Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 108    Average: 4/5]
34 Comments - View/Add
Hits: 9948
Rating: 4
Category: Funny
Date: 07/12/05 02:17 AM

34 Responses to Looking for my Leopard

  1. Profile photo of swimminpixi
    swimminpixi Female 13-17
    30 posts
    July 12, 2005 at 12:26 am
    Link: Looking for my Leopard - A singing cat who has lost its leopard
  2. Profile photo of Caramonjulu
    Caramonjulu Male 13-17
    159 posts
    July 12, 2005 at 2:54 am
    omfg yay! I love the part where it goes

    his navigation skills are...
    totally crap.

    Awesome.

  3. Profile photo of mishmosh
    mishmosh Female 13-17
    378 posts
    July 12, 2005 at 3:47 am
    Haha! I love those things on the pogo sticks!
  4. Profile photo of skinneechik
    skinneechik Female 30-39
    82 posts
    July 12, 2005 at 6:28 am
    Not as good as "We Like the Moon" but the pogo stick creatures cracked me up!
  5. Profile photo of VolumeUp
    VolumeUp Female 13-17
    77 posts
    July 12, 2005 at 8:05 am
    I think thopse where chinchillas...those where funny!!! lol... cute song ...
  6. Profile photo of JustMarc
    JustMarc Male 18-29
    731 posts
    July 12, 2005 at 10:32 am
    Ghehe. This was fun.
  7. Profile photo of yishusing
    yishusing Male 18-29
    332 posts
    July 12, 2005 at 10:36 am
    Great!
  8. Profile photo of x-baby
    x-baby Male 18-29
    164 posts
    July 12, 2005 at 11:25 am
    LMAO, wicked
  9. Profile photo of paukau
    paukau Male 40-49
    238 posts
    July 12, 2005 at 11:38 am
    ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
  10. Profile photo of stikfas
    stikfas Male 13-17
    1809 posts
    July 12, 2005 at 11:53 am
    love that!and what does LMAO mean?
  11. Profile photo of deciduous
    deciduous Male 13-17
    217 posts
    July 12, 2005 at 12:49 pm
    LMAO means Laughing My As* Off. I can`t believe you didn`t know that. and as for the animation... gaahrghaghaeaghsneogh. Joel Veitch is weird.
  12. Profile photo of alpensepp
    alpensepp Male 70 & Over
    1364 posts
    July 12, 2005 at 1:16 pm
    i like that song
  13. Profile photo of gowidaflo
    gowidaflo Female 18-29
    154 posts
    July 12, 2005 at 2:18 pm
    that jumping cat freaked the hell out of me..
  14. Profile photo of _Snoopy_
    _Snoopy_ Female 13-17
    1253 posts
    July 12, 2005 at 2:34 pm
    His navigation skills are... totally crap. I really ought to teach that shyt how to... read a map."

    THAT WAS FRICKEN CUTE!

  15. Profile photo of kitkat2010
    kitkat2010 Female 13-17
    571 posts
    July 12, 2005 at 2:34 pm
    i like the black/white kitten that does all the singing! its soooooo cute!
  16. Profile photo of Homer Jay
    Homer Jay Male 18-29
    1135 posts
    July 12, 2005 at 3:26 pm
    hahahahahahahahahahhaha
  17. Profile photo of popo38
    popo38 Female 13-17
    335 posts
    July 12, 2005 at 3:59 pm
    lol that was awsome
  18. Profile photo of candy-baby
    candy-baby Female 13-17
    98 posts
    July 12, 2005 at 5:18 pm
    ?? wats the whole cat thing going on today.... and also that was kinda freeky - i have a cat phobia *eek*
  19. Profile photo of stoneyjoe
    stoneyjoe Male 18-29
    346 posts
    July 12, 2005 at 5:37 pm
    i love joel veitch`s work. its crap animations but it is really good
  20. Profile photo of Wildcat07070
    Wildcat07070 Female 13-17
    2035 posts
    July 12, 2005 at 9:34 pm
    Ha Ha Ha! I love the stuff on rathergood.com it always makes me smile.
  21. Profile photo of Tasia
    Tasia Female 18-29
    19 posts
    July 12, 2005 at 11:49 pm
    Wow.

    I like the chorus.

  22. Profile photo of DoughnutBoy
    DoughnutBoy Male 13-17
    701 posts
    July 13, 2005 at 1:20 am
    HA! wow that was cute yea my favorite part is
    his navigation skills are...totally crap.
    yea i like the cat furry song things their really funny
  23. Profile photo of Trunx_Chaos
    Trunx_Chaos Female 13-17
    11 posts
    July 14, 2005 at 3:50 am
    o_o Does that make anyone else think of the Lybrinth? With those bird things?
  24. Profile photo of YouG
    YouG Male 18-29
    2521 posts
    July 14, 2005 at 7:27 am
    Didn`t really like it.
  25. Profile photo of ponystatic5
    ponystatic5 Female 18-29
    36 posts
    July 14, 2005 at 7:32 am
    That was really silly, but still cute.
  26. Profile photo of Dizzy_K
    Dizzy_K Male 13-17
    425 posts
    July 19, 2005 at 8:28 pm
    Those cats on the pogo sticks were so cute!
  27. Profile photo of _Snoopy_
    _Snoopy_ Female 13-17
    1253 posts
    September 10, 2005 at 11:16 pm
    That was sooo cute!
  28. Profile photo of _Snoopy_
    _Snoopy_ Female 13-17
    1253 posts
    September 10, 2005 at 11:16 pm
    Everything on that site was cute
  29. Profile photo of _Snoopy_
    _Snoopy_ Female 13-17
    1253 posts
    September 10, 2005 at 11:17 pm
    That was sooo cute!
  30. Profile photo of _Snoopy_
    _Snoopy_ Female 13-17
    1253 posts
    September 10, 2005 at 11:17 pm
    Everything on that site was cute
  31. Profile photo of _Snoopy_
    _Snoopy_ Female 13-17
    1253 posts
    September 10, 2005 at 11:17 pm
    That was sooo cute!
  32. Profile photo of _Snoopy_
    _Snoopy_ Female 13-17
    1253 posts
    September 10, 2005 at 11:17 pm
    Everything on that site was cute
  33. Profile photo of Yasmus
    Yasmus Female 18-29
    303 posts
    November 17, 2005 at 10:50 am
    it`s just cute!! I love things that are just cute.
    0:-)
  34. Profile photo of Yasmus
    Yasmus Female 18-29
    303 posts
    November 17, 2005 at 10:51 am
    P.s their not cats@Dizzy, their chinchillas.
    0:-)

Leave a Reply