Photos of an unknown family

Submitted by: buddy 12 years ago in Weird
http://www.houseplantpicturestudio.com/HPS/liquorwebfotos/liquor.html

Who probably owned a liquor store.
There are 28 comments:
Female 169
Really cool, lots of other pics.
0
Reply
Female 500
Wow how sad to have your family album found at a swap meet. Those pics have got to be important to someone. I liked the pictures though, its a nice slice of americana history :)
0
Reply
Male 54
Great. I`m rating it 4.
0
Reply
Female 2,244
Gotta love the Bee Gees style..
0
Reply
Male 2,519
[quote]On 6/7/2005 5:35:23 PM abullet wrote: on page 5 look at the 10th picture from the top. see the pictures behind her? creepy looking.(to me)[/quote]

yeah it does.

0
Reply
Male 645
kinda creepy dont know what the point of that was
0
Reply
Female 101
*of
0
Reply
Female 101
haha, look at the one f them by the pool
0
Reply
Male 131
how uninteresting
0
Reply
Female 2,035
abullet I agree that picture is creepy!
0
Reply
Male 78
awesome sunglasses.
0
Reply
Male 490
So, this is pretty neat. I`ve noticed lately that the number of non-American types on I-A-B just started rising all the sudden. Rather odd.
0
Reply
Male 490
Hey Europeoples. One of the things that happens in America often is that when people die, they have a lot of things that the family doesn`t want or need or is just to painful to hold onto. Often often times this stuff ends up in swap meets or sold to charitable thrift stores. There`s no way to get a hold of the people in the photographs because they`ve probably passed on.
0
Reply
Male 278
F*ckheads
0
Reply
Male 28
There is no 5th page...
0
Reply
Male 44
on page 5 look at the 10th picture from the top. see the pictures behind her? creepy looking.(to me)
0
Reply
Female 15
Did anyone see the plastic cover on the couch? LOL!!!
0
Reply
Female 138
that was weird. imagine browsing through the internet to stumble on a page dedicated to pics that have you in them with weird haircuts.... creepy
0
Reply
Male 58
That was absolutely hilarious. Laugh out loud funny. And I`m at work. And people are looking at me. Gotta go.
0
Reply
Female 782
did they get consent from the family? peedos
0
Reply
Male 577
obviously being swapped
0
Reply
Female 21
i think it is sad!! I mean those are family photos! I`m sure somewhere there is someone form taht family who would want them. what they hell were they doing at a swap meet?
0
Reply
Female 491
is it just me or is it kind of strange to buy someone else`s photo album THEN put it on the internet??
0
Reply
Male 2
the woman didn´t change her hair the whole life, that´s creepy
0
Reply
Male 1,132
wierd. fun to make up stories associated with the pics.
0
Reply
Male 608
Something kinda creepy about those peeps but i just cant put my finger on it... Look on the shelves... Massive bottles a booze for $5.45! Those musta been the days...
0
Reply
Male 399
They did own a liquor store!
0
Reply
Male 10,115
Link: Photos of an unknown family [Rate Link] - Who probably owned a liquor store.

:-)

0
Reply