Escape from Castle Doom

Submitted by: buddy 12 years ago in Games
http://www.bbc.co.uk/cbbc/bluepeter/games/presenters/presentersPreloader.shtml

Kind of like Lemmings, save the people.
There are 49 comments:
Female 212
i did like it but i couldnt be bothered wae it
0
Reply
Male 74
Likeable game but too short.
0
Reply
Female 217
laura IS annoying, noone should have told her.
0
Reply
Female 111
thanx AX. sorry if i pisd any1 off or annoyd u lookn 4 the game. i just really wanted 2 play it. sorry boris and skikfas.xxx
0
Reply
Female 1
um laura i thinks its called the mansion
0
Reply
Female 111
skikfas why dont you butt out? i wasnt annoying anybody. i was just asking a simple question. i dnt want little boys being little pricks to me. so pis off.
0
Reply
Female 429
the game was klool i am a lemmings fan myself but i got 2 level 3 and i was like what the hell only use one trampoline! what the! so i gave up lol
0
Reply
Female 5
:-) Hi guys im new so like u all rule but the guy at the very top y does he just repeat the name of the game ?
duh we know it lol cya guys <3
0
Reply
Male 187
my head hurts it was so hard
0
Reply
Male 1,808
laura for the love of crap shut up
0
Reply
Male 5,094
Short. Easy. 2.
0
Reply
Male 426
oh never mind it mustve been a weird glitch. I got to a board where there was nothing and I couldnt put my trampoline anywhere. weird. But I beat it.
0
Reply
Male 426
how the heck do you do level 4??? I cant put it anywhere.
0
Reply
Male 1,061
got 2 level 2 n gav up
0
Reply
Male 1,061
rubbish
0
Reply
Female 111
erm shut up Boris. prick.
0
Reply
Female 100
good fun but quite easy
0
Reply
Male 22
doo doo
0
Reply
Male 203
I was a lemmings addict when I was little, glad it paid off; finished it and got 7,950. Not bad, yay, lol. Crowe
0
Reply
Male 63
Yeah, it was hard x.x And now i know there is only four levels, maybe i wont try it again...
0
Reply
Male 394
meh
0
Reply
Male 10
Hehe that was a lot of fun but was very very hard. I made it to lvl 3. That`s as far as I could get without losing my mind.
0
Reply
Female 207
did that game just call me a slut :O ;)
0
Reply
Male 317
Yeah, it was a little boring. I quit on level 2.
0
Reply
Male 1,523
Too hard.
0
Reply
Male 443
u want real lemming type lemmings in the search bar

and laura U ARE ANNOYING NO ONE CARES ABOUT THAT CRAPPY DAMN CSI GAME

0
Reply
Female 378
That`s quite boring. The real Lemmings rock!
0
Reply
Female 6
It`s too short!Only 4 levels. My score was 6350. It should have more tools, like in Lemmings, they had digging, explosives,etc.
In the second level, put a left jump on the second level ground. Start with one trampoline going from in between the two other jumps to the next platform.
You put a right jump at the top level to block the ghost, so they can jump the next area. You should put one of the trampolines at top on the platform so they can jump to the exit. Put it closest to the ghost below so that there is no way for them to hit him.
0
Reply
Female 272
ah
0
Reply
Female 6
I like it, it does brings back memories of lemmings.
0
Reply
Female 111
doesn`t anybody know what the game is called?
0
Reply
Male 419
I liked it. The music was really cool.
0
Reply
Male 1,371
its only four levels .-.
0
Reply
Female 92
good game altho i suck at it
0
Reply
Male 1,132
meh
0
Reply
Female 111
how do you read posts if they have been sent to you?
0
Reply
Female 111
can somebody please help me. i was playing a game yesterday and you are in a house and you have 2 dust things and take photos. its a bit like CSI but a cartoon version. There is also a coyote or something in it, well i cant find it now and i would like to play it. Does anybody know what it is called?? PLEASE help! xxx
0
Reply
Female 111
how do you read posts if they have been sent to you?
0
Reply
Female 217
fluffy101, how annoying are you? Good GOD, you actually made my teeth hurt.

i cant get past the 2nd lv, its driving me mad

0
Reply
Male 731
This is a good game.
Including wickid music.
0
Reply
Female 98
lol - i think it was pretty good - used to collect blue peter stuff wen i was a littlen
0
Reply
Female 263
omg look ow dat come up! lol
0
Reply
Female 263
omg dat is absouloutly pooe! who even watch crappy blue peter ne more! its fudgein pooe
0
Reply
Female 854
dam, im trying to change my profilepic, but it wont work??
0
Reply
Female 854
weirddddddd
0
Reply
Male 110
this is fun!:D haha, I`m really good at it.
0
Reply
Male 22
crap it is not fun waaaaaaa:-(
0
Reply
Male 576
lol... weird
0
Reply
Male 10,115
Link: Escape from Castle Doom [Rate Link] - Kind of like Lemmings, save the people.
0
Reply