Are you a Computer Geek?

Submitted by: mariah2390 12 years ago in Quizzes
http://www.nerdtests.com/ft_cg.php

If you want to be Geek(er), you have to cheat. I am 2% of a computer Geek.
There are 80 comments:
Female 355
49%.
I thought they meant addicted to the computer geek. Not a whiz kid on it! D:
0
Reply
Male 1,059
mmmmmm, bow down before me people who did not get the same ranking. :-P lol.
0
Reply
Male 1,059
Step aside Bill Gates, Linus Torvalds, and Steve Jobs... You are by far the SUPREME COMPUTER GOD!!! Lol, that`s so cool. xD
0
Reply
Female 1
What the heck, I thought I was going to do worse than this. I got a 100%. Really. I think that`s wrong. I didn`t even know every single one of those. How is that possible. I mean I was trying to get my score higher...but I at least tried to answer honestly.

Your computer geekiness is:
Step aside Bill Gates, Linus Torvalds, and Steve Jobs... You are by far the SUPREME COMPUTER GOD!!!

0
Reply
Male 357
Definitely not a computer geek. You probably don`t even know what a computer is. Say it with me COM-PU-TER.
0
Reply
Male 144
58
0
Reply
Female 17
17% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
82% scored lower (less geeky).

What does this mean? Your computer geekiness is:

High-Level Computer Geek. All of those below you are envious of you! (...Well perhaps not the cool people)

Yay...

0
Reply
Female 1
:D sweetness, I got a 99%
0
Reply
Male 66
Overall, you scored as follows:

I`M NOT A COMPUTER GEEK!!! :-D

100% scored higher (more computer geeky),
0% scored the same, and
0% scored lower (less geeky).

Compared to those in the same age group as you:

99% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
0% scored lower (less geeky).

What does this mean? Your computer geekiness is:

Definitely not a computer geek. You probably don`t even know what a computer is. Say it with me COM-PU-TER.

0
Reply
Female 179
apparently im a wannabe computer geek
0
Reply
Female 31
well... that was pointless...
0
Reply
Male 458
Compared to those in the same age group as you:

0% scored higher (more computer geeky),
0% scored the same, and
100% scored lower (less geeky).

What does this mean? Your computer geekiness is:

Step aside Bill Gates, Linus Torvalds, and Steve Jobs... You are by far the SUPREME COMPUTER GOD!!!

\/\/007|\|3$$ 1 ® 73|-| (0|\/|pµ73® 90Ð ß0\/\/ Ð0\/\/|\| 70 |\/|3

0
Reply
Female 29
8%
anyone gonna post the answers?
0
Reply
Male 305

You are a wannabe computer geek
0
Reply
Male 78
You are a Supreme Computer Geek. Can you say, "Hey look at me, I`m a computer geek!" YAY
0
Reply
Female 22
took it twice once got 98ish % and second time got a complete 0% im proud of myself!
0
Reply
Male 48
62% guess i`m kinda average
0
Reply
Male 329
haha i got a honest 1%
0
Reply
Female 43
Am I expected to answer all those??
0
Reply
Female 854
27% wannabe computer user....wooot! i rock..lol:)
0
Reply
Female 144
i can`t find my score!!the page is confusing me
0
Reply
Female 337
but wen i think about it, id rather be that than a geek ;-/
0
Reply
Female 337
it ses to me

You are tech support`s worst nightmare, you have no clue...

which aint as bad as not knowing what a computer is lol

0
Reply
Female 412
Overall, you scored as follows:

87% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
12% scored lower (less geeky).

Compared to those in the same age group as you:

92% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
7% scored lower (less geeky).

What does this mean? Your computer geekiness is:

Definitely not a computer geek. You probably don`t even know what a computer is. Say it with me COM-PU-TER.

0
Reply
Female 349
I got 31. But only because my bro is a programmer.
0
Reply
Male 414
i scored 1%......yes!!!
0
Reply
Female 61
47%.. I thought I would get way low. Some of them were really hard x.x
0
Reply
Female 56
hm i got 15... go me!
0
Reply
Female 36
84% geekiness.
0
Reply
Female 809
45% geek.
0
Reply
Male 26
89% wat im not a computer geek i just use them alot thats all
0
Reply
Female 209
0% ....1 the smae no-one less.....YAY!!
0
Reply
Male 227
wow that test is whack they say i dont know what a computer is im no
t a geek just because i dident know what those letter things and nomber things ment
0
Reply
Female 73
thats was sorta long lol but atleast it turned out im not a computer geek :-)
0
Reply
Female 16
tototootototototooooooooooooooo looooooooooooooooooooooooong, hooooooow booooooooooorrrrrriiiiiiiinnnnnnnnnngggggggg
0
Reply
Female 72
I`m a computer DUMBO............not a GEEK, ha ha
0
Reply
Female 16
ok so i got an 8%...not too terrible. I have better things to do with my time then get to know my computer. :)
0
Reply
Male 40
78% geek! woohoo! (and no cheating)
0
Reply
Female 587
Overall, you scored as follows:

88% scored higher (more computer geeky),
0% scored the same, and
12% scored lower (less geeky).

Compared to those in the same age group as you:

92% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
7% scored lower (less geeky).

What does this mean? Your computer geekiness is:

Definitely not a computer geek. You probably don`t even know what a computer is. Say it with me COM-PU-TER

0
Reply
Female 379
Overall, you scored as follows:

84% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
15% scored lower (less geeky).

Compared to those in the same age group as you:

89% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
10% scored lower (less geeky).

What does this mean? Your computer geekiness is:

You are tech support`s worst nightmare, you have no clue...

0
Reply
Male 914
15 lol i`d like to think i know a little more than that stupid i know i spend enough time on here
0
Reply
Male 125
1% haha i knew it would be low
0
Reply
Male 979
hahaha i did it again and got 100% :-p
0
Reply
Male 979
i got a four! now im gunna do it again and try to score high
0
Reply
Female 2,244
Definitely not a computer geek. You probably don`t even know what a computer is. Say it with me COM-PU-TER.


Long f*cking test..and very boring.

0
Reply
Male 571
0%? If thats the case then how come I was able to find this site? Sure i got a little help from my brother but I still did it!
0
Reply
Female 184
50%
0
Reply
Male 578
49% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
50% scored lower (less geeky).

37% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
62% scored lower (less geeky).

Your computer geekiness is:

You are a wannabe computer geek. You do have potential, go for it! (...Or maybe not...)

0
Reply
Male 3

With this test it`s a fine line wether you are a geek or an old crusty.
0
Reply
Female 220
21
0
Reply
Male 40
lol f1r35t0rm you can`t just put plain html in your comment duh! :P i scored 26
0
Reply
Female 170
I got 26% - Wannabe Computer User.
0
Reply
Female 666
28 comupter wannabe
0
Reply
Male 227
sooo long
0
Reply
Female 17
Overall, you scored as follows:

95% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
4% scored lower (less geeky).

Compared to those in the same age group as you:

84% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
15% scored lower (less geeky).

What does this mean? Your computer geekiness is:

Definitely not a computer geek. You probably don`t even know what a computer is. Say it with me COM-PU-TER.


0
Reply
Male 329
<a href="http://www.nerdtests.com/ft_cg.php?im">
<img src="http://www.nerdtests.com/images/ft/cg.php?val=9784" alt="My computer geek score is greater than 84% of all people in the world! How do you compare? Click here to find out!"> </a>
0
Reply
Female 112
i dono what i got but it said that i prolly dont even know what a computer is....lol
0
Reply
Male 306
I`m a 1%. Yea!
0
Reply
Male 27
i got a 1
0
Reply
Male 2
im half a sleep
AND i only did half im bored
0
Reply
Male 2
toooooooooooooooooooooooooooooo
longggggggggggggggggg
0
Reply
Male 101
66%
0
Reply
Male 1,523
24:-/
0
Reply
Male 39
Overall, you scored as follows:

100% scored higher (more computer geeky),
0% scored the same, and
0% scored lower (less geeky).

Compared to those in the same age group as you:

100% scored higher (more computer geeky),
0% scored the same, and
0% scored lower (less geeky).

What does this mean? Your computer geekiness is:

Definitely not a computer geek. You probably don`t even know what a computer is. Say it with me COM-PU-TER.

0
Reply
Female 55
20% Tech support nightmare
0
Reply
Male 2,519
11%
0
Reply
Female 10
94% .... Computer God
0
Reply
Male 49
81% Geek
0
Reply
Female 500
Well A 44% is not that bad. Im not really a programmer or anything. Guess I`m average ;)
0
Reply
Male 256
86% lol. shame on me, well woking for a uni on the IT dep makes you know these things. :P
0
Reply
Female 429
im 2% but its stupid... coz like it says you probably dont even know what a computer is.... the thing is wouldnt u need to know what it is to do the test in the first place ass its onine??? =S weird thing is my parents are computer technitions... well my dad more mum wants to get away from computers
0
Reply
Male 3,060
59%....without lying...that doesn`t seem right, though...i don`t consider myself technologically elite at all...
0
Reply
Male 1,348
54% ...I fix computers for a living I thought I would get higher. This test had to many programming questions I hate programming maybe thats why.
0
Reply
Male 345
im 62% :D
0
Reply
Female 380
6%. What a long quiz.
0
Reply
Male 101
I`m pinging the site, and they are offline, at least for my area. All sent packets are lost.

Does that qualify me for 100%?

0
Reply
Male 829
lol it sais it cant be found, hmmmm
0
Reply
Male 829
page wont load
0
Reply
Female 210
I got 12%. That`s a long test too.
0
Reply
Female 132
Link: Are you a Computer Geek? [Rate Link] - If you want to be Geek(er), you have to cheat. I am 2% of a computer Geek.

my age group ( I am 13) 92% scored higher (more computer geeky), 1% scored the same, and 7% scored lower (less geeky). What does this mean? Your computer geekiness is: Definitely not a computer geek. You probably don`t even know what a computer is. Say it with me COM-PU-TER. I am good with the internet, if that counts. Aleast I know how to get to this site.

0
Reply