Tom Cruise Game for the Xbox

Submitted by: skurczysyn 11 years ago Funny

What the buttons do.
There are 37 comments:
Female 147
wouldnt say funny but ok......watev......*yawn*
0
Reply
Male 2,620
I thouroughly enjoyed some aspects, but some parts left me desiring more.
0
Reply
Male 2,519
too much of `self destruct`.
0
Reply
Male 394
?
0
Reply
Male 904
Which button is Dodge Water?

They should make an Arnold Schwarzenegger game - Every button function is "Grope Women"

0
Reply
Female 380
I WANT THAT GAME.
0
Reply
Male 103
ok, but there is no resemblance to Tom Cruise imparticular... WTF?!!?!?!?
0
Reply
Female 91
So very accurate.

I`d like to see a Paris Hilton one, though.

0
Reply
Male 526
sucks......
0
Reply
Female 1,004
haha that was great
0
Reply
Male 608
Hes an alright actor... His best movie ever was Minority Report. I don`t really care that much about his personal life or playing video games with him in them...
0
Reply
Male 187
I really want that game..........
0
Reply
Female 1,403
schizo atually
0
Reply
Male 774
shouldnt it b like a angelina jolie sex pad, ddr style?
0
Reply
Male 560
..awesome ..and then boring? a bit pskytso(sp?) are you?
0
Reply
Male 1,425
oh shat....thats hot...gimme!! *presses all the self-destruct buttons9* wtf?..
0
Reply
Male 217
I have GOT to get that game.
0
Reply
Male 1,132
looks like a fun game
0
Reply
Male 337
Kane your leet skills are impressive, will you please stop now.
everyone knows you can code/encode your leetness in a form by cut and paste. But I am still proud of you.
0
Reply
Male 605
Yes, it reads...

"oMG [email protected] +h4+ 5uppO5Ed +O bE FUnnY?? I+ $uCk3D!!!11!!"

0
Reply
Male 20
man tom cruise is gettin wierd gettin spratyed killin oprah bein wierd trl hes crazy watever
0
Reply
Male 190
crap, but it cud be so easy to think of other things 2 mok t c about! not just self destruct, maybe one "increase height" i dno
0
Reply
Female 578
I`m not really into the degrading/putting-down of celebrities myself, I think the whole area is pretty lame, and thus I marked it.
0
Reply
Male 278
skitzo... s k i t z o
0
Reply
Male 203
I agree with sleep4never: that could apply to anyone...

Plus, it seems the artist ran out ideas so just over did the whole self destruct thing.

Overall: rather pish

0
Reply
Female 41
What about "Call Jerk" button? Or "Assault Reporter"?
0
Reply
Female 144
hehe yeah bipolar.
0
Reply
Male 150
Meh, where`s the Brainwash function? Or Monkey Jump? Or for those who saw some Leno last night...Ogre?
0
Reply
Male 731
This is stupid.
0
Reply
Male 99
bipolar maybe?
0
Reply
Male 560
..awesome ..and then boring? a bit pskytso(sp?) are you?
0
Reply
Male 399
Boring
0
Reply
Male 399
Awsome.
0
Reply
Male 147
heh
0
Reply
Male 576
Ehh.. not very funny to me.. and considering u could make something just like that for just about any celebrity.... boring
0
Reply
Female 785
LOL Seems accurate.
0
Reply
Male 2
Link: Tom Cruise Game for the Xbox [Rate Link] - What the buttons do.

What the buttons do.

0
Reply