School Shootings Blamed on Ashlee Simspon

Submitted by: dataplain 11 years ago Funny
http://www.burnoutmag.com/article.cgi?&article=2&s=

Listening to the grotesquely violent lyrics of fringe artists such as Ashlee Simpson gave them an outlet for their rage.
There are 44 comments:
Male 725
Lmao! That`s funny poo!
0
Reply
Male 1,866
what a great joke. i like the oprah joke underneath it better.
0
Reply
Female 65
I didn`t stick around to find out if it was a joke or not - I stopped reading at "The world`s greatest pop singer..."
0
Reply
Female 209
Hmm...that other page... written by Kelly Kapowski...isn`t that kelly from saved by the bell?
0
Reply
Female 209
...i also enjoy skining animals to ashlee simpson....
0
Reply
Female 380
i love the way that they blame it on the album yet they still have a link to buy the album
0
Reply
Male 329
`what the hell is violent about her music?` ^

are you serious? she`s talks about decapitation and stuff, i am really not happy that this sort of `music` is available to our children.

0
Reply
Female 2,244
what the hell is violent about her music?
0
Reply
Female 1,403
i wish that was real...:-(
0
Reply
Female 140
One boy told police that he enjoyed skinning animals while listening to Ashlee Simpson`s latest album, "Autobiography. - me 2! wow whats the chances of that!
0
Reply
Female 181
Nice piss take.
0
Reply
Male 19
Oh I get it, its a silly parody. It is stupid and inane. I did get a chuckle from this: http://www.burnoutmag.com/article.cgi?ar...
on the same site.
0
Reply
Female 2,035
Ha Ha! That was pretty funny. At first I thought it was real.
0
Reply
Male 716
And for all the idiots, he`s kidding. ^^
0
Reply
Male 329
its the parents fault i say. it should be the responsibilty of the parents to make sure that the kids dont get their hands on evil work like this. also parents should be aware if their kids are skinning animals because that is just not right. i think her music should be banned for the good of us all.
0
Reply
Female 782
"Ashlee Simpson is a lip-sinking poser" and that "Hilary Duff is the real deal." yeah..whatever. i also like the fact one of the parents shoved the word decapitated infront of the word head in an ashlee simpson song..
0
Reply
Female 782
haha 1. the parents group thing spells P.U.S.S.Y -you`d think they`d be against that sort of thing and 2. i lvoe the amazon ad in the middle urging u to buy her album :-)
0
Reply
Male 951
The other story about Bush redefining "n*gger" is hilarious (off the home page).
0
Reply
Male 716
Really funny stuff... Haha
0
Reply
Male 394
ha skinning animals :-?
0
Reply
Female 34
that seriously has 2 be a joke...my favorite bit was: "One boy told police that he enjoyed skinning animals while listening to Ashlee Simpson`s latest album, "Autobiography." " lol
0
Reply
Female 420
Wow. I decided to check back and see if anyone else asked the now over used, stupid question, "Is it real?". I have now lost total faith in the fate of this world in the hands of all the stupid kids that don`t realize when they are reading a joke. COME ON!! Try to think about what you just read people!! ..... I just can`t believe how stupid some people are. Read some of the posts before posting too. For god`s sake!
0
Reply
Male 1,407
What`s funnier than the article is the fact that so many people here can`t recognize satire.
0
Reply
Female 2,144
I thought it was real for a...second :\
0
Reply
Female 435
Pretty funny idea.. but not all that funny for some reason.. lol.
0
Reply
Female 1
That was the weirdest thing I have ever read about Ashlee Simpson. But this line made me pee on myself:

Hilary Duff is the real deal.

Anf what kind of acronym is PUSSY anyway?

0
Reply
Female 278
I love how they have a link to buy her album right after it says "One boy told police that he enjoyed skinning animals while listening to Ashlee Simpson`s latest album, "Autobiography." "
0
Reply
Female 16
That`s hilarious!
I can`t believe some of y`all couldn`t tell it was fake!
"World`s greatest pop singer..."
"Marilyn Manson, pop-rock singer"
It`s great!
0
Reply
Female 587
ok i just finished reading it, that wasnt funny, and it kinda sucked
0
Reply
Female 587
im guessing its fake, what with the Parents United against Suicidal and Sociopath Youth (pussy) group that they have, inless they are just very unfortunatly named
0
Reply
Male 578
I didn`t really find it funny.
0
Reply
Female 249
"The world`s greatest pop singer " Bah, have to be a fake when i saw this :D
0
Reply
Male 2,519
Lol. This is hiliarious.
0
Reply
Female 359
I have to admit...it had me going for a minute, but the PUSSY thing blew it wide open.
0
Reply
Female 204
Extremely funny :)
0
Reply
Male 214
so wait a minute 7 people posted about this and only two of them realised its fake? What is this world coming to...
0
Reply
Female 60
"Ashlee Simpson is a lip-sinking poser" and that "Hilary Duff is the real deal." lol...i find that kinda funny what those kids say...
0
Reply
Female 420
"Is this a joke?" ..... [rolls eyes] gene pool getting murky and a bit shallow in NY I see.
0
Reply
Male 3,060
why are you even asking if this is a joke?!?! of course it is!!! and i love it! haha...Parents United against Suicidal and Sociopath Youth (PUS SY)...this was a great laugh.
0
Reply
Female 302
Marilyn Manson said that? I think this is a fake!
0
Reply
Female 500
God please let this be true!!!
0
Reply
Male 14
jaida1964 your joking......right?
0
Reply
Female 238
That has to be a joke, right?
0
Reply
Male 5
Link: School Shootings Blamed on Ashlee Simspon [Rate Link] - Listening to the grotesquely violent lyrics of fringe artists such as Ashlee Simpson gave them an outlet for their rage.
0
Reply