The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 115    Average: 3/5]
111 Comments - View/Add
Hits: 33763
Rating: 3
Category: Tech
Date: 06/24/05 02:33 AM

111 Responses to Internet Hypnosis

  1. Profile photo of jagger04
    jagger04 Male 50-59
    538 posts
    June 24, 2005 at 1:10 am
    Link: Internet Hypnosis - See if you can get hypnotised over the internet.

    See if you can get hypnotised over the internet.

  2. Profile photo of S_J_W
    S_J_W Male 18-29
    1465 posts
    June 24, 2005 at 2:53 am
    :-O Wow! No way that just worked! Great find! ;-)
  3. Profile photo of antihexe
    antihexe Male 13-17
    76 posts
    June 24, 2005 at 2:59 am
    RIFK. That scared my the poo out of my brother. lOL
  4. Profile photo of p-ball4life
    p-ball4life Male 18-29
    645 posts
    June 24, 2005 at 3:05 am
    i tried this a while ago it actually works very cool!
  5. Profile photo of ebsha
    ebsha Female 18-29
    198 posts
    June 24, 2005 at 3:19 am
    holy crud! scared the bejezzus outta me
  6. Profile photo of Pastulio
    Pastulio Female 13-17
    45 posts
    June 24, 2005 at 3:36 am
    Scared the crap out of me. x.x xD That was great.
  7. Profile photo of ElaNichole
    ElaNichole Female 18-29
    64 posts
    June 24, 2005 at 4:05 am
    I can`t stop laughing at myself for falling for that one! I also got fooled when I was looking for the differences in two pictures on another website and a scary image popped onto the screen and I screamed so loud!
  8. Profile photo of LYY
    LYY Female 18-29
    25 posts
    June 24, 2005 at 4:19 am
    LOL! didn`t work on me!
  9. Profile photo of MyBabyTravis
    MyBabyTravis Female 18-29
    15 posts
    June 24, 2005 at 4:21 am
    HAHAHAHAHAHA
    OMG
    that was one of the scariest things ever.
    but damn
    i should have know
  10. Profile photo of freddyk11
    freddyk11 Male 13-17
    400 posts
    June 24, 2005 at 4:30 am
    Didn`t work!
  11. Profile photo of AndyJP
    AndyJP Male 18-29
    38 posts
    June 24, 2005 at 4:31 am
    I`m glad I check the comments before I watch these because I don`t have a good heart condition.
  12. Profile photo of cruxshadows
    cruxshadows Female 18-29
    2144 posts
    June 24, 2005 at 4:34 am
    What? You Guys Didn`t See What The Doctor Looked Beforehand To Know This Was Fake?
  13. Profile photo of punjabirs
    punjabirs Male 18-29
    74 posts
    June 24, 2005 at 4:36 am
    lol, I should have guessed from the doctor`s pic (who would go to a doctor who looked like that?!?), but I still fell for it. And I even did what it said and had the lights turned off, how dumb am i?
  14. Profile photo of candy-baby
    candy-baby Female 13-17
    98 posts
    June 24, 2005 at 4:37 am
    lol - wiked - just wen i woke up i wathced this - my mum heard me scream - lol - anuva success at scaring me!
  15. Profile photo of tomsss
    tomsss Male 18-29
    403 posts
    June 24, 2005 at 4:59 am
    Dammit! It got me real good. Argh!
  16. Profile photo of Homer Jay
    Homer Jay Male 18-29
    1135 posts
    June 24, 2005 at 7:07 am
    hahaha got me good. damn internet
  17. Profile photo of YouG
    YouG Male 18-29
    2521 posts
    June 24, 2005 at 7:18 am
    and there`s 2 experiments. Wee~
  18. Profile photo of carnivia2
    carnivia2 Female 13-17
    86 posts
    June 24, 2005 at 7:41 am
    omg my heart is still racing, and i watched that over 5 minutes ago.....
  19. Profile photo of keykey77
    keykey77 Female 13-17
    57 posts
    June 24, 2005 at 8:00 am
    me and me m8 poo ourself omg that made me jump ;-()
  20. Profile photo of XloveX
    XloveX Female 13-17
    342 posts
    June 24, 2005 at 8:19 am
    oh thank god i didnt watch that... was it one of those faces that pop-up i was first watching the dots and im like hmmm maybe i should check the commments first...
  21. Profile photo of jadedsunstar
    jadedsunstar Female 18-29
    2 posts
    June 24, 2005 at 8:33 am
    My god, i jumped so bad at that! I didnt like that at all
  22. Profile photo of jafhsdf
    jafhsdf Female 13-17
    29 posts
    June 24, 2005 at 9:24 am
    i did the same thing as you xlovex lol... i was all "wait a minute... this isnt right..."
  23. Profile photo of racedogg2
    racedogg2 Male 13-17
    113 posts
    June 24, 2005 at 9:30 am
    good thing i always check the comments for something like this or id be screaming!
  24. Profile photo of JonnyL900
    JonnyL900 Male 13-17
    203 posts
    June 24, 2005 at 9:45 am
    God damn you doctor Rjakablahblah! God Damn You!
  25. Profile photo of TinCar
    TinCar Male 13-17
    21 posts
    June 24, 2005 at 10:06 am
    One of those "suprising" animations i guess...
    It still scared the crap outta me though! :-O
  26. Profile photo of Eiffelman
    Eiffelman Male 13-17
    31 posts
    June 24, 2005 at 10:06 am
    Piece of crap! It seems like EVERYTHING on this stupid forum ends up some fake thing with a retarded picture at the end.
  27. Profile photo of bardockjerms
    bardockjerms Male 30-39
    232 posts
    June 24, 2005 at 10:47 am
    Just like you
  28. Profile photo of pandore
    pandore Female 18-29
    11 posts
    June 24, 2005 at 11:02 am
    haha good thing i stop in the middle cause i was bored! what are we supposed to see at the end ?
  29. Profile photo of sweetiejen84
    sweetiejen84 Female 18-29
    1 post
    June 24, 2005 at 11:26 am
    I`m so glad I didn`t watch that thing. I just had a feeling that it would be some damn scary thing. I always seem to find them and I scream so loud! I think there should be a warning on them for people with heart troubles.
  30. Profile photo of look215
    look215 Male 18-29
    1084 posts
    June 24, 2005 at 11:52 am
    I HATE THOSE!! God , your just watching the dot and blamo the eye comes up.
  31. Profile photo of _Wondergirl_
    _Wondergirl_ Female 30-39
    810 posts
    June 24, 2005 at 12:08 pm
    AHHH! SH*t! I had turned my speakers ALL the way up because I couldn`t understand what he was saying. >-(
  32. Profile photo of Ledger
    Ledger Male 13-17
    57 posts
    June 24, 2005 at 12:34 pm
    i turned mine up, but then realised what it was so turned em back down.......was still loud thoug
  33. Profile photo of SuperSoph
    SuperSoph Female 13-17
    209 posts
    June 24, 2005 at 12:35 pm
    Hmmm...i saw his eyes n got suspiciuos and seeing as im holding an open pair of scissors thought i best check the comments...glad i did
  34. Profile photo of mntlmstrbtr
    mntlmstrbtr Male 30-39
    737 posts
    June 24, 2005 at 12:37 pm
    hahaha... didn`t get me. I too got suddenly suspicious at why this f*cking thing was trying to relax me. I probably stopped it just before some screaming face popped up.
  35. Profile photo of noahcaecus
    noahcaecus Male 18-29
    136 posts
    June 24, 2005 at 12:38 pm
    HOLY POO I SCREAMED!!!!
  36. Profile photo of boobookitti
    boobookitti Female 18-29
    20 posts
    June 24, 2005 at 12:39 pm
    I think a little pee just came out when i screamed!!
  37. Profile photo of Hucker
    Hucker Male 30-39
    127 posts
    June 24, 2005 at 1:10 pm
    pre-dic-ta-ble!
  38. Profile photo of seether9014
    seether9014 Male 13-17
    125 posts
    June 24, 2005 at 1:22 pm
    haha with the dot.......listen to what he is saying.........It tipped me off something was gonna happen so it didn`t bother me
  39. Profile photo of lizzywizzy
    lizzywizzy Female 18-29
    587 posts
    June 24, 2005 at 1:23 pm
    holy f*ck that scared me
  40. Profile photo of dani_chick
    dani_chick Female 18-29
    290 posts
    June 24, 2005 at 1:26 pm
    I was watching it and then as the dot was floating I realised what was going to happen so I closed the site. I`m such a chicken
  41. Profile photo of Littlefish
    Littlefish Female 13-17
    41 posts
    June 24, 2005 at 1:34 pm
    Heh, I agree with Dani...I closed it too..just his voice was creepy. Good thing I did or I would have screamed!! Done these sort of things before.
  42. Profile photo of doc_2007
    doc_2007 Female 13-17
    193 posts
    June 24, 2005 at 1:57 pm
    lol i was like "this isn`t going to work anyways." so i wasn`t like....relaxed or focused or anything and it still scared me. haha
  43. Profile photo of Jamie01010
    Jamie01010 Male 13-17
    27 posts
    June 24, 2005 at 2:42 pm
    Holy hell, that was scary.
  44. Profile photo of DeathRose121
    DeathRose121 Male 13-17
    14 posts
    June 24, 2005 at 2:59 pm
    does the 2nd one do the same?
  45. Profile photo of yishusing
    yishusing Male 18-29
    332 posts
    June 24, 2005 at 3:20 pm
    Scared me to death!
  46. Profile photo of cathy3
    cathy3 Female 18-29
    36 posts
    June 24, 2005 at 3:25 pm
    this computer doesnt have speekers so it wasnt that scary. :-?
  47. Profile photo of dirtglitters
    dirtglitters Female 18-29
    35 posts
    June 24, 2005 at 3:32 pm
    These are getting old. Rather annoying actually.
  48. Profile photo of mookie427
    mookie427 Male 13-17
    517 posts
    June 24, 2005 at 4:02 pm
    i thought something was up with the first one so i went off it half way through, but then i tried the second one and that shocked me real bad my heart tried to jump out my throat!
  49. Profile photo of Apocolipse
    Apocolipse Male 13-17
    188 posts
    June 24, 2005 at 4:06 pm
    That didn`t scare me at all
  50. Profile photo of dmcfan
    dmcfan Male 13-17
    158 posts
    June 24, 2005 at 4:14 pm
    Those are awsome. Especialy when you scare your friends with them :-)
  51. Profile photo of Nneri
    Nneri Female 13-17
    992 posts
    June 24, 2005 at 4:27 pm
    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    *deep breath*

    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    *deep, prolonged breathing*

    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    *flops over and dies of heart attack*

  52. Profile photo of Nneri
    Nneri Female 13-17
    992 posts
    June 24, 2005 at 4:28 pm
    Ha ha I made the page really long......*giggles*
  53. Profile photo of MidoriBug
    MidoriBug Female 18-29
    1607 posts
    June 24, 2005 at 4:37 pm
    Didn`t work on me because you could tell it was a joke. Anyways it was still cool.
  54. Profile photo of whiterain05
    whiterain05 Female 18-29
    148 posts
    June 24, 2005 at 4:53 pm
    Haha, i can`t stop laughing. That was the best. I love things like that. I will surely send this link to all of my friends. lol
  55. Profile photo of kitkat2010
    kitkat2010 Female 13-17
    571 posts
    June 24, 2005 at 4:59 pm
    surprised it wasnt liquid generation they do all sorts of things like that
  56. Profile photo of Titter
    Titter Female 13-17
    333 posts
    June 24, 2005 at 5:17 pm
    lol i was follong the dot and i thought hold on, a sabatoige (sp) hasn`t been posted on here for a while... lol i`m glad i turned it off - sounds scary.. i think i`ll sheak it out in the morning...
  57. Profile photo of paukau
    paukau Male 40-49
    238 posts
    June 24, 2005 at 5:34 pm
    hahaha... didn`t get me.
  58. Profile photo of AZN_Boy
    AZN_Boy Male 18-29
    4 posts
    June 24, 2005 at 5:38 pm
    What Happened I Dont Want To Be A Little Bitch For Asking But What Happened I Dont Want To See It But Tell Me
  59. Profile photo of Kane132
    Kane132 Male 18-29
    374 posts
    June 24, 2005 at 5:49 pm
    nneri, you re such a prick, you messed up the whole page!! Thanks for nothing
  60. Profile photo of trinity2609
    trinity2609 Female 18-29
    854 posts
    June 24, 2005 at 6:25 pm
    LOL:) i hate that stuff...
    Im so not gonna click on the link...
    haha:)
    My best friend sent me one of these once...
    and i was home alone, and i focused so hard on the screen...LOL and then this rotten.com pic thing popped up.....aaaargh....and on that day, i promised myself i would NEVER ever click on stuff i wasnt 100% sure what was...
  61. Profile photo of jtc970
    jtc970 Male 13-17
    337 posts
    June 24, 2005 at 7:45 pm
    I just got back from the hospital, I suffered a minor concussion when I jumped, fell off the chair and hit my head on the dresser.
    THanks for nothing IAB!

    p.s. and now I have to vertically scroll the screen argh!

  62. Profile photo of FlareStar
    FlareStar Male 18-29
    50 posts
    June 24, 2005 at 7:49 pm
    meh, i stopped in the middle of it.
    oh well, i probably would`ve gotten scared if it was a scary face that popped up along with a typical screaming vioce :/

    but lol to those who got caught ha-ha

  63. Profile photo of Widowspeak3
    Widowspeak3 Male 13-17
    35 posts
    June 24, 2005 at 8:02 pm
    thos are the stupidest things ever and way over done im unimpressed
  64. Profile photo of albab
    albab Male 13-17
    136 posts
    June 24, 2005 at 8:17 pm
    THANK GOD FOR A SHORT ATTENTION SPAN. Oi, I hate those things.
  65. Profile photo of TabooPoison
    TabooPoison Female 18-29
    1062 posts
    June 24, 2005 at 8:56 pm
    i think this is a repost, no? i know i`ve seen it before somewhere...
  66. Profile photo of FRBC0506
    FRBC0506 Female 13-17
    16 posts
    June 24, 2005 at 9:57 pm
    I was going for it for a while. I turned off the
    light and was following the little dot. I totally
    believed it. Then the eye popped up and I was like,
    "What the f**k?" It didn`t scare me at all. Which is
    weird cause this kind of stuff scares me all the
    time, I guess I`m special, lol
  67. Profile photo of HOBYandy
    HOBYandy Male 18-29
    3060 posts
    June 24, 2005 at 11:52 pm
    YAY!!! i saw it coming and checked comments beforehand!...and just the other day i mentioned how it had been a while since we had one of these things.
  68. Profile photo of Borderline
    Borderline Female 18-29
    111 posts
    June 25, 2005 at 12:10 am
    thank god i read the comments before looking at the link :P
  69. Profile photo of StubbyTorso2
    StubbyTorso2 Female 13-17
    230 posts
    June 25, 2005 at 1:08 am
    Oh MAN. I had the hiccups when I was watching this, and now they`re gone. SCORE! Perfect.

    Too bad it isn`t really what it says to be, because that would`ve been kind of cool.

  70. Profile photo of shinitenshi
    shinitenshi Female 18-29
    2 posts
    June 25, 2005 at 1:11 am
    Note to self: read the comments before trying.
    I usally do but I guess I`m, make that was,
    tired. And horrible timing as well my mother just walked into my room looked at the computer to see
    what I was doing and the stupid eye poped up.
    She`s not going to trust me when I want to show her something for a while. Well I`m awake at least.
  71. Profile photo of rosie51391
    rosie51391 Female 13-17
    223 posts
    June 25, 2005 at 1:33 am
    That scared the crap out of me! When the dot dissapeared, I thought now what.Well, at least I know to check the comments first
  72. Profile photo of BakedInBC
    BakedInBC Male 30-39
    21 posts
    June 25, 2005 at 3:07 am
    Its a communist plot to kill us all!!!!
  73. Profile photo of Titter
    Titter Female 13-17
    333 posts
    June 25, 2005 at 6:47 am
    wtf`s with this page thing?? its all long
  74. Profile photo of Evil_Smurf
    Evil_Smurf Male 18-29
    716 posts
    June 25, 2005 at 6:52 am
    Watched the comments first, so I saw it coming. That would`ve scared the f*ck outta me if not! =)
    I agree with kitkat, this is a typical liquid generation prank.
    And did you really have a concussion, jtc? :P
  75. Profile photo of mikallang
    mikallang Male 18-29
    611 posts
    June 25, 2005 at 10:57 am
    BLAST!! im ususally really good about picking these things out of the bunch...not as bad as some. like the "do ghost really exist" thingy...no that one scared the bejeezus out of me.
  76. Profile photo of allen98601
    allen98601 Male 18-29
    99 posts
    June 25, 2005 at 11:04 am
    i think i just soiled myself
  77. Profile photo of _Wondergirl_
    _Wondergirl_ Female 30-39
    810 posts
    June 25, 2005 at 11:20 am
    OMG- I got my hubby with this SO bad last night- he litterally jumped 6 inches... lmao.
  78. Profile photo of BenThere
    BenThere Male 30-39
    2 posts
    June 25, 2005 at 3:33 pm
    I can`t believe I actually muted the TV and got comfortable, etc. The whole "wisit me in the back of my mind" thing is a nice touch.
  79. Profile photo of slaine
    slaine Male 13-17
    391 posts
    June 25, 2005 at 3:42 pm
    for god`s sake i hate it when that happens!
  80. Profile photo of slaine
    slaine Male 13-17
    391 posts
    June 25, 2005 at 3:43 pm
    for some reason it gave me a head ache
    so what is the difference between expirament one and 2 (i only did #1)
  81. Profile photo of slaine
    slaine Male 13-17
    391 posts
    June 25, 2005 at 3:47 pm
    eventually im gonna sue one of these guys because i`ll have a seizure!
  82. Profile photo of GD_dookie
    GD_dookie Male 13-17
    81 posts
    June 25, 2005 at 3:50 pm
    im just not going to watch it :-P
  83. Profile photo of dremassa
    dremassa Male 13-17
    14 posts
    June 25, 2005 at 6:30 pm
    that son of a B#tch
  84. Profile photo of kiwi01315
    kiwi01315 Female 13-17
    16 posts
    June 25, 2005 at 6:57 pm
    I saw that yesterday, and I`m still laughing.

    I`ll admit, I fell for it.

  85. Profile photo of MorPhuS
    MorPhuS Male 13-17
    82 posts
    June 25, 2005 at 7:42 pm
    how stupid so many of these
  86. Profile photo of letitbleed88
    letitbleed88 Female 13-17
    74 posts
    June 25, 2005 at 10:33 pm
    ugh god i hate these...i got that "look for the ghost in this picture" email, scared the sh*t out of me, i`m really glad i didn`t watch it. but really, how could you take that pix of that doctor seriously?
  87. Profile photo of someone?
    someone? Male 13-17
    1371 posts
    June 25, 2005 at 11:18 pm
    another one of these stupid sabotage links

  88. Profile photo of someone?
    someone? Male 13-17
    1371 posts
    June 25, 2005 at 11:19 pm
    also, i`m curious (and suspicious), for anyone else who`s seen these

    theres one where it says wait a few seconds and a ghost will appear in the room
    theres another one thats something like a 5 min stress reliever

    are those ones sabotages as well?

  89. Profile photo of obeythemonke
    obeythemonke Male 13-17
    28 posts
    June 25, 2005 at 11:29 pm
    That was the scariest thing I ever saw.
  90. Profile photo of Ch3wy
    Ch3wy Male 13-17
    33 posts
    June 26, 2005 at 12:07 am
    There are too many of these on the internet
  91. Profile photo of JinxVoltron
    JinxVoltron Male 13-17
    48 posts
    June 26, 2005 at 3:44 pm
    I hate these things they alway scare the hell outa me
  92. Profile photo of JohnnyGrey
    JohnnyGrey Male 13-17
    2 posts
    June 26, 2005 at 7:29 pm
    I always check the comments first after this one time my brother got me with this hand eye coordination tester. Half way through tracing the S it showed an eye and of course the speakers were turned up loud. It was pretty scary.
  93. Profile photo of juice7918
    juice7918 Female 18-29
    128 posts
    June 27, 2005 at 4:48 pm
    LOL!! It scared the crap outta me! Kinda like a rollercoaster ride, fun fun! LOL~
  94. Profile photo of gotribe06
    gotribe06 Male 18-29
    99 posts
    June 28, 2005 at 10:06 am
    I kinda knew it was coming, but I still jumped.
  95. Profile photo of metalmouth25
    metalmouth25 Female 13-17
    28 posts
    July 1, 2005 at 1:08 am
    holy s*** i think i just peed myself lol
  96. Profile photo of 17945
    17945 Male 18-29
    725 posts
    July 1, 2005 at 5:30 am
    that scared me sh*tless!
  97. Profile photo of IAmTheMoose
    IAmTheMoose Male 18-29
    1343 posts
    July 2, 2005 at 2:15 am
    something inside of me told me that that was going to happen, so sad its almost bedtime for me and i almost sh*t myself.
  98. Profile photo of IAmTheMoose
    IAmTheMoose Male 18-29
    1343 posts
    July 2, 2005 at 2:16 am
    im really scared now. of the zombies that are attacking me at my computer in my mind.
  99. Profile photo of debbiepereza
    debbiepereza Female 18-29
    8 posts
    July 14, 2005 at 10:51 pm
    that was some crazy ass stuff had a gang of people around me trying it too thought the police was gonna come whren they screamed
  100. Profile photo of Junimond
    Junimond Female 13-17
    68 posts
    July 18, 2005 at 2:39 am
    Didn`t watch it.. saw the picture of that dude so I decided to look at comments.

    Those things get me every time though, glad I didn`t watch it, don`t think my heart can take much more. :-P

  101. Profile photo of IAmTheMoose
    IAmTheMoose Male 18-29
    1343 posts
    July 24, 2005 at 1:29 pm
    i got scared but still havent done "Experiment 2"
  102. Profile photo of Naoscaire
    Naoscaire Male 18-29
    571 posts
    July 30, 2005 at 11:32 am
    Now I`m in cardiac arrest; thanks alot.
  103. Profile photo of ten_10
    ten_10 Female 18-29
    607 posts
    September 5, 2005 at 10:25 am
    I was just starting to watch it when I thought "WTF are you doing?" and looked at these comments first... Thank god i did coz i always scream at these kind of things and it`s half past midnight on a night when i should be getting lots of sleep...
  104. Profile photo of frenchy2612
    frenchy2612 Male 13-17
    66 posts
    February 23, 2006 at 6:56 pm
    holy drat
  105. Profile photo of xXI-Am-MeXx
    xXI-Am-MeXx Female 13-17
    148 posts
    July 2, 2006 at 3:10 pm
    i always look at the comments pages after me n my cuz saw the urban legends one... thank god i didnt click on it - dunno if i`d still be alive!! i nearly had a heart attack wen i watched the UL:3 one!!!
  106. Profile photo of xXI-Am-MeXx
    xXI-Am-MeXx Female 13-17
    148 posts
    August 4, 2006 at 8:40 am
    just out of interest, could anyone take a pic of it when it pops up? for the ones who are wayyy to scared 2 watch it?
  107. Profile photo of Mafibofweeb9
    Mafibofweeb9 Male 13-17
    221 posts
    August 7, 2007 at 9:30 pm
    lol i started watching it then i closed it and decided to look at the comments first lol!
  108. Profile photo of Critic123
    Critic123 Female 18-29
    267 posts
    October 21, 2007 at 9:18 pm
    Lol I was just like OKAY...wat is gonna-OMFG!!!!!

    I`m going to kill whoever made that.

  109. Profile photo of p00p3rman
    p00p3rman Male 13-17
    17 posts
    November 21, 2007 at 4:20 pm
    only morons would put fake crap like that on the internet. i almost watched it, but i looked at the comments and saw too much "that scared me" or "that scared the crap out of me". nice try f*** head>-(
  110. Profile photo of 520
    520 Male 13-17
    431 posts
    May 25, 2009 at 10:37 am
    Excuse my language,
    but that is drating creepy.
  111. Profile photo of 5Cats
    5Cats Male 50-59
    33147 posts
    June 28, 2013 at 11:37 am
    It`s a screamer...

Leave a Reply