Super Friends Office Space

Submitted by: buddy 12 years ago in Funny

Funny video with the audio from Office Space and Super Friends footage.
There are 28 comments:
Female 785
That was pointless, yet amusing.
0
Reply
Male 22
kitkat it usually works they ae changing servers or something
0
Reply
Female 26
lol..greatness...almost better than the real Office Space! hehe
0
Reply
Female 1,397
lol, classic.
0
Reply
Female 571
that site doesnt work sherro
0
Reply
Male 22
0
Reply
Female 210
Wow, that was really good.
0
Reply
Female 302
haha oh man, gotta watch office space again
0
Reply
Female 195
Awesome
0
Reply
Male 1,407
I love Office Space. Yeah I wish the stapler guy was there too.
0
Reply
Female 179
yeah ummmm... were gonna have to give that a funny rating, um yeah, that would be great
0
Reply
Female 10
this sux
0
Reply
Male 159
a talented person made that.. it was really good! I`m surprised the stapler-guy (I forget his name) wasn`t there. Er... I`m pretty sure he wasn`t there. Whatever, it was very funny! :-)
0
Reply
Male 134
hahahahahahahahahahahahaha
0
Reply
Female 863
Bwhahaha! The Wonder Womyn part cracked me up.
0
Reply
Female 273
lol..that was funny
0
Reply
Female 571
haha i like robin
0
Reply
Male 181
madd funny, office space is hilarious and that was a good animation.
0
Reply
Male 385
0
Reply
Male 385
0
Reply
Female 552
that was funny
0
Reply
Male 45
samir..nadga...wapa..samoep...i cant even pronounce it right
0
Reply
Male 104
That was great
0
Reply
Female 4
that was a lot funnier than i thought it was going to be.
0
Reply
Female 27
yay that was funny! I love office space anyway.
0
Reply
Female 2,035
Hee hee. That was pretty funny.
0
Reply
Female 539
i like robin
0
Reply
Male 10,115
Link: Super Friends Office Space [Rate Link] - Funny video with the audio from Office Space and Super Friends footage.

:-)

0
Reply