Mini Putt 3

Submitted by: buddy 11 years ago Games

Mini golf game.
There are 46 comments:
Female 1
40... i am god. lol
0
Reply
Female 1,516
I can`t get past hole 3 for some reason. I suck.
0
Reply
Female 61
67... but I think lower scores are better... haha I forgot how to play minigolf... but yeah number 3 and 18 sucked, couldn`t get those in
0
Reply
Male 552
46. Why don`t they ever make new holes for these games?
0
Reply
Male 91
oh yeah 3 under par!
0
Reply
Female 338
48. I suck. Woo.
0
Reply
Female 338
Easy Peasy .. .and then I reached the last hole 0-o
0
Reply
Female 138
62 :( oh well
0
Reply
Male 1
19, I played this game just about every day 100 times at school during lunch, if you dont believe me i can send you a pic!
0
Reply
Male 142
22 -with much practice
0
Reply
Male 1
27 ! got screenshot if u dubt me =)
0
Reply
Female 2,244
what the hell is with number 3?
0
Reply
Female 33
54!! I ROCK!! WHOOO!!!!!
0
Reply
Female 302
i got lucky and got 29
0
Reply
Male 1
31 final score, 7 hole-in-ones
0
Reply
Male 57
y score on the second time that i played was 16 then when i got to whole 11 i stoke like 8 times never made it in the whole so i quit came here and posted this messge well thats my story this is a good game besides that darn whole 11 it says its par is 2... in that game the par should b like 5-7 cuz thats hard to get the ball on the little green where the whole is... in real life a peice of cake. go check that whole out post something if u got par or better plz post if u do.
0
Reply
Male 422
After only three or four rounds of practice you start acing every hole -- you can end up with ridiculously low scores. The game is too forgiving.
0
Reply
Male 57
31 5 whole in ones ;D
0
Reply
Female 571
wow thats easy
0
Reply
Female 302
39! yay for me! it boucned a few times for me when i wasnt expecting it to and i got so ticked off!
0
Reply
Male 92
74
0
Reply
Female 755
Lmao Robby i cant say anymore!!!
0
Reply
Male 58
o wait that was just the first hole
0
Reply
Male 58
6 beat that
0
Reply
Male 134
29!!! Whooo!!

I know the owner of PhyscoGoldfish.

0
Reply
Male 951
Also, the need to always scroll off the screen for power makes this easily the most annoying golf game I`ve played in a long time. bleh.
0
Reply
Female 379
actually, this one is a lot easier than the one on candystand.com.... easy to get below par if you play conservatively and don`t go for the one in ones.... I got 46 both times I played, and got a few surprise hole in ones anyways!
0
Reply
Male 47
31
0
Reply
Male 17
33
0
Reply
Female 1,004
26, yay! ...yeah i like mini golf too much.
0
Reply
Male 96
A very good game a nice control system for direction and powers but I agree that if you wack the ball hard enough it goes in no mater how fast its going....maybe a little bit of script that makes it bounce over if its going too fast but stilla good game 4/5
0
Reply
Male 3,060
the control was nice, but the game was too easy.
0
Reply
Male 5
Good game...i kinda got annoyed with a couple of the holes and just smashed the ball! (I like the way you control the power though).
0
Reply
Male 17
its the same as all the other mini putt games
0
Reply
Female 11
54.
0
Reply
Male 139
47.. hated no. 17..
0
Reply
Male 10,440
Nice little game... ate up about 5 min of my time...I was kinda hoping for something that lasted a bit longer, 50 btw, I messed up on the last 2
0
Reply
Female 1,018
^^ yep that was a bit silly, it meant the game was far too easy, no matter how hard you over hit the ball it would always go into the hole =/
0
Reply
Female 2,035
37!! yay!
0
Reply
Male 61
wow--its all about competition in here, not whether you liked the game or not. i found it silly that you could aim at the holes and swing the club as hard as possible but the ball would always go in and not bounce over the hole
0
Reply
Female 1,004
36 :)
0
Reply
Male 22
44
0
Reply
Male 19
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 54!! yea I AM da bomb!!
0
Reply
Female 1,018
41
0
Reply
Male 468
37...beat that!
0
Reply
Male 10,115
Link: Mini Putt 3 [Rate Link] - Mini golf game.

:-)

0
Reply