One Does not Simply Walk Into Mordor

Submitted by: buddy 12 years ago in Funny

A funny LOTR animation.
There are 129 comments:
Female 799
lol
0
Reply
Male 1,092
lol - Boromirs face at the end
0
Reply
Female 284
freaking awesome!!! i love lord of the rings his eyes are awesome at the end
0
Reply
Male 39
roflolmao...
0
Reply
Female 286
mrcristo is funny. i have a weird sense of humour but hey it was funny.

loved the lotr thingy.

0
Reply
Male 2,567
mr cristo is just getting more posts ...
thats why he types one sentence per post. either that or he`s retarded
0
Reply
Male 2,567
dam noob
0
Reply
Male 2,567
mr cristo is just getting more posts ...
thats why he types one sentence per post. either that or he`s retarded
0
Reply
Male 44
mr cristo did ALL 102 posts in this subject!
but that parody was weird,yes funny
0
Reply
Female 2
hey....i LOVE it...even wen iv seen it bout 50 times..its still SSSSSOOOOOOO funni!!!!!
0
Reply
Female 161
mrcristo, i love fanfiction but this is not the right site for you. try somewhere else. please.
0
Reply
Female 75
Funny stuff!
0
Reply
Male 1,066
bears with laser eyes.
0
Reply
Female 40
hahahaha thats really amusing
0
Reply
Male 37
lol, do sumat about onions
0
Reply
Male 2,620
That was, um, well, uh...dumb.
0
Reply
Male 716
Please die mrcristo. The movie was great.
0
Reply
Female 18
Ha ha! That was funny, in a geeky-sci-fi sorta way. I love Frodo.
0
Reply
Male 32
meh, was ok, but wasnt actual animation
0
Reply
Female 2,244
yeah, someone posted this in another forum, but its hilarious, love it
0
Reply
Male 281
Gandalf:I am a servant of the Secret Fire, wielder of the flame of Anor! The dark fire will not avail you, flame of Udun! Arrghh! Go back to the Shadow!! YOU SHALL NOT PASS!!! Damn, the spammers are out today in full force.
0
Reply
Male 281
Icy Mike: I could make something better than this typing with my asscheeks.
0
Reply
Male 19
Are you serious? This is the least funny thing ever. I hated it so much I nearly shat myself while watching it. Even if you are a LOTR fanboy, you can`t possobly find someone slapping some text and some unrelated images together all that funny. I could make something better than this typing with my asscheeks.
0
Reply
Male 281
Gandalf: He`s a spammer from the ancient world. The power of the ring drew him.
0
Reply
Male 281
Frodo: Why was that great evil here?
0
Reply
Male 281
(Gandalf pulls out sword and stabs Mr Cristo)
0
Reply
Male 281
Gandalf: You shall not pass!
0
Reply
Male 281
Mr. Cristo: But I`m not a flame of U...
0
Reply
Male 9
Looks like he enjoys getting spam deleted pretty soon too ...
0
Reply
Male 1,523
Looks like he enjoys insults...
0
Reply
Female 93
The gif was just great! ^^ It`s like a bad fanfiction, but it was still funny as hell.
0
Reply
Male 281
Gandalf: I am a servant of the Secret Fire, wielder of the flame of Anor! The dark fire will not avail you, flame of Udun! Arrghh! Go back to the Shadow!! YOU SHALL NOT PASS!!!
0
Reply
Male 281
Gandalf: How could he get in the cousel of Elrond?!?
0
Reply
Male 281
Mr. Cristo: How could you insult me like that?
0
Reply
Male 281
Aragorn: I second that!
0
Reply
Male 281
Boromir: One does not simply shut mrcristo up.
0
Reply
Male 203
I agree, dudey funny - both of you. Crowe
0
Reply
Male 1,523
One does not simply shut mrcristo up...
0
Reply
Male 281
What sex-oriented ramming... I mean, rambling?
0
Reply
Male 203
Okay, mrcristo. WTF? I admitt I found your most recent one funny, carry on like that if you want. Just stop all the other sex orientated rambling. It makes you seem very immature, whether you are or not I don`t know, but quit the innane sexual blabbering. Crowe
0
Reply
Male 60
Ramble on!!! Sing my song!!
0
Reply
Male 281
*they leave*
Aragorn: I forgot to tell them they wouldn`t be the ones getting something to seat.
Fin.
0
Reply
Male 281
Aragorn: Moria. But you guys can go on ahead.
0
Reply
Male 281
Elrond: Is there any place that someone can get a decent to bit to eat, that is not managed by Orcs or Uruk-Hai?!?
0
Reply
Male 281
Aragorn: McDonalds is managed by Uruk-Hai.
0
Reply
Male 281
Boromir: Enough arguing! We`re going to McDonalds.
0
Reply
Male 281
Gandalf: Dwarf-sh*t!
0
Reply
Male 281
Gimli: Wizard-f*ck.
0
Reply
Male 281
Gandalf: Oh.
0
Reply
Male 281
Aragorn: Orcs manage the nearest Burger King.
0
Reply
Male 281
Gandalf: Shut up!
0
Reply
Male 281
Legolas: I don`t like Burger King!
0
Reply
Male 281
Gandalf: Don`t worry your empty head. We`re going to Burger King!
0
Reply
Male 281
Boromir: I wanted a Happy meal!
0
Reply
Male 281
Boromir: Oh.
0
Reply
Male 281
Gandalf: We`re not going to McDonalds.
0
Reply
Male 281
Boromir: Shut up!
0
Reply
Male 281
Frodo: Yes they do!
0
Reply
Male 281
Boromir: One does not simply walk into McDonalds.
0
Reply
Male 55
Male 55
If you liked this, there are tons more of these at: http://www.newcomicreviews.com/temp/lotr... . Um I stumbled upon that site at http://forum.bodybuilding.com/showthread...
0
Reply
Male 203
My sound ain`t working right now, so I don`t know if it has sound. Even so, that is one of the most freaking funny videos I have seen one here. Definately on par with the llama song. :D :D :D Crowe
0
Reply
Female 2
OMG! I about fell over laughing... the awkward moments of looks and silence are the BEST!! ahahaha.. Good Job! Pretty neat... =0)
0
Reply
Female 782
lol started off crap but it was so funny at the end
0
Reply
Female 13
That was sooooo funny!:-D
0
Reply
Male 281
Oh, now you`ve got me ranting about my evil, beautiful girlfriend.
0
Reply
Male 281
I think, the next time she makes me angry, I`ll say "no sex!". It gives her more pleasure than it does me. I thought "if you give a woman a long measurement and a long running time, she would be more satisfied and not yell at you." BS! From now on, it`s two minutes for me!
0
Reply
Male 281
I should have pinned her there! I mean, it was long enough. It`s not right that she should get all the satisfaction and I get a cold shower!
0
Reply
Male 281
The sex is good, though. She oftens complains about it, though. She`s always moaning and sweating and laughing in scorn. At least, I think she`s laughing in scorn. Everytime I tried to ask her, she just kept laughing. I really wanted to watch LOTR, but, no, she didn`t want that. She wanted more sex! After 50 long minutes, she had her orgasm and she didn`t even wait for me to be satisfied! She went away and I had to take a cold shower. Yeah, she`s evil like that.
0
Reply
Male 281
I mean, that`s hitting below the belt! Literally!
0
Reply
Male 281
I had to correct her and tell her I`m shooting mongoose. Then, when her lies failed, she starting yelling at me and denied me sex. Now, wasn`t that unfair?!?
0
Reply
Male 281
She has a mean backhand. And she`s evil. Well, not all of the time, but a lot of the time she is. She spouts vicious propaganda about how I don`t spend enough time with her, and how I`m always on the computer doing stupid things like shooting squirrels and saving pigeons.
0
Reply
Male 281
What the hell do you mean: mrcristo needs to get out of the house and go talk to a girl? I agree with you, totally! However, my girlfriend would kill me!
0
Reply
Female 7
LMAO so funny!
0
Reply
Male 289
NINJA WIZARDS!
0
Reply
Male 105
I`ve seen it, but its still halarious!
0
Reply
Male 667
mrcristo needs to get out of the house and go talk to a girl
0
Reply
Male 951
I love Gandalf`s look after being reminded he`s no Ninja.
0
Reply
Male 78
very funny up until the end. They shouldnt have altered boromir`s face.
0
Reply
Male 951
:-D Yes, that was most excellent. I try not to like nerd humor but I can`t help it darnit.
0
Reply
Female 41
Hah! That was so funny...I love LOTR. I especially liked the part where he talks about the bears with laser beams coming from their eyes, and the other characters just look at each other. :-D
0
Reply
Male 281
Boromir: Well, I`m not having anyone staring in disbelief at my willie suspension.
0
Reply
Male 281
Aragorn: Come on! It`s willing suspension of disbelief.
0
Reply
Male 281
Boromir: No!
0
Reply
Male 281
Aragorn: Then show me!
0
Reply
Male 281
Boromir: Oh, the hell it`s not!
0
Reply
Male 281
Aragorn: Oh, really? I bet you my penis is longer than yours!
0
Reply
Female 621
Dude, that was awesome. :-D
0
Reply
Male 281
Boromir: He always did like my penis better.
0
Reply
Male 281
Aragorn: No, you are the penis. Penisomor, son of penis who tried to burn his penis-headed son alive.
0
Reply
Male 281
Boromir: You`re a penis, Arapenis son of Penises!
0
Reply
Female 1,004
that was hilarious. love the choice of pics.
0
Reply
Female 204
Ha.. I kinda like your version too
0
Reply
Male 42
Thats been on Kontraband for ages, but its still ace :-)
0
Reply
Male 7
i thought that was terrible, not funny at allX-(
0
Reply
Female 604
Hahah, that was great.
0
Reply
Male 281
Fin
0
Reply
Male 281
Gandalf: Spanaking mean fishing, you penises.
0
Reply
Male 281
Boromir: No, don`t!
Aragorn: Yes, don`t!
0
Reply
Male 281
Gandalf: A spanaking will settle this.
0
Reply
Male 281
Gandalf: Now, wait. You butts and penises are affected by the power of the ring.
0
Reply
Male 281
Boromir: In fact, my blade should enter you, you butt!
0
Reply
Male 281
Boromir: You will never feel your blade against my head!
0
Reply
Male 281
Aragorn: If you go near the ring, I shall have to cut your head off, penis!
0
Reply
Male 281
Boromir: You should not bear the ring, Frodo, I should. All you butts shall bend before Boromir, the mighty penis!
0
Reply
Male 281
Boromir: Yeah, I may be a penis, but you guys are butts!
0
Reply
Male 281
Boromir: What do you know, you... butt?
0
Reply
Male 281
Gandalf: Your intelligence does resemble a male organ.
0
Reply
Male 281
Boromir: No, I`m not!
0
Reply
Male 281
Frodo: Yes, you are. You, like, so are a penis.
0
Reply
Male 281
Boromir: Nuh-uh!
0
Reply
Male 281
Aragorn: You`re a penis, Boromir!
0
Reply
Male 281
We could call them the Primate Penis Punsihers!
0
Reply
Female 37
Loved it.
0
Reply
Male 281
And... lions with acid pouring out of their penises.
0
Reply
Male 281
And we could have judo-sorcerers!
0
Reply
Male 287
Whippin` out a java style movie on us. I`ve seen that before, but can`t remember where.
0
Reply
Female 92
hahaha.....ninjas....
0
Reply
Male 127
hahahah that was good
0
Reply
Male 3
fricking awesome man. that was funny
0
Reply
Female 263
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! ALMOST AS FUNNY AS JORDANS COMMENTS WHEN WE PUT A CONDOM ON A BANANA 2DAY!!!!!!!!!
0
Reply
Male 616
I didn`t find it that amusing.
0
Reply
Male 1,523
I like gandalf`s face when he tells him he`s not a wizard. HAHAHA!!!!!!!!
0
Reply
Male 597
ROFLMFAO!
Sooooo Funny!
0
Reply
Female 121
haha thats great
0
Reply
Male 32
LOL pretty strange but good
0
Reply
Male 147
ive seen this before. its so awesome. i love the face at the end.
0
Reply
Male 31
flippin sweet!:-P!
0
Reply
Male 10,115
Link: One Does not Simply Walk Into Mordor [Rate Link] - A funny LOTR animation.

Posted by kyry in generals.

0
Reply