Phil Mickelson, Gay Golfer?

Submitted by: buddy 11 years ago Funny

Who"s got a good caption for this image?
There are 56 comments:
Female 203
FOOOORE!
0
Reply
Male 35
It`s just another HARD day in the ORFICE!
0
Reply
Male 161
"hole in one or one in hole" XD
0
Reply
Male 451
and hes missed, well they seem so
0
Reply
Male 5
even some professionals just miss it in the putt.
0
Reply
Male 531
....
0
Reply
Male 1
Wow his clud is bigger then mine
0
Reply
Female 254
lol
0
Reply
Male 230
hole in one on th 19th hole
0
Reply
Male 144
bitch
0
Reply
Male 1,523
Couldn`t they have done it any better?
0
Reply
Male 18
lol
0
Reply
Male 1
.....That isn`t gay at all.
0
Reply
Female 1,944
OMG SO dratING HILAIRIOUS! LMAO LMAO LMAO!!!!
0
Reply
Male 50
Caption

"Have you been eatin tabasco sauce?"

0
Reply
Male 23
I thought most of the golfers were gay
like tennis players
0
Reply
Male 100
He is my old teachers brother.
0
Reply
Male 29
next there gonna be in bed doin it :-X
0
Reply
Male 1
Caption:"Phil Mickelson secures the title of rectal linksman, after sinking a "Hole in one" on the back nine."
0
Reply
Female 755
when i think about you i touch myself ooooohhhhhh!!!LMAO
0
Reply
Female 604
LMAO - That`s a great picture.
0
Reply
Male 2,620
Hahaheeheetittertitteryawn.

"soooo photoshoped but still funny"

I don`t think it`s photoshopped, but if it is than that person is really horrible.

0
Reply
Female 158
Oy, vey.
0
Reply
Male 125
hmmmmm....no comment
0
Reply
Female 2
that`s a pretty embarassing picture.lol.I had one just like it.My ex bf was in it...er.....i think i`ll just be quiet. lol
0
Reply
Female 353
he got it in the wrong hole
0
Reply
Male 6
the guys must have a huge penis, cuz both of them still have their pants on and it`s obvious he`s so far away
0
Reply
Female 785
*slaps head* Oh God...I just thought it looked like they both got hit in the groin.
0
Reply
Male 2
ooohhH!!! just catches the rim!
0
Reply
Male 2
it looks like he has one too many clubs in his bag!
0
Reply
Male 422
This is what is commonly referred to as SCRAPING THE BOTTOM OF THE FREAKING BARREL, guys.
0
Reply
Male 1
Ooooh, just missed the hole... That`s gotta hurt.

0
Reply
Female 992
Um...sick but kinda funny....
0
Reply
Male 731
Let`s just say there`s a bit of a water hazard at the tee off...if I`m not being too subtle.
0
Reply
Female 135
"It`s a ho.....hoooo.....hoooooo......HOLE IN ONE!!!!!!.......oh yeah....*lights up a cig*"
0
Reply
Female 79
oh yeah! shove those anal beads further! i like it.
0
Reply
Female 29
talk about a hole in one! actully, thats just nasty.
0
Reply
Male 158
BAM!!! in the hole.
0
Reply
Male 157
hahahaha
0
Reply
Male 1
Mickelson would like to thank his tourmate for sticking up for him
0
Reply
Male 645
soooo photoshoped but still funny
0
Reply
Male 168
YouG - great caption, lol.
0
Reply
Male 169
Oh baby! Gimme some old school lovin`!

It didn`t HAVE to be golf related, right?

0
Reply
Male 99
that will drop his score, ... and his pants!
0
Reply
Female 107
HAHAHAHA I think I`m going to print this out and show my dad. He HATES Mickelson.
0
Reply
Male 491
That pic seems pretty much photoshop city )-|
0
Reply
Female 1,004
lmfao...i love mickelson
0
Reply
Male 1
Ooooooohh! IT`S IN THE HOLE!!!!!!!!
0
Reply
Female 552
thats a good one kyle^ lol yeah thats a bad picture but funny
0
Reply
Male 62
Try having omelets now, Denver...
0
Reply
Female 519
im not creative enough to think of a good caption..all i can say is that its a bad picture.
0
Reply
Male 2,519
got whacked by a 9" Wood.
0
Reply
Male 11
somehow i dont think thats whay phil meant when he told his tourmate he wanted a hole in one
0
Reply
Male 2
I thought it was a birdie...
0
Reply
Male 92
yeah, lets all misinterperet the picture. he`s so gay -rolls his eyes-
0
Reply
Male 10,115
Link: Phil Mickelson, Gay Golfer? [Rate Link] - Who`s got a good caption for this image?

:-)

0
Reply