Car Parking Game

Submitted by: buddy 11 years ago in Games

How well can you park?
There are 56 comments:
Female 177
pluckyduck89...it is spelt kerb in england
0
Reply
Female 1,120
omg i was so pitpful enough to get a 0%... I even had my uncle tr it and he said that was hard. I think it might be a little easier if you had to use the mouse or something else besides all arrow keys or something...
0
Reply
Female 7
i liked that it took a whilefor me to get used to it i passed on my 5th go lol :S
0
Reply
Female 1,944
this is so dumb! using the keys has nothing to do with how good od driver u really are!
0
Reply
Female 6
ahh damnit! it wouldnt work
0
Reply
Female 1
They spelled "curb" wrong.
They spelled it "kerb."

btw I got an 87%

0
Reply
Female 15
92% excellent
great game
0
Reply
Female 7
wicked game a bit hard though carnt get a pass
can any1 help
0
Reply
Male 175
89%!!!!!!!!!!!
it was so easy!
0
Reply
Female 1,603
thanks arsejesus. I couldn`t get this one to work!
0
Reply
Male 425
damn, it isn`t working!
0
Reply
Female 1,944
that was too frikin hard!!
0
Reply
Female 2
that was the stupidest thing ever
0
Reply
Female 82
its too hard.
0
Reply
Female 17
i agree its to hard the real thing is easier
0
Reply
Male 101
Doesn`t work on Firefox, but works on IE fine. Duno about Opera.
0
Reply
Male 1,420
they should have to have a sepertate button for brake because its really annoying going the oppostie direction instead ofstoping
0
Reply
Male 81
My parkings a little questionable at times. Anyway, I can`t parallel park in real life either. That car goes wherever it wants. It`s so dumb, but it`s a pretty fun game.
0
Reply
Female 35
87%...after a gabajilion times -_-
-Ari
im definetly gonna have arthitus at an early age.<_<
0
Reply
Male 1,061
easi 2 pass!
0
Reply
Male 423
it didnt work for me either
0
Reply
Male 53
The battle of the sexes one worked, but this one just opened my Strong Bad clock... ;-/
0
Reply
Female 34
it didnt work for me so i was rubbish at it and on the man vs woman 1 i was rubbish its really hard to work the stupid car
0
Reply
Female 73
Lol that was solid but its a good game!
0
Reply
Male 1,808
To hard!!!!!!
0
Reply
Female 66
i got like 5%!! opps...
0
Reply
Female 66
argh! whats the point in trying?!
0
Reply
Male 581
same it wont work for me either
0
Reply
Female 1,018
that didn`t work for me, but on the man vs woman one I got 326
0
Reply
Female 112
didint work for me
0
Reply
Female 144
Impossible
0
Reply
Female 349
Damn thing won`t work for me
0
Reply
Female 27
It wouldnt load :-(. I did the batle of the sexes one though. Hope when i do my test i aint that bad!!
0
Reply
Male 306
It`s been posted about 10 times.
0
Reply
Male 477
horrible
0
Reply
Female 854
ITS SO dratING HARD!
0
Reply
Male 69
when you reverse and turn the steering wheel, the steering wheel dosnt go back straight which is stupid
0
Reply
Male 93
i`m not a very good driver...
0
Reply
Male 414
87% get in!!!1 now my hand needs sergery AND it feels like jelly.......yay!
0
Reply
Male 142
I refuse to drive a car without power steering... so technically I didn`t lose, the game failed me.
0
Reply
Female 429
ahhh i failed... lolz ive never been good on parking games and stuff online... lolz... not good with the arrow keys hehee lolz... better with a joy stick... omg lol that sounds bad... lolz... n e wayz... it was hard 4 me... but oviously like to alot of other people its easy... there is another parking game on www.miniclip.com
called park alot.. haven`t been on the site in AGES tho so ya...
0
Reply
Female 982
65% grr. On the last parking level the car was huge!
0
Reply
Male 102
levels=same, cars=almost the same, point being, the main posted game is knob compared to the original
0
Reply
Male 169
Okay, the two games are totally different.

For one, the cars are different. AND, you can pick male/female in one game.

0
Reply
Male 194
You`re right arsejesus. Your link was better. The sound was nice too.
0
Reply
Male 194
I passed on third try. Totally bogus car though.
0
Reply
Male 982
fought through it.....got 82
0
Reply
Male 982
the steering is ridiculously stupid.i didnt bother. the wheel doesnt reset when not turned.
0
Reply
Male 102
riddled with linkage... the only way to have it
0
Reply
Male 102
found it , it`s also on albinoblacksheep, and if i can recollect this one is better, levels are the same, but this one is better
http://dl.iskon.hr/webcafe/igrice/parking_game/zurich.htm
0
Reply
Female 40
damit that was hard...... :)
0
Reply
Male 102
87% but, this is either a remake or else a total rip off of another parking game. battle of the sexes parking game, cant remember the site... i`ll get back to you on that one
0
Reply
Male 982
didnt work fo me
0
Reply
Male 979
71 percent.
0
Reply
Male 979
Wow that was hard, I hope I`m not that bad on any of my drivers tests!
0
Reply
Male 10,115
Link: Car Parking Game [Rate Link] - How well can you park?

:-)

0
Reply