Cats in Sinks

Submitted by: buddy 11 years ago in Misc
http://catsinsinks.com/

The Internet has been here for 10 years, and they are just now getting around to making this site?
There are 48 comments:
Female 501
im gona try see if my cat likes the sink? here kitty kitty.. want to sit in the sink? no? oh.. ok then. i`ve been told.
0
Reply
Female 1,252
>:( All of you people keep posting things from G4 and the freaking links arent even that great... Find some good material.
0
Reply
Male 982
yay kitty!
0
Reply
Male 1,425
omfg..does anyone know attack of the show?? g4tv? this would make a great website to e-mail them!..im gonna do that..wish me luck all
0
Reply
Female 790
My bathroom sink doesnt have a waste disposal.
0
Reply
Male 13
Turn on the waste disposal and get rid of all that crap...How I hate cats!
0
Reply
Female 161
What about cats in the toliet? Mine has a tendency to like to drink from it.
0
Reply
Female 1,262
Omg I luff this.
0
Reply
Female 790
[quote]On 8/29/2005 9:35:37 PM psycopyro wrote: there has to be limits to stupid things on here[/quote]
Then I suggest you leave.
0
Reply
Male 396
there has to be limits to stupid things on here
0
Reply
Female 273
the second one looks the cutest
0
Reply
Female 1,697
if you haven`t noticed my tatoo is a cat :-)

0
Reply
Female 1,697
I want to buy a kitty!!!!
0
Reply
Male 161
i got a cat, anda a sink.
0
Reply
Male 55
The cats may seem so cute and innocent but when the time is right....
0
Reply
Male 851
this almost makes me wish I had a cat and a sink to put it in. and maybe even, dare I say it, TWO CATS
0
Reply
Male 354
The faucet is on in one of the pictures!
0
Reply
Female 29
pointless... and so cute
0
Reply
Female 1,468
Yeah I agree that it`s not all that hygenic. And did you notice how filthy one of the sinks was? Yersh.
0
Reply
Female 25
hygenic..mmm.. makes me wanna turn the tap on!
0
Reply
Female 1,603
It is weird that they like sinks so much. It`s almost as if it has to do with instincts. Haha that is crazy!
0
Reply
Female 809
That was adorable!
[img]/photos/f_photo/C28822383300439f_photo.jpg[/img]


Closest to a sink mine ever gets...

0
Reply
Female 790
Every cat Ive ever owned (3 so far) has loved the sink. Why is that? Crazy kitties.
0
Reply
Female 329
awwww so cute!
0
Reply
Male 230
ahhhh....kitty kats...the very top left one is cutest
0
Reply
Female 209
that was SO adorable!! :-)
0
Reply
Male 951
Cats is so damn cute.
0
Reply
Female 1,403
I love kitties! My kitty is the best!
0
Reply
Female 45
awwww how adorable:)
0
Reply
Female 830
Aw cute, some of those cats are like cat models.... they`re all "should i tilt my head this way?"
0
Reply
Female 712
Awwwwwwwwwwwwwww
0
Reply
Female 113
my cats scared of he sink because the tap broke will it was in there n water was pourin out
0
Reply
Male 27
the only reason my cat goes in the sink anymore is to "go" in the sink.
0
Reply
Female 464
[quote]On 8/29/2005 7:33:22 AM TiclkedPink wrote: My cat used to love sleeping in the sink. He looked all cute curled up. He doesn`t do it anymore. I think he`s too big now.[/quote]

Yeah, mine has outgrown the sink too.

0
Reply
Female 395
I have a picture of my cat in teh sink...though, I did put him in there. He looks cute though!
0
Reply
Female 215
My cat used to love sleeping in the sink. He looked all cute curled up. He doesn`t do it anymore. I think he`s too big now.
0
Reply
Male 160
that is sooooo sick..
0
Reply
Female 982
Yeah, you could tell with some, the owners like forced them in there. Others looked well comfy. ooo they look so cute!
0
Reply
Male 2,519
Some cats look unwilling.
0
Reply
Male 517
aaaah bless
0
Reply
Female 412
Awww that is sooooo cute ^___^ They look so comfy!
0
Reply
Female 3,562
O_O that`s suprisingly very cute, expecially the mommy with kitten ones
0
Reply
Female 2,244
They`re cute.
0
Reply
Male 2,372
Yup.
Those are cats in sinks alright.
Very little controversy there.

...unless of course they`re all American Military Cats in Iraqi sinks!!

0
Reply
Male 10,115
Those sinks are from ye olden tymes. You`ll see them in really old houses in the US.
0
Reply
Female 152
Or Cats in sinks...and the water is on, hehe.

On a side note,I don`t often see two spigot sinks. I wonder if it is an outside of the US thing...

0
Reply
Male 576
How about a `Cats in Microwaves`?
0
Reply
Male 10,115
Link: Cats in Sinks [Rate Link] - The Internet has been here for 10 years, and they are just now getting around to making this site?
0
Reply