Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 81    Average: 3.3/5]
45 Comments - View/Add
Hits: 17493
Rating: 3.3
Category: Funny
Date: 07/06/05 02:16 AM

45 Responses to Sign F-ing

  1. Profile photo of buddy
    buddy Male 30-39
    10116 posts
    July 5, 2005 at 9:16 pm
    Link: Sign F-ing - They re-arrange signs for comic effect. Warning: adult language.
  2. Profile photo of micster
    micster Male 13-17
    191 posts
    July 6, 2005 at 2:36 am
    hehehehhehehehehhehehehehehehhehehheheheh
  3. Profile photo of dragonlock
    dragonlock Female 13-17
    32 posts
    July 6, 2005 at 2:38 am
    Haha, this is great.
  4. Profile photo of p-ball4life
    p-ball4life Male 18-29
    645 posts
    July 6, 2005 at 2:56 am
    is there any more? i wanna see the gods eraser one
  5. Profile photo of Wildcat07070
    Wildcat07070 Female 13-17
    2035 posts
    July 6, 2005 at 3:42 am
    Ha Ha! I want to see the next one!
  6. Profile photo of x-baby
    x-baby Male 18-29
    164 posts
    July 6, 2005 at 4:03 am
    thats wicked, i got to see the next one
  7. Profile photo of kungfu_sage
    kungfu_sage Male 18-29
    102 posts
    July 6, 2005 at 4:04 am
    ummmmm, are they like 5 or somthing? I thought they were gonna be clever.
  8. Profile photo of Ivar
    Ivar Male 18-29
    103 posts
    July 6, 2005 at 4:33 am
    Those guys laugh like monkies on crack.
  9. Profile photo of Revolnielm
    Revolnielm Male 13-17
    111 posts
    July 6, 2005 at 5:04 am
    hahahaha.. this is really funny:D.. Can`t wait to see the next one..:D
  10. Profile photo of flutist814
    flutist814 Male 13-17
    54 posts
    July 6, 2005 at 5:08 am
    nar nar nar naughty words. Seriously though, that was pretty asinine
  11. Profile photo of FallenSoul
    FallenSoul Male 18-29
    923 posts
    July 6, 2005 at 5:25 am
    Lol, I enjoyed that, lol. The one guy sounded like that guy from biodome, Polly whatever, damned if I can remember his last name, lol.
  12. Profile photo of FallenSoul
    FallenSoul Male 18-29
    923 posts
    July 6, 2005 at 5:26 am
    Oh, and I am going to have that song stuck in my head all week now.
  13. Profile photo of Homer Jay
    Homer Jay Male 18-29
    1135 posts
    July 6, 2005 at 6:57 am
    hahahahaha that friggin ruled. I want more
  14. Profile photo of IHeartJesus
    IHeartJesus Female 18-29
    215 posts
    July 6, 2005 at 7:31 am
    that was so good I definately want to see more
  15. Profile photo of sherman07
    sherman07 Male 18-29
    82 posts
    July 6, 2005 at 8:01 am
    i want to see the next episode
  16. Profile photo of paukau
    paukau Male 40-49
    238 posts
    July 6, 2005 at 8:21 am
    Silly....I`m sooooo bad for changing signs to *#$%@!.
  17. Profile photo of MiligrmSmile
    MiligrmSmile Male 13-17
    560 posts
    July 6, 2005 at 8:36 am
    Kungfu for only usin` letters that were there, that was pretty clever.
  18. Profile photo of Mat
    Mat Male 13-17
    1524 posts
    July 6, 2005 at 11:42 am
    XD
  19. Profile photo of 3 mehs
    3 mehs Male 18-29
    394 posts
    July 6, 2005 at 11:42 am
    ha :-D
  20. Profile photo of for_serious?
    for_serious? Female 13-17
    1403 posts
    July 6, 2005 at 11:45 am
    Omg that was great i wish i had the guts to do that stuff lol
  21. Profile photo of Galenor
    Galenor Male 13-17
    63 posts
    July 6, 2005 at 12:03 pm
    Lol! I wanna keep track on these guy`s sign pranks. I looked all over the site but i didn`t find anymore T.T
  22. Profile photo of mookie427
    mookie427 Male 13-17
    517 posts
    July 6, 2005 at 12:35 pm
    oh my god thats one of the best things i`ve seen in a while
  23. Profile photo of blackmind
    blackmind Male 13-17
    696 posts
    July 6, 2005 at 12:41 pm
    HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!}-)
  24. Profile photo of Niki-chan
    Niki-chan Female 18-29
    306 posts
    July 6, 2005 at 1:06 pm
    hehe, too bad there wasn`t more
  25. Profile photo of Femmbot
    Femmbot Female 13-17
    3 posts
    July 6, 2005 at 1:14 pm
    yeah i would hae liked to see what else they could do...
  26. Profile photo of Is_it_in_yet
    Is_it_in_yet Male 13-17
    158 posts
    July 6, 2005 at 1:46 pm
    hahahahahaaaaa
  27. Profile photo of Enohead
    Enohead Male 40-49
    1587 posts
    July 6, 2005 at 2:12 pm
    Good times. :D
  28. Profile photo of magicmage316
    magicmage316 Male 70 & Over
    478 posts
    July 6, 2005 at 2:29 pm
    haha i love this stuff
  29. Profile photo of perfectly_me
    perfectly_me Female 13-17
    314 posts
    July 6, 2005 at 2:34 pm
    LMAO! That`s hilarious! I`ll be laughing for the next 2 months!!
  30. Profile photo of Crazygirl32
    Crazygirl32 Female 13-17
    830 posts
    July 6, 2005 at 2:38 pm
    RIGHT... crazy people.
  31. Profile photo of HeyLookAtHer
    HeyLookAtHer Female 13-17
    782 posts
    July 6, 2005 at 3:46 pm
    lol we did that at blue water the other day
  32. Profile photo of DJ_jason
    DJ_jason Male 30-39
    667 posts
    July 6, 2005 at 4:04 pm
    I`ve gotta give it up...That was pretty good
  33. Profile photo of popo38
    popo38 Female 13-17
    335 posts
    July 6, 2005 at 4:11 pm
    HAHAHAHAHA!! that was so funy!
  34. Profile photo of MidoriBug
    MidoriBug Female 18-29
    1607 posts
    July 6, 2005 at 4:39 pm
    It was alright. It probably would have been funnier to me if I had actually been there. I think it`s one of those things that is funny if you do it but not so funny if you weren`t involved.
    But I thought the same thing as FallenSoul; I thought one of them sounded like Pauly Shore too!!
  35. Profile photo of _Snoopy_
    _Snoopy_ Female 13-17
    1253 posts
    July 6, 2005 at 4:54 pm
    *Hums "Holla Back Girl"* lol that was pretty funny! And yeah, that dude did sound like Pauly Shore... hehe
  36. Profile photo of rockchick23
    rockchick23 Female 13-17
    112 posts
    July 6, 2005 at 5:55 pm
    that wuz soo FUNNY! lol!
  37. Profile photo of QueenieChica
    QueenieChica Female 18-29
    57 posts
    July 6, 2005 at 9:08 pm
    quality. hope i remember to check back for more
  38. Profile photo of jlarge
    jlarge Male 18-29
    5 posts
    July 6, 2005 at 9:43 pm
    I want more. where is volume 2?
  39. Profile photo of whereswaldo9
    whereswaldo9 Male 13-17
    318 posts
    July 6, 2005 at 10:03 pm
    That was pretty funny. I hope they come out with more.
  40. Profile photo of folife
    folife Male 13-17
    157 posts
    July 6, 2005 at 10:06 pm
    thats funny as hell
  41. Profile photo of tsaousa
    tsaousa Female 18-29
    127 posts
    July 6, 2005 at 11:29 pm
    sweeeeeeeeeeet
  42. Profile photo of sogeekishx
    sogeekishx Female 13-17
    163 posts
    July 7, 2005 at 12:30 am
    That was great!! I want to see the next one, though.
  43. Profile photo of HOBYandy
    HOBYandy Male 18-29
    3060 posts
    July 7, 2005 at 12:52 am
    miligrmSmile: not all of the letters were there. they were missing an `A`. that`s why they had to use one of their own!
  44. Profile photo of rbbrduckie
    rbbrduckie Female 18-29
    28 posts
    July 7, 2005 at 9:24 pm
    aww i want to see the god`s eraser one!
  45. Profile photo of YouG
    YouG Male 18-29
    2521 posts
    July 8, 2005 at 6:57 am
    would be better if it was an anagram

Leave a Reply