Fat Cat vs. Hungry Dog

Submitted by: KikiPeepers 12 years ago in Funny
http://www.putfile.com/media.php?n=f1ght

Who will come out victorious in this battle for domination?
There are 27 comments:
Male 231
ROTFLMAO...im glad i don`t have cats
0
Reply
Female 1,252
LMAO That was hilarious! I couldn`t stop laughing every time the cat started smacking him!!!! :-D But gecko is right the cat was PWNED! That was cute
0
Reply
Male 256
I`d make the ct the dinner if that was mine, I like dogs and cats but sometimes they need putting in thir place, no you`re not as big as a lion pipe the F``` down cat.
0
Reply
Male 914
cats r cool, look at their relatives; lions, tigers(not bears) hehehehe
0
Reply
Female 269
Eh, I don`t like dogs. Glad kitty was declawed, though.
0
Reply
Male 979
hahahha the dog only had to defend itself ONCE and it won... PWNED
0
Reply
Female 8
That wasn`t half as amusing as I expected it to get.
0
Reply
Female 2,035
That was one fat cat. My cat is like a midgit compared to that cat.
0
Reply
Female 494
I wish the cat had won. *cries*
0
Reply
Male 577
lol
0
Reply
Male 5
i hate dogs! cats are so much better. if that cat had claws that little piece of poo would have been messed up!
0
Reply
Male 339
boo, cats,yay dogs :D
0
Reply
Female 648
Um, hello. The cat was not THAT fat, bitches. Jesus.
0
Reply
Male 58
gawd awful transition in the middle, but i like to see kity play beats on doggy`s cranium
0
Reply
Male 38
aww man that dog woodve kicked the cats ass if it was bigger! i hate cats so much all they do is sleep and eat! dogs are much more fun!
0
Reply
Male 88
I`m a little disappointed that the dog didn`t represent. Sure the cat was huge..but c`mon dog, defend yourself.
0
Reply
Female 45
oh god, i adore obese cats. hell yesss even if it was the dog`s food a fat kitty kits has to eat IT.

fat cats are awesome.

0
Reply
Female 127
Cute. That cat would have messed that dog up if it had claws.
0
Reply
Male 238
Probably was the dog`s food.
0
Reply
Female 435
Aww poor puppy. :-( I hate cats they`re such bitches. LOL
0
Reply
Male 2,519
Not as exciting.
0
Reply
Female 2,244
Nwj the funny thing is, I`m pretty sure that was the DOG`s food!
0
Reply
Male 1,465
That was sorta cute.
0
Reply
Male 15
Haha I liked this one. Don`t know why but I laughed. Big kitty protecting her food lol
0
Reply
Female 648
It`d be funnier if the cat tried to hump the dog instead of pawing at it. Wouldn`t a cat-dog make a great pet. I think so. Kinda like a Liger. But not.
0
Reply
Female 2,244
The dog is annoying. The cat should have wacked him more.
0
Reply
Female 2,244
Link: Fat Cat vs. Hungry Dog [Rate Link] - Who will come out victorious in this battle for domination?

My cats would never tolerate a dog being in the house. But if one did manage to make its way in here, that`s exactly the fate it would receive!

0
Reply