Toilet Theme Restaurant

Submitted by: buddy 11 years ago Weird
http://www.coolhunting.com/archives/2005/05/toilet_bowl_res.php?rss

WTF? Click the photos to enlarge.
There are 35 comments:
Female 56
hm i read about a restaurant which was toilet themed. the funny thing was it didnt have working bathrooms!
0
Reply
Male 982
i would totally eat there
0
Reply
Female 4
Yeah, because who DOESN`T love eating out of the toilet?
0
Reply
Female 1,252
Perfect for dogs
0
Reply
Female 138
You have to be pretty brave to start up a business that is as risky as making a restaurant look like bathroom.
0
Reply
Female 28
That`s awesome! It is kind of gross to see the chow mein noodles in the potty bowel - if you know what I mean. But maybe that is part of the charm. :-P
0
Reply
Male 577
" wonder if their bathrooms are decorated like a restaurant? :P "

lol, nice observation

0
Reply
Female 1
hey what yall talking bout
0
Reply
Female 131
WTF!!
0
Reply
Female 353
its not japanese its from taiwan....i dont know what i think of it i just think its kinda weird
0
Reply
Male 190
lol, communal pooing
0
Reply
Female 552
i so want to eat out of a toilet, i think i`ll bring my dog he will go nuts lol
0
Reply
Female 2,035
I so want to eat there. Lol!
0
Reply
Female 809
Kind of cool, actually. It`s different!
0
Reply
Male 88
They should include porta-potty`s for a private dining experience.
0
Reply
Female 27
what i want to know is how on earth did they come up with the idea of making a toilet themed restaurant???!!
0
Reply
Male 2,216
I wonder if their bathrooms are decorated like a restaurant? :P
0
Reply
Female 435
I don`t know how someone would think that it`s a good idea to mix food with bathrooms. Even if it`s not an actual toilet or whatever.. it still just puts me off the mood to eat by looking at toilets and even worse, my food in a toilet. Gross idea.. I definately wouldn`t eat there! LOL
0
Reply
Female 368
Heh, the decor is pretty cute actually, but I think the bowl is gross. I wouldn`t mind sitting on the toilet-chairs and eating off of a bathtub-table, but the toilet-shaped bowl is a bit much.
0
Reply
Male 667
Get a friend of yours really drunk and turn him loose in there. PWN3D
0
Reply
Male 608
Lots of toilet humor on the bored today...
0
Reply
Female 621
"You can tell that`s Japanese!"

No, you can`t, because it`s not. It`s in Taiwan. )-|

It`s actually ... Oddly... A little cute. I wouldn`t make dinner plans there, but I wouldn`t object to going there to eat with friends if they wanted to.

0
Reply
Female 2,244
I wouldn`t eat there. Disgusting.
0
Reply
Female 587
and how would you like that cooked sir?
0
Reply
Male 41
I`d like to order a crap burger.....
0
Reply
Female 587
who would wanna eat their dinner out of a bog?
0
Reply
Female 604
That`s fricken weird.
0
Reply
Female 53
Ooookay...
0
Reply
Male 104
Perfect if the food gives you diarrhoea. Or maybe they don`t have bathrooms in the restaurant. How can someone eat there anyway, I can`t imagine it`s profitable.
0
Reply
Female 2,144
I think it`s pretty cool too, another word that keeps on popping up in my head is `cute`
0
Reply
Male 108
As long as they didn`t buy them used, I think that`s pretty cool.
0
Reply
Male 15
Hey, at least you don`t have to get up to use the bathroom. :/
0
Reply
Female 26
It is pretty coolio. Looks better than my bedroom.
0
Reply
Male 287
You can tell that`s Japanese!
0
Reply
Male 10,115
Link: Toilet Theme Restaurant [Rate Link] - WTF? Click the photos to enlarge.

:-)

0
Reply