The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 129    Average: 3.6/5]
39 Comments - View/Add
Hits: 26246
Rating: 3.6
Category: Funny
Date: 07/09/05 02:31 AM

39 Responses to Good reason to shave

  1. Profile photo of dkahl96
    dkahl96 Male 30-39
    48 posts
    July 8, 2005 at 8:57 pm
    Link: Good reason to shave - Funny commercial about shaving.

    Funny commercial about shaving.

  2. Profile photo of YouG
    YouG Male 18-29
    2521 posts
    July 8, 2005 at 10:34 pm
    Repost but yeah, it was pretty funny.
  3. Profile photo of mmstrmpt
    mmstrmpt Male 13-17
    147 posts
    July 9, 2005 at 2:34 am
    yeah i thot that was a repost still hilarious tho
  4. Profile photo of popo38
    popo38 Female 13-17
    335 posts
    July 9, 2005 at 2:44 am
    yea its a repost... still gets a gigggle tho
  5. Profile photo of MidoriBug
    MidoriBug Female 18-29
    1607 posts
    July 9, 2005 at 2:48 am
    Haha I was going to say repost...I guess everyone already knows that though. :)
  6. Profile photo of sleep4never
    sleep4never Male 18-29
    576 posts
    July 9, 2005 at 3:01 am
    R
    E
    P
    O
    S
    T
    ?
  7. Profile photo of kitkat2010
    kitkat2010 Female 13-17
    571 posts
    July 9, 2005 at 3:06 am
    repost!! d its not even an old repost....hehehe i still laugh tho
  8. Profile photo of FallenSoul
    FallenSoul Male 18-29
    923 posts
    July 9, 2005 at 4:58 am
    Yeah, I don`t usually do this, but I am jumping on the bandwagon to say Repost, only becuase it was so recently that it was posted the first time.
  9. Profile photo of petle_13
    petle_13 Female 13-17
    201 posts
    July 9, 2005 at 5:06 am
    did her boob just pop?
  10. Profile photo of S_J_W
    S_J_W Male 18-29
    1465 posts
    July 9, 2005 at 6:56 am
    Old... That chick is still hot though...
  11. Profile photo of Homer Jay
    Homer Jay Male 18-29
    1135 posts
    July 9, 2005 at 7:55 am
    i thought those looked fake.
  12. Profile photo of x-baby
    x-baby Male 18-29
    164 posts
    July 9, 2005 at 9:12 am
    AS IF that would happen REPOST
  13. Profile photo of Angelicsnnr
    Angelicsnnr Female 18-29
    137 posts
    July 9, 2005 at 9:35 am
    repost except this was is in spanish.
  14. Profile photo of pinkconverse
    pinkconverse Female 13-17
    61 posts
    July 9, 2005 at 9:58 am
    The other one wasn`t in a different language.

    And this has been posted quite a few times. Next time, use the search box to see if aything you may be thinking of posting has been posted recently.


    OH. One last thing; the fake boob trend is way too played out.

  15. Profile photo of crazydragon
    crazydragon Female 18-29
    58 posts
    July 9, 2005 at 10:54 am
    hee hee thank goodness i have my own boobs ;)
  16. Profile photo of stikfas
    stikfas Male 13-17
    1809 posts
    July 9, 2005 at 11:50 am
    hey!the funniest thing happened during that!where he was about pop it,it stoped playing for a little bit then when it played again it went fast and the speaker sounded like a midget!!!!lol!
  17. Profile photo of mishmosh
    mishmosh Female 13-17
    378 posts
    July 9, 2005 at 1:23 pm
    Hahaha.
  18. Profile photo of sertrbl
    sertrbl Male 18-29
    1422 posts
    July 9, 2005 at 1:53 pm
    lol the people who made the razors are bic, they make lighters and pens and a few other things that you can buy in packs of 10
  19. Profile photo of letitbleed88
    letitbleed88 Female 13-17
    74 posts
    July 9, 2005 at 2:27 pm
    that`s weird, i never saw this one. it was a little funny, but more stupid.
  20. Profile photo of 3 mehs
    3 mehs Male 18-29
    394 posts
    July 9, 2005 at 2:52 pm
    ha
  21. Profile photo of crazycrkhead
    crazycrkhead Male 13-17
    47 posts
    July 9, 2005 at 4:02 pm
    DAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMN!!!! She had some huge tits!
  22. Profile photo of DJ_jason
    DJ_jason Male 30-39
    667 posts
    July 9, 2005 at 6:03 pm
    Eh
  23. Profile photo of punkdtn
    punkdtn Female 13-17
    46 posts
    July 9, 2005 at 6:45 pm
    hahahaha and people still do that too...
  24. Profile photo of tribe4ever
    tribe4ever Male 13-17
    146 posts
    July 9, 2005 at 8:39 pm
    that chick was hot
  25. Profile photo of voodoowild22
    voodoowild22 Female 18-29
    138 posts
    July 9, 2005 at 10:59 pm
    Oh I didn`t get it at first... So he popped her boob, eh? That is the weirdest thing...
  26. Profile photo of candy-baby
    candy-baby Female 13-17
    98 posts
    July 10, 2005 at 8:21 am
    i think this may have been sed but REPOST! still pretty commical tho!
  27. Profile photo of PaulPool
    PaulPool Male 18-29
    125 posts
    July 10, 2005 at 9:12 am
    POP... goes the weasel!

  28. Profile photo of Lorah
    Lorah Female 18-29
    1784 posts
    July 10, 2005 at 11:36 am
    ppl we got it its a repost we got it the first 4 times ppl said it lol
  29. Profile photo of notkaliesmas
    notkaliesmas Female 70 & Over
    604 posts
    July 10, 2005 at 1:57 pm
    why did everyone have to say repost?
  30. Profile photo of magicmage316
    magicmage316 Male 70 & Over
    478 posts
    July 10, 2005 at 4:49 pm
    funny but repost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sorry i always wanted to say that)
  31. Profile photo of Doxa
    Doxa Male 30-39
    150 posts
    July 11, 2005 at 9:19 am
    Still not gonna make me shave. Let it grow longer than stubble and it becomes soft :p
  32. Profile photo of _Wondergirl_
    _Wondergirl_ Female 30-39
    810 posts
    July 11, 2005 at 12:40 pm
    HAHA- funny. Those razors suck, though.
  33. Profile photo of Se1
    Se1 Male 13-17
    95 posts
    July 16, 2005 at 12:08 pm
    That an old commercial ..like 3 years old .. lol ... i saw that one when i visited Mexico to see my family for the summer .. lol

    Se1

  34. Profile photo of halifax_girl
    halifax_girl Female 18-29
    2244 posts
    July 19, 2005 at 5:57 am
    Yeah, I posted this a few weeks ago. )-|
  35. Profile photo of Tegeno
    Tegeno Male 13-17
    1066 posts
    September 11, 2005 at 11:09 pm
    CLEAVAGE!
  36. Profile photo of philitup23
    philitup23 Male 18-29
    468 posts
    September 12, 2005 at 12:21 am
    REPOST!! YOU MUST BURN AT THE STAKE!!!
  37. Profile photo of sez216
    sez216 Female 13-17
    79 posts
    November 8, 2005 at 5:55 am
    i didnt even smile at that... how lame
  38. Profile photo of fxckingbored
    fxckingbored Male 13-17
    246 posts
    June 27, 2007 at 10:45 pm
    what was the point of his chin laying on her boob anyway...
  39. Profile photo of SynysterPunk
    SynysterPunk Male 13-17
    49 posts
    June 27, 2007 at 11:05 pm
    WOW

Leave a Reply