Leg Nipple

Submitted by: Boothvic 12 years ago Weird
http://www.lexandterry.com//photos-show/features-deformity-of-the-week/photos-deformity.html

Work safe, not gross.
There are 53 comments:
Female 24
that`s cool.

if i had a nipple on my leg, i`d pierce it.

0
Reply
Male 982
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 211
oh my god dats so cool!i wanna lick it two!
0
Reply
Female 63
Holy Crap...
0
Reply
Female 215
ahahahahaha thats funny i think, i feel sorry for him i bet he like got made fun of by his friends. i would like crack up laughing if i saw that, and he got it peirced! lmao
0
Reply
Male 424
woah thats freakey
0
Reply
Female 269
D=
Woah that`s weird. I wonder what it would feel like if he fell and scraped his knee.
0
Reply
Female 57
ewww. gross. actually its quite kool. but id hate 2 av it myself.
:-(
0
Reply
Male 64
Woah, that`s weird.
0
Reply
Female 131
yeah thats weird
0
Reply
Male 59
I doubt it`s fake. It can happen.

Mark Whalberg`s (sp) 3rd nipple, anybody?

0
Reply
Male 18
yea thats a radio station that hosts that...its in new orleans...those dudes on there are crazy.....if sumbody whould do somehting like that it shuld be them
0
Reply
Male 41
say what if he burnt both his arse cheeks instead?
0
Reply
Female 197
I really hope that that is just like, really amazingly good photoshop or something. `Cause if not . . . that`s strange.
0
Reply
Female 249
cool..
0
Reply
Female 189
i love how he has a ring through it...
0
Reply
Male 53
woah wtf
0
Reply
Male 8
Qualifies for "gross" in my book...
0
Reply
Female 809
it looks so strange- I mean, you can see his burn scars- but I can`t believe a NIPPLE grew- I would HAVE to have it removed.
0
Reply
Female 24
LMFAO sarahcolleen. I was thinking the same thing!
0
Reply
Female 331
Now I wish I had a leg nipple so bad.
0
Reply
Female 1,071
thats sexy, i wanna lick it
0
Reply
Female 35
fake
0
Reply
Female 45
It`s awesome that it stays hard...yeah...
0
Reply
Male 3,060
whatever floats your boat, i guess.
0
Reply
Male 577
that`s pretty gross, but luckily they keep it pretty tame
0
Reply
Female 961
holy crap
0
Reply
Male 82
haaa....if only.......
0
Reply
Female 241
Whoa, I love medical anomalies.
0
Reply
Female 253
I find it `gross`...
0
Reply
Female 210
REPOST
0
Reply
Female 785
I argee with boothvic too. It`s not gross. You guys gots nipples. Two of e`m! The`re just located in different places.

But what I REALLY wanna know is, how can a nipple be retarded??? ...Intrsrting...?

0
Reply
Female 785
LOL Oh my God! That is so wierd!!!
0
Reply
Female 2
Its got to be fake!
0
Reply
Female 571
i agree with boothvic its not nasty
0
Reply
Male 5,094
WTF? :O
0
Reply
Male 59
It`s just a nipple!
0
Reply
Female 156
eww thats gross
0
Reply
Female 571
umm its not that gross think bout it this way now that guy doesnt girl he just hasta look at his leg!! :-P
0
Reply
Male 578
I disagree with the title, that is gross. |-X
0
Reply
Female 184
uhhhh?
0
Reply
Male 25
thats gross...
0
Reply
Male 77
That`s retarded.
0
Reply
Female 394
...wow. Well, it`s bound to be a conversation-starter for him.
0
Reply
Female 51
that`s gotta be odd...especially during summer when you wear shorts! thats gotta attract some odd looks...

:-p

0
Reply
Female 111
Ewww... that isn`t nice at all...
0
Reply
Male 200
)-| very strange.
0
Reply
Female 173
Wow. That`s different.
0
Reply
Male 59
Niccole, you sure think of all the possibilities!
0
Reply
Female 519
that is disgustingly cool, but on the back of your leg, the ring must hurt when you sit, and what if you sit on leather..ever had to peel your nipple off of leather? never happened to me, but i can imagine it wouldnt be pleasant..
0
Reply
Female 2,035
Ewwwww thats sick!
0
Reply
Male 152
nasty
0
Reply
Male 59
Link: Leg Nipple [Rate Link] - Work safe, not gross.

That would be cool!

0
Reply