when you open your eyes, you will see in your room a floating body with a torn white dress with long hair and the most gruesome, horrible face you can imagine. Whatever you do, at this point don`t stare at her eyes or she will try to rip yours off. After a while, she will vanish. Level 1 complete.
0
Reply
Female 165
Ok game. A few scares, but after the first room you kind of know what`s going to happen in the rest of the game.
0
Reply
Female 9
oh my word...i barely got through the intro...then i saw a picture, and it was in black and white, and THAT FREAKS ME OUT, MAN! I drowned out the sound with happy music, turned the lights back on, started shouting "I`M HAPPY! I`M HAPPY!" and it didn`t help at all....I am going to have nightmares...:-/
0
Reply
Male 1,465
I wasn’t expecting anyone to need a walkthrough of any type for this game. It’s really easy. I also didn’t think it would really scare anyone. Creep them out a little yah, but it sounds like this really scared some of you.

Oh well, I guess we all have different thresholds for freaky stuff.

0
Reply
Male 951
I`m stuck. I need a walkthrough and I`m scared.

Oh no, wait. I meant you`re all retarded.

0
Reply
Female 32
thats pretty scary actually
0
Reply
Female 5
I was sitting there with my little brother, and when the ball burst we both screamed and turned it off, lol
0
Reply
Female 129
:| The ending was....okay. Not all that scary if you`re following someone`s walkthrough and you know what to expect. First few rooms freaked me out but then I read the walkthrough and all was well ^-^
0
Reply
Female 129
yay I have a gun ^-^
0
Reply
Male 85
weeeeeeeeeeeeeeeee im new :-)
0
Reply
Male 85
:-P*
0
Reply
Female 129
Hehe...he died...hehehehe. -laughs-
0
Reply
Male 85
:-p
0
Reply
Male 85
come on im 10 and i didnt get scared
0
Reply
Female 129
yay I have a gun ^-^
0
Reply
Female 29
Oh my f*cking god! The end sent goosebumps all the way up my legs and spine...that was freakin morbid.
0
Reply
Female 129
wtf it wont give me the gun O.o
0
Reply
Female 129
Ah. I see. I forgot to click the radio button before clicking the picture -_-; silly me xD
0
Reply
Female 129
URGADURGADURGADURG!!! Stupid picture you have to click it a bajillion times to make it fall. I find it funny when the eyes move because it looks so cartoonish. <3. Great game, love the walkthrough <3s all around.
0
Reply
Female 65
this game stinks! its 1:35am, its silent, the light is on low, i have sound too, and i was just like, eh? wtf? whenever something happened. hmmmmmi can say for sure ive seen better things on the internet...
0
Reply
Female 116
I liked the walkthrough, it telled me what to look out for...although some things weren`t accurate due to difference in...computers...err...something, it was helpful. Thanks PeproniPizza!!!
0
Reply
Male 686
besides, im not really peperoni pizza, im his brother, HE, is nicholas, I am mike, my email is [email protected] , drop me a line if you liked the walkthru, or if you just hate me, or if you want an invite,( which everybody should have by now but what the hey, mabe you want another)
0
Reply
Male 686
omfg stfu, ace, u suck as5 this is my first fu(kn walky thruE, so eat it mother FFFFer
0
Reply
Male 914
PeproniPizza you think this game needs a walkthrough? All you freakin` do is keep clicking on things till you win lol

0
Reply
Male 686
horay! tell me if you liked the walk thru, and i will try to make as many as i can thx bye!
0
Reply
Male 686
ok last room, verry easy, crappy ending meh... room: hallway/coridor

clik on light switch, look at paper on the ground, sayz mom killed everyone so she could see them again, retarded brawd, clik on light switch, if you see the shaddow, wait a minit and keep reading, if you no see shadow, (shaddow comes up in the dark) clik on the paper a few times and turn lights off, watch shaddow, *piss self** running outa piss* turn lights on, watch woman appear, lights flikker, light switch zapps and bleads ( that happans before the flikkering) lights go out, turn lighs back on, she is in front of you, ah h h h h .... coughnotscarrycough clik on woman a few times, hair moves and she kisses you, clik on her again? game over suckey ending, not f*ckn scarry at all, just jumped when her hair moves because of music, okay, runnin outa chars for this message, so i gota go, good luck, have fun, dont lag, die well :P

0
Reply
Female 19
lol, this is awesome, it really does scare you!, i wasnt really expecting to get scared but i did! muahaha
0
Reply
Male 686
ok, 3 down, 2 to go, next room: attic?

ok, clik on radio, clik on right button, if no music, clik on picture a few times, when radio finally makes noise, clik on picture, man`s eyes move, clik on pic till it falls, clik on hole in wall, clik on hole in wall again to get gun, clik on picture, picture starts bleading, shoot it in the head after it stops bleading, lol haha he died, shouldent have fell down........ aflak

0
Reply
Female 28
holy poo...yeah i got scared.
0
Reply
Male 686
next room: (kitchen?)

oooo, pretty doll, ahhh! its a vodo thing! waaaa!
*piss self* clik on doll, clik on calander, aww, she has cancer, *says prayer* clik on doll, clik on calander, clik on doll twice, as in doll pops up 2 times, watch shaddow, *piss self again* clik on calander, watch person peak at you from the door way, if no person peak at u, clik on doll again, watch card fall, read card 2 times, clik on doll, watch person fall, *TAKE BIG CRAP* next room i think...

0
Reply
Male 3,060
*coughstupidcough*
0
Reply
Male 686
next room:

clik on the note on the mirror (i accidentally closed the game, if any of this is incorrect well oops, i pressed the X insted of the minimize button m3h :P) it says stuff, clik on the pills on the ground, its poison, eat poison (<== that doesnt really happan lol) clik on note again, its different, watch scary shadow, clik on pills again, clik on toilet, clik on pills, watch plumbing fail and bath tub fill with blood, clik on toilet, watch toilet spill with blood ewwww... clik on note, note is now blank, if not, clik around till note blank, watch hand come out of bloody tub, shake hands with the wierd hand, next room

0
Reply
Female 28
hey..it didn`t let me say sh*t...that sucks
0
Reply
Female 28
holy poo...yeah i got scared.
0
Reply
Female 394
Made me think of back home.
0
Reply
Male 686
ok, here is walk thoru for all you scared puss*es:

clik on picture, clik on tall woman, watch ball fall. klik on ball, hear child laugh, laugh your self, clik on picture again, clik on ball, watch scary shaddow, clik on picture, watch picture explode, piss self, clik on ball, watch ball explode with blood, clik on picture one more time, head falls, procede to crap your pants, moove to next room

0
Reply
Male 3,060
i`m sorry...but how you found this scary is beyond me...all of the "scares" were empty...just like today`s movies...they make you jump...not think.
0
Reply
Male 85
very creepy scary i only screamed at the end though
0
Reply
Male 3,060
i love the intro. the grammer is so horrible!!! haha....suicided....stop verbing nouns!!!
:-P.
0
Reply
Male 477
mmkay.
0
Reply
Male 122
Is it finished when you read that note in the corridor? If so, that`s a pretty disappointing ending.
0
Reply
Female 54
i finished this like 5 minutes ago and my hearts still way faster than normal, it`s nighttime n im waiting for my boyf to come online and stop these scary thoughts i`m now having!
0
Reply
Male 321
Wow.
Wow.
Wow.
Wow.
0
Reply
Female 91
i cant do this. i was in living room + my mommy wudnt help me. the paintin the eyes. AAAAAARRRRGGGGHHHHH
0
Reply
Female 135
Ok finished it. I want my blankie.
0
Reply
Male 32
This was a realy realy good game. I got scared at every rom, and i liked it.
Moooooore of these short of games. This we like.

Kisses

0
Reply
Female 135
Ok I have finally made it to the kitchen after trying thegame and turning it off three times.

...Mommy.

0
Reply
Female 96
That was pretty scary even when I was expecting stuff to happen and knew it was coming i still got scared i love scary stuff but im a jumpy person
0
Reply
Female 90
you should play it because after you finish you feel really good about yourself =)
0
Reply
Male 200
ok all these comments are makin me not wanna go on it
0
Reply
Female 428
I got to the bathroom and it started filling with blood and I got too scared and had to stop..... =\
0
Reply
Female 60
you just use your mouse to click on things.
0
Reply
Female 60
OMY thanks for the good scare. The music tipped me off. I backed away from the screen when it started. good game.
0
Reply
Male 93
i need to find out how to move
0
Reply
Male 93
move***
0
Reply
Female 22
it being light out doesnt help either lol
0
Reply
Female 22
that was so scary but really awesome...love these things need more of them
0
Reply
Male 93
that was retarded, i couldn`t F U C K I N movie
0
Reply
Female 90
hehe that was silly with her hobbling up to me.
0
Reply
Female 90
im in the corridor.. im scared.. hold me.
0
Reply
Female 2,220
omg the end/... omg
omgomgomgomgomgomgomg

OMFG argh oh god... oh god.. i am proper spooked... i`ve gone so cold... is she right behind me?... oh god she is.. oh god.. oh god...


0
Reply
Female 90
the living room is really freaking creepy.
0
Reply
Female 90
AHH HIS EYES MOVED
0
Reply
Female 90
my mom: "do you want me to sit with you while you finish it?"

because she can tell im really scared.

0
Reply
Female 2,220
ok that doll is damn scary... just any way...

Aw she`s got cancer..*bows head*

0
Reply
Female 1
That was scary, but mostly pointless
0
Reply
Female 2,220
AAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!


omgomgomg it`s daylight here ok!!! i`m TERRIFIED!!

0
Reply
Female 2,220
okok.. the bathroom is just weird
0
Reply
Female 90
the head is not the scariest part!! BE PREPARED! haha
0
Reply
Female 2,220
OMFG THE HEAD!!!!!


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.. i think i just shat myself...

0
Reply
Female 298
Great game! Just too short and too easy.
0
Reply
Female 90
i am so scared. all i can do is click something and then really fast come back to this page. i passed the bathroom doing that. now im in the kitchen. god help me.
0
Reply
Male 176
I freaken pissed myself, and then I had to watch this in wet pants.
0
Reply
Female 20
I was already scared out of my mind, it didnt help that my father kept yelling "Boo" at me...
0
Reply
Female 1,944
omg i just got started and i had to stop the music scared me!!! i don`t even wanna know how it ends!
0
Reply
Female 102
erm, im just wonderin, im a real scardy cat, do u peeps think its a gd idea for me to keep clickin on the ball or even play this game at all cuz ive got jolly music on and the shadow and laughin noises still creeped me out :S?
0
Reply
Male 32
Wow, i finished it, i had like, mild heart attacks on every level, Even music didnt help!

MAKE MORE GAMES LIKE THESE :D

0
Reply
Female 982
Ok I completed it. With one hand over my face and some Blink 182 in the background. heh. Still scary!! I`m gonna have nightmares tonight. Gotta get my friends to play this.
0
Reply
Female 1,262
...Scared the poo out of me. I dont even have my volume on.
0
Reply
Male 241
I wimped out when i saw the girl comming at me. It was bloody scary, but i think it would of killed me if i wasnt listening to "London Underground" at the same time
0
Reply
Male 241
Last room... Wish me luck... And no heart attacks plz
0
Reply
Female 27
I am the biggest scaredy cat.
Seriously.
I was playing the game during the DAY with the sound low and I still couldn`t finish the game!
I can`t take creepy games like this.
I got to the point where the woman was coming out of the tub and then I got too creeped out. She reminded me of Sumara from The Ring.
Ahhhh!
0
Reply
Female 21
my hearts pounding...holy poo lol now for the kitchen...ahhh
0
Reply
Female 21
dude i jumped when the ball popped and the head fell...its light out and im still jumped lol
0
Reply
Female 982
Holy crap that scared the hell out of me. I`m all alone...
I stopped on the first level.
0
Reply
Male 581
fyi i was reading it xlovex lol
0
Reply
Male 581
i didnt even get past the dining room... (first room) but that was only because i couldnt figure out how to prgoress. the ball dropped i picked up and looked at the drawing thingie and the girl ran by then i waited and nothing else happened... so i quit ;-)
0
Reply
Male 1,030
just click on items over and over again - lame.
0
Reply
Female 322
Meh. I find the multiple clicking annoying after awhile. That other game where you find out you`re the killer in the middle of nowhere is WAY creepier than this one
0
Reply
Female 9
I finished it and i was on my own in my house, with strange noises randomly coming from upstairs X-(. I turned the sound down for the end bit and i clicked off, then back on and saw her face *shudders* creepy as!
0
Reply
Male 83
lol this game is funny. i liked when the head fell down in front of you lol.
0
Reply
Female 36
hey i gave up after that shadow ran past in the dining room-far too creepy for me and its 3 in the afternoon here!
0
Reply
Male 101
what is with all the posts . oh well i didn`t like it it was dunb.
0
Reply
Male 458
well i need to go but just keep on clicking everything
0
Reply
Male 458
take the gun and the click on the painting
0
Reply
Female 342
be right back
0
Reply
Female 342
ya i did
0
Reply
Male 458
you need to click on the hole
0
Reply
Female 342
does something climb out of the safe?
0
Reply
Female 342
can you help me with the rest
0
Reply
Female 342
w-w-hat do i do now?
0
Reply
Male 458
finished the game creepy ending
0
Reply
Female 342
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IT FELLLLL
0
Reply
Female 342
i clicked like 1000 times and it still didnt fall
0
Reply
Female 342
omg what do i do after it falls?
0
Reply
Male 458
ohh then just click everywhere until it drops
0
Reply
Female 342
w000t w00t he just looked around and at me
0
Reply
Male 458
crap im unstuck
0
Reply
Female 342
i dont have the sound on im too scared
0
Reply
Male 458
then click on the radio again and is it on? do you here the piano keys?
0
Reply
Female 342
what pops out now? i cant get the portrait down and ive click on it numerous times
0
Reply
Male 458
yes
0
Reply
Female 342
is that the dad in the pic?
0
Reply
Male 458
yaa...i dont know if i finished it or not...
0
Reply
Female 342
my heart is going so fast!
0
Reply
Female 342
man i dont like this but my goal is to finish it
0
Reply
Male 458
turn the radio on and click on the portrait alot until it drops
0
Reply
Female 342
does the picture change?
0
Reply
Male 458
ohh ok
0
Reply
Female 342
HOLY CRAP THAT ROOM IS FREAKY
0
Reply
Female 342
it hasnt loaded yet but im pretty sure it has now
0
Reply
Male 458
ok on the radio did you click on the thingy?
0
Reply
Female 342
you gotta help me through this level
0
Reply
Female 342
wait for me
0
Reply
Male 458
im at the last level and im stuck
0
Reply
Female 342
should i be the scardest out of them all?
0
Reply
Male 458
that is one sick mother she killed her whole familly just to be with them
0
Reply
Male 458
im in the corridor the living room is really creepy
0
Reply
Female 342
lol imagine if people were reading this
0
Reply
Male 458
yes
0
Reply
Female 342
omg next level i was just clicking everywhere, with my eyes covered, then i slowly opend the to look and she was hanging there
0
Reply
Male 458
the child comitted suicide and the dad was shot to death
0
Reply
Male 458
what?
0
Reply
Female 342
time to cover my eyes
0
Reply
Male 458
there are three ghost the child the mom and theres a dad
0
Reply
Female 342
lol! yesss!
0
Reply
Female 342
what?
0
Reply
Male 458
i got a gun yaay gun them down
0
Reply
Male 458
yes for the kitchen level
0
Reply
Female 342
lol im gonna get evryone to play it on msn
0
Reply
Male 458
piano keys something bads gonna happen
0
Reply
Female 342
is that.. erm.. it?
0
Reply
Female 342
aaaaaaaaaaaaaaaaa
0
Reply
Male 458
thats what pops out
0
Reply
Male 458
a body...
0
Reply
Female 342
aaa the girl just looked over the corner the i came back to this window, lol i do that now whenever im scared, is that the pop-up thing?
0
Reply
Male 458
start with the calender then twice on the doll the calender then doll then card then doll again
0
Reply
Female 342
what pops out on this one
0
Reply
Male 458
now for the living room/attic
0
Reply
Female 342
so, i just started the kitchen, can you help me with click on what at the right time
0
Reply
Male 458
nevermind...i finished with the kitchen the doll is a voodoo doll
0
Reply
Female 342
whats that
0
Reply
Male 458
do you have a icq number?
0
Reply
Male 458
its something....alright
0
Reply
Male 458
yes
0
Reply
Female 342
oh my god thats not a kitchen!!!
0
Reply
Male 458
just keep on clicking the three things...
0
Reply
Female 342
yess now im in the kitchen, same with you?
0
Reply
Female 342
ok the toilet is in blood now,
is there a specific thing i can click on?
0
Reply
Male 458
it goes farther she did suicide or someone hang her
0
Reply
Female 342
i think ill have a heart attack
0
Reply
Male 458
***for
0
Reply
Male 458
a hand reaches from you like the ring
0
Reply
Female 342
what happens? eh?
0
Reply
Male 458
she was just a student...
0
Reply
Female 342
what happens at the end of the bathroom
0
Reply
Female 342
lol
0
Reply
Male 458
omg the freaken women had cancer poor dear
0
Reply
Female 342
haha im covering my eyes
0
Reply
Male 458
im in the kitchen....in the bathroom you need to click on the bathroom alot and also the mote changed ending of that room pretty scary if you dont know what to do click tab
0
Reply
Female 342
k were gonna get through this together
0
Reply
Female 342
im in the bathroom this is just too much, what do you do in it? what to click on? alot?
0
Reply
Male 458
im here what do you need?
0
Reply
Female 342
nadav, help me if your still there
0
Reply
Male 458
really good scares me... if i die remember i love you all
0
Reply
Female 342
OMG THE B-BALL JUST BLEW UP IN BLOOD
i frikkin scared
0
Reply
Female 342
sorry for all the posts, but man! i got through the grudge house i can get through this
0
Reply
Female 342
holy crap even with the sound off, the shadow walking by scared me
0
Reply
Female 342
ok if anyone is looking at the comments right now does anything scare you ? [[stupid question, i know]]
0
Reply
Female 342
lol^^^
0
Reply
Male 53
I pissed and crapped myself at the same time it was so scary. then I puked and went into shock.

I`ve now got a cool streak of grey hair.

0
Reply
Female 854
In fear of crying, i will not touch this link.
0
Reply
Female 2,144
Yeah, Yeah I Get It. I Finished It. Are You Messing With Me Cee?
0
Reply
Female 2
yeah you need to click on the same things over and over lol
0
Reply
Female 45
I`m Just In The Dining Room And I Can`t Get Anywhere Else.
0
Reply
Female 2
meh this is stupid,
cruzshadows click on the picture and stare at it for a while and whatever it take ages before it`ll let you go to next room
0
Reply
Female 2,144
Oh Ok. Nevermind.
0
Reply
Female 2,144
Dude. I`m Just In The Dining Room And I Can`t Get Anywhere Else.
0
Reply
Female 53
It takes wayyy to long ot load i dont know if im gonna get through the whole damn thing before i fall asleep...
0
Reply
Female 124
ok, im home alone and im scared :-|
0
Reply
Female 37
omg that was so0o0o0o0o scary!!!! the girl reminded me of the ring girl too or that grudge person. i couldn`t watch it and had to turn the volume all the way down:P got through it though and won`t ever play it again
0
Reply
Male 169
It`s really not that bad.

I played it at 3am. The only thing that made me jump was the end of the bathroom.

0
Reply
Female 500
ok yea I turned it off at the intro. Im with synthetik here, It`s night time and everyone is asleep here, im going to take my chances in the morning.
0
Reply
Female 429
THAT SCARED THE DRAP OUT OF ME!!!! AND ITS NIGHT!!!! HOLY COW!!!! reminded me of the ring a lil like the girl in the bathroom.... yeh... still creepy though
0
Reply
Male 53
Wonderful, a series of "screamers"! Just what I needed. Although, this is really well done. Good job whoever made it.
0
Reply
Male 29
kind of creepy but the effect wears off after the second thing jumps out at you
0
Reply
Female 135
Ok I couldn`t even get trhough intro. It`s late, all the lights are off and my house is dead freakin` silent. No way am I playing that until it`s light out.
0
Reply
Male 40
this is actually very very creepy
0
Reply
Male 576
^^^^ can say the same thing about porn
0
Reply
Male 616
Best when nobody`s home and you turn off all the lights.
0
Reply
Male 1,465
Link: The House [Rate Link] - An easy little creepy game.
0
Reply