Extra-Fat Potato Chips

Submitted by: buddy 11 years ago
http://www.bbspot.com/News/2003/06/fuller_fat.html

Frito Lay to Offer Fuller-fat Versions of Popular Snacks
There are 23 comments:
Male 2,620
That was sorta funny, but I think they could`ve done better.
0
Reply
Male 645
the rating is now 11.1 wow
0
Reply
Female 84
what the -?? how many stars??
0
Reply
Male 37
whats with the hacked rating? )-|
0
Reply
Male 206
Good one JR...

Manic, yes Fito Lay is the American company that makes Doritos, as well as Lays potato chips (crisps, not fries) and Fritos corn chips (crisps, not fries) ;-)
I`m sure there is a difference between our Doritos because over here they rock. They`re a great cure for the munchies. o:-)

0
Reply
Male 5
Some of the posts on this page make me wonder more about the gullability of people than anything. I`ve got some Nigerian bank account emails I can forward to you guys, if you`re interested.
0
Reply
Female 17
straaaange LOL
0
Reply
Male 250
lol... Parody all the way "Active Death X-box Software" Kills the user of the X-box when their character dies... ROFL
0
Reply
Male 92
i was looking at the one about mcdonald`s and xbox that is so fake because i work at a mcdonald`s and we don`t even have super size any more
0
Reply
Male 586
Parody site. Not real at all. Some of the other "articles" are hillarious, tho.
0
Reply
Male 904
Is Frito Lay a real brand? In the UK we get Doritos and the logo is the same but theyre called Walkers Crisps. Not that it matters - Doritos are like cardboard and this advert stinks of summat a bull makes. Just curious :-)
0
Reply
Female 785
I can`t really believe that`s real. I could see it happening, I`m just skeptical.
0
Reply
Female 14
If they ever did come out with something like that, I would not eat it just because of the name. I mean, really? Who wants to eat something with the words "Extreme Fat" printed on it. That`s just gross.
0
Reply
Female 239
Yum yum, gotta get me some.
0
Reply
Female 2,035
If I seen these in a store I would laugh so hard.
0
Reply
Male 185
Man those fat f**ks need to get a life and lose some weight.... oh wait it`s a joke?

Nevermind.

0
Reply
Female 150
This was hilarious.

It was meant to be funny. It`s satirical.

0
Reply
Male 80
The way I see it, it would be much better to finish life full sized with a coke in hand than to continually eat tasteless food. If you can get healthy food that actually tastes as good as its fatty alternative use it!
0
Reply
Female 3,562
This would be either funny or shocking if it weren`t obviously fake.
0
Reply
Female 2,244
more fat? why are people asking for this? wtf )-|
0
Reply
Female 992
What is this supposed to be?
0
Reply
Female 278
"Over 54% of Americans are overweight and we just can’t ignore that kind of market share."

How considerate they are of an American epidemic. Hmm indeed...I still don`t understand that if you don`t care about counting calories, etc., why would you go to the extra trouble of buying something that is fuller-fat, when it`s just as easy to buy one of their trans-fat-free products?

0
Reply
Male 10,115
Link: Extra-Fat Potato Chips [Rate Link] - Frito Lay to Offer Fuller-fat Versions of Popular Snacks

Hmm.

0
Reply