Shooting the Apple

Submitted by: buddy 11 years ago Funny

Animation about shooting an apple off someone"s head.
There are 20 comments:
Female 30
Well that was lame. )-|
0
Reply
Female 755
I always heard an apple a day keeps the doctor away.Hmmm another old wives tale i reckon!hey ive always thought apples gave off an impish glance whenever my back was turned!This was just tpp darned short!
0
Reply
Female 256
uhhh.....
0
Reply
Female 2,244
well my screen f*cked up, and all i saw was this game that looked like i had to take off bikinis of these girls with some hook. yay. )-|
0
Reply
Male 36
Finaly the apples stand up for themselves....but what if they go too far ?? aarrrgghhhh apples are going to take over the world . and... and.... they will make human crumble with custard... i`m gettin out of here.......
0
Reply
Male 22
You dont get it? What the fu*%! Seriously? Well I`ll let you in on a secret. It wasnt funny. It was lame. I dont know why I gave it a 2.
0
Reply
Female 28
Um? I don`t really get it...sort of funny...
0
Reply
Male 20
Loading screen was wierd, but the movie was cool!
0
Reply
Male 3,060
haha. i liked it. :-). it made me happy.
0
Reply
Female 406
very funny :-D
0
Reply
Female 211
It was cute with kid and his dad.
0
Reply
Male 741
wierd but let lol...

I am confused

0
Reply
Female 2,035
Awww that was cute!
0
Reply
Male 1
laughed very hard mabey more than is legal
0
Reply
Male 597
seen it
0
Reply
Male 15
thts class i was not expecting dat but how hrd is it to miss an apple
0
Reply
Male 47
i found that funny and confusing
0
Reply
Male 181
amusing :-P
0
Reply
Male 2,372
Ha ha.

It`s funny cuz it`s true!

0
Reply
Male 10,115
Link: Shooting the Apple [Rate Link] - Animation about shooting an apple off someone`s head.

:-)

0
Reply