Dance little guy dance

Submitted by: Lorah 11 years ago Funny
/media/17114_penguind1.wmv
Peguins do drugs!
There are 51 comments:
Female 321
before anyone else says it.......Say NO To Crack!
:-D 8-) ;-) :-D 8-) ;-)....yeah, i`m bored...
0
Reply
Female 878
He looked injured.
0
Reply
Female 205
ummm...It was cute
0
Reply
Male 24
Ok, that was sh*t
0
Reply
Female 76
awww
0
Reply
Female 147
it was cuuuuuttttttttee.the litle guy was really sweet
0
Reply
Female 37
WAYYY FUNNY! i was in library and i tried to hold my lafter in! lol
0
Reply
Male 57
Its Because Capitalising Every Letter PWNS J00 N00bz.
0
Reply
Female 406
thats like me after i drink panda pops, do you hav them in america?
0
Reply
Female 809
Maybe the sand was hot?
0
Reply
Female 3
classic s funni
0
Reply
Female 412
Lol, I love this, it`s on the Optus ad at the moment
0
Reply
Female 32
Haha penguins dance to gabber music! thats a new one
0
Reply
Female 1,944
o......k that was.......interesting
0
Reply
Male 391
i bet that that penguin is trying to get it on with the girl penguins like a mating dance er somethin`
0
Reply
Female 2,144
I Only Do It For You Mcfly.
0
Reply
Male 131
Dance penguin!
0
Reply
Male 175
the penguin must have ADD or sumtin.... lol
nothin against peguins though
0
Reply
Male 576
LAME
0
Reply
Female 2,244
He was cute, haha..
0
Reply
Female 112
um...its ok
0
Reply
Male 263
ha! That little guy danced his way into my heart.
0
Reply
Female 1,397
That was really nerdy and lame.
0
Reply
Male 982
i hardly call that along the lines of "dancing". i hardly laughed a little.pfft
0
Reply
Male 425
cute but got boring quickly
0
Reply
Female 302
LOL!!!!!!
0
Reply
Female 17
ha ha sooo cute
0
Reply
Male 979
O man that`s great! go penguin go penguin go, go penguin go penguin go!
0
Reply
Female 211
Not that funny at all.
0
Reply
Female 37
yeh i agree too
0
Reply
Female 37
yeh i agree they are cool
0
Reply
Female 37
not as cool as the pysco ones off madagasgar
0
Reply
Male 391
sweeeeeeeeeet
0
Reply
Male 1,808
that was great!!penguins rule.
0
Reply
Male 15
Nice. The penquin is my power animal.
(slide)
0
Reply
Female 117
xD He looks the way I am half time.
0
Reply
Male 423
funny.
0
Reply
Male 1,149
Yeh, the music made it funny.
0
Reply
Female 66
only funny because of the music! x
0
Reply
Female 302
oi, that penguin thinks it`s a bunny! If i were a penguin i would be "cute and cuddly."

mcfly_lover, i was wondering the same thing!

0
Reply
Female 1
HA! thats so funny!!! lmao!
0
Reply
Male 571
Penguins bloody rock!!! If I was a penguin I would probably become a member of the GSG9. No one would suspect the penguin!!!
0
Reply
Female 342
THAT lol
0
Reply
Female 34
awww i love penguins!!! they`re so cute and funny. and i have a question for u all, wat wouldu do if u were a penguin?!?
0
Reply
Female 44
He`s a hyper lil thing..
0
Reply
Female 321
cruxshadows , why do u have a capital letta at the beggining of EACH word , its kinda annoyin
0
Reply
Female 321
lol , how cute!
0
Reply
Female 2,144
I Only Found It Funny How He Was Just All Calm And Then Just Went Beserk.
0
Reply
Male 608
Wacky packages!...
0
Reply
Female 412
aww it`s so cute!
0
Reply
Female 1,784
Link: Dance little guy dance [Rate Link] - Peguins do drugs!
0
Reply