Do your boobs hang low?

Submitted by: buddy 11 years ago Entertainment

Brought to you by Groovin" Granny.
There are 78 comments:
Female 8
Haha, yeah, there was a cafeteria lady at my old high school who would cross her arms above her breasts...I pray that shall never be me.
0
Reply
Male 156
I`m scarred for life.
0
Reply
Female 667
The scary part is: it`s not all that far fetched
0
Reply
Female 263
Lovely
0
Reply
Female 706
AHAHAHAHA
dang-nabbit son of a monkey spank!
0
Reply
Male 543
yeah that was pretty funny. especially when she slapped her own face silly.
0
Reply
Male 1,725
come on grannie! shake your boobs
0
Reply
Male 21
lol...could sum1 link those other 1`s u were talkin about! they sound funny as hell :)
0
Reply
Male 60
now picture her naked O.o *head blows up*
0
Reply
Male 334
Shake `em Granny Shake ,em!
0
Reply
Female 3
Wow...Kinda creppy and odd.
0
Reply
Female 1,120
ok I thought that was like the funniest thing. I liked how it was slightly disturbing also.
0
Reply
Female 1,944
hehehehe....ok im over it now.....BWWWAAAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!!!!
0
Reply
Female 207
thats.....disturbing
0
Reply
Female 148
dag-nabit son of a monkey`s spank
The rest i`ve heard variations of too many times to find funny
0
Reply
Male 231
okay then???
0
Reply
Female 73
yeah they seem to be stealin a lot of things from flowgo lately
0
Reply
Female 493
lmfao. *eyes hers warily and hopes they dont smack her glasses*
0
Reply
Male 517
ack.....
0
Reply
Female 211
man if my boobs eva go dat bad i fink i mite just cry!
0
Reply
Male 56
wtf
ytf make something like that
0
Reply
Female 963
umm...... ewww. That was VERY disturbing yet somewhat funny at the same time. :-/
0
Reply
Female 36
For some reason I thought of May Young.

*shudders*

0
Reply
Female 500
man i never wanna get old, but if i have to, i wanna be as happy as that granny!!!
0
Reply
Male 317
That just made me sick. *Shudders*
0
Reply
Female 331
lol was pretty funny
0
Reply
Male 725
this is pretty old news to me but still funny
0
Reply
Female 1
that was the funniest thing i have ever seen.
0
Reply
Female 571
hehehehehehehehe kinda disturbing tho
0
Reply
Female 121
funny, but slightly disturbing
0
Reply
Female 217
my lil sister sings that.

she worries me

0
Reply
Female 283
Seen This So Many Times..... Not That Funny Actully
0
Reply
Female 712
Hah. I liked it when her boobs swung around. XD
0
Reply
Female 163
I thought it was terribly funny. Disturbing, but i got a kick out of it!67%:-)33%:-/
0
Reply
Female 101
i really..did not..need..to see that..
0
Reply
Female 136
strange as hell
0
Reply
Female 199
lmao! that was so funny!..*sends to friends* ahahahahaha
0
Reply
Male 2,519
she slapped herself. aw..
0
Reply
Female 585
Ummmmmmmm no.
0
Reply
Male 1,808
oh my..........:-/
0
Reply
Male 278
_______________________________
I aint neva seen an ass like that!
0
Reply
Male 187
disturbing
0
Reply
Female 179
someone should make an animation for metters lyrics
0
Reply
Female 63
Funny as hell....but sooooo wrong.
0
Reply
Male 82
thats from flowgo
0
Reply
Female 578
copycats, my mom and I sang this way before any flash movie came out (sadly true)
0
Reply
Female 1,252
:-D
0
Reply
Female 1,252
I think that was hilarious. "Allright now. Break it down, Granny! Shake those boobs! Dagnabbit son of a monkey spank..." How can you not laugh at that wierd little lady and her freakishly saggy boobs?
0
Reply
Male 716
That gives a whole new meaning to the expression "hang loose"...
0
Reply
Male 394
ewwwwwwww
0
Reply
Male 234
disturbing. what kind of sicko made this :-/
0
Reply
Male 1,061
quite crap [the song]

i think at the end she should die

0
Reply
Male 103
LOL (to metter not to the movie) that was gay as hell... never again.....
0
Reply
Male 1,016
^^sing that to the tune of do your ears hang low
0
Reply
Male 1,016
are your balls like prunes
are they hairy like baboons
can you fit em in a jar
can you throw em very far
can you squish em like a bug
can you give your dick a tug
are your balls like prunes
0
Reply
Male 731
This was fun. And somehow disturbing indeed...
0
Reply
Male 419
I second the lol @ the panda! :-D
0
Reply
Male 1,523
lol @ thepanda
0
Reply
Female 2,035
I haven`t seen this is such a long time! Kind of scary more disturbing.
0
Reply
Male 47
well where to start... i was a tad disturbed when my she started to put words to the song my gandma hums in the shower
0
Reply
Male 1,425
saw this..if you wanna see all the things they have to offer well...im sure you know....... http://www.flowgo.com hey you dont have to type anything....just click!
0
Reply
Male 1,016
or something like that
0
Reply
Female 782
thats just a stupified version of dya balls hang low that 6 year olds sing :S
0
Reply
Male 904
Saw one very similar called "Do your balls hang low". Funnier than this one but this is still pretty cool
0
Reply
Male 1,132
get down granny
0
Reply
Male 164
well what can i say but wierd.
0
Reply
Female 91
I remember that. I saw it when I was in grade three.

It was funny then.

0
Reply
Female 97
funny, mine do.
0
Reply
Female 132
Hilarious! I saw it coming... and enjoyed it.
0
Reply
Female 92
Disturbing...
0
Reply
Female 302
oh yer! i saw this like, 2 years ago, it is still well funny!
0
Reply
Male 190
er....
0
Reply
Male 1,348
what..in..the..HECK was that. X-(

Son of a monkey spank that was a tad disturbing

0
Reply
Male 560
It looks like she may have penis`s that han from her shoulders but thats about it.
0
Reply
Female 1,603
I knew that was coming just from the title of the link.
0
Reply
Female 220
20% wierd .5% disturbing 75% funny as crap
0
Reply
Male 672
That was really wierd and 35% disturbing.
0
Reply
Male 10,115
Link: Do your boobs hang low? [Rate Link] - Brought to you by Groovin` Granny.
0
Reply