Metal Gear solid 3:crab battle

Submitted by: stikfas 12 years ago in Funny
http://www.flashplayer.com/animation/metalgearsolid3_movie.php

Parody of meatal gear solid 3.
There are 30 comments:
Female 2
noob! this sucked and i think we all know Metal Gear is the greatest game series of all time. This video was intolerable.
0
Reply
Male 528
What was that???
0
Reply
Male 2,510
AHHH UH AH CRAB BATTLE!!!
0
Reply
Female 24
OLIOLIIOLLIIO.....LOL...CRAB BATTLE.....That was HILARIOUS!!!!!
0
Reply
Male 2,519
Have to kill that crab...
0
Reply
Male 93
CRRAAABBB....BATTLE!!!!
0
Reply
Female 95
Yeah, that was pretty funny. Hehe claws that can crush a tank.
0
Reply
Male 13
Lmfao! That`s so cool! Oilioooo!
0
Reply
Male 187
I actually hated that gaywod like Hango
0
Reply
Male 46
that was stupid
0
Reply
Male 1,343
OMG WTF i tried to post this 3 weeks ago and it didnt get on!!!!!!! [email protected]
0
Reply
Male 1,808
^^^^^^^^its not a repost look for yourself!
0
Reply
Male 238
Why all the reposts lately?
0
Reply
Male 425
that was halarious!!
0
Reply
Male 263
LOL! i love metal gear but that wuz still funni
0
Reply
Male 1,066
now i know where my friend got "olioliohh" from..
0
Reply
Female 304
feh, i saw that ages ago! *turns nose up* U,U
0
Reply
Male 215
Hahaha :D That made me smile for a minute or two ! Nice animation and funny to boot :)
0
Reply
Male 1,808
well sorry bucher!metal!metal!metal!is that better!!!!!!!stupid typo!
0
Reply
Male 190
I love this
0
Reply
Male 982
the whole movie was hilarious!
0
Reply
Male 23
hahaha....how amusing.the credits..special thanks to george forman!!!
0
Reply
Male 73
*pointless humming*
0
Reply
Male 73
ARGH CRAB BATTLE!!! STOP SAYIN THAT OLIOLIOLIOOO AND YOU TOO!
great animation
0
Reply
Male 187
I liked the jamaican dood olliollio!!!
0
Reply
Male 129
lololllololloooooo...
0
Reply
Male 123
has any on seen the other parmedic voice it is fuccking funny it is done in a texan voice:)Hell funny
0
Reply
Male 23
I love this...saw it a while ago...
Argg...CRAB BATTLE!!!
IT BROKE MY KNIFE!!!!
0
Reply
Male 774
I linked to this... About 2+ months ago... Dno why it never made it...
Least i spelled metal right....
0
Reply
Male 1,808
Link: Metal Gear solid 3:crab battle [Rate Link] - Parody of meatal gear solid 3.
0
Reply