Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 51    Average: 2.6/5]
24 Comments - View/Add
Hits: 15144
Rating: 2.6
Category: Entertainment
Date: 02/12/05 01:05 PM

24 Responses to Ghost House

  1. Profile photo of Wildcat07070
    Wildcat07070 Female 13-17
    2035 posts
    February 12, 2005 at 1:05 pm
    Link: Ghost House - This will scare you.

    Sooooooo scary! lol!

  2. Profile photo of MidniteWalkr
    MidniteWalkr Female 18-29
    394 posts
    February 12, 2005 at 1:46 pm
    Lol...certainly interesting...I`ve seen other things from rathergood, though, that were better.
  3. Profile photo of gizmo331
    gizmo331 Male 18-29
    384 posts
    February 12, 2005 at 7:08 pm
    if it was really that scary you wouldn`t be laughing.


    never take 13-year-olds seriously.

  4. Profile photo of Wildcat07070
    Wildcat07070 Female 13-17
    2035 posts
    February 12, 2005 at 7:53 pm
    Hey gizmo i was being sarcastic.
  5. Profile photo of I_like_quiz
    I_like_quiz Male 18-29
    331 posts
    February 12, 2005 at 9:20 pm
    Woah, that was really frickin scary, it wasted 5 min of my life. thank you. meh.
  6. Profile photo of YouG
    YouG Male 18-29
    2521 posts
    February 12, 2005 at 9:22 pm
    wow i`m petrified. Somebody save me....
  7. Profile photo of Wildcat07070
    Wildcat07070 Female 13-17
    2035 posts
    February 12, 2005 at 9:36 pm
    Uh! You people. It really wasnt meant to be scary i was just kiding. That why in the first comment i put lol so you would know i was joking and that it wasnt scary. Im sorry if you dont like it.
  8. Profile photo of sweetpeachy1
    sweetpeachy1 Female 30-39
    552 posts
    February 12, 2005 at 9:40 pm
    beware of the floating sheet and his trusty side kick wooden spoon .lol i think the dude in the dress was more scarier than anything:-D
  9. Profile photo of gizmo331
    gizmo331 Male 18-29
    384 posts
    February 12, 2005 at 11:46 pm
    i realize you were being sarcastic. why else do you think i said not to take you seriously?
  10. Profile photo of mhhdaycare
    mhhdaycare Female 18-29
    41 posts
    February 13, 2005 at 1:03 am
    wildcat your more retrospective than i`ve given you credit for in the past.
  11. Profile photo of micky2
    micky2 Male 18-29
    225 posts
    February 13, 2005 at 6:05 am
    lol the dead guy blinks i like the whoooooo noise the ghost make`s
  12. Profile photo of narfandboink
    narfandboink Female 13-17
    163 posts
    February 13, 2005 at 6:16 am
    That was... odd. I thought it was quite funny though :)
  13. Profile photo of bananabutt12
    bananabutt12 Female 13-17
    12 posts
    February 13, 2005 at 5:06 pm
    uh....
  14. Profile photo of kitkat2010
    kitkat2010 Female 13-17
    571 posts
    February 13, 2005 at 6:02 pm
    hahahaha the cross dresser was the scariest part.i was waitin 4 some1 to take a french frie and dip it in the blood!!!lol
  15. Profile photo of HOBYandy
    HOBYandy Male 18-29
    3060 posts
    February 13, 2005 at 6:40 pm
    i just wasted 11 minutes of my life.
  16. Profile photo of ShaggyR
    ShaggyR Male 18-29
    176 posts
    February 13, 2005 at 11:59 pm
    Ive probably wasted about 3 hours of my life reading people`s comments who say "I just wasted X amount of minutes from my life".

    Can we all agree to stop writing that tired old response? Jesus Chrsit almighty let`s get some originality going here.

  17. Profile photo of Ereen
    Ereen Female 18-29
    8 posts
    February 14, 2005 at 5:46 pm
    how bout this.

    you clicked on it because you were tempted that it actually WAS scary. stop complaining

    arguing on the internet is like the special olympics. even though u "win", your still retarded.

  18. Profile photo of BillJohnson
    BillJohnson Male 13-17
    42 posts
    February 14, 2005 at 6:23 pm
    I hate everyone
  19. Profile photo of captaincomet
    captaincomet Male 18-29
    15 posts
    February 22, 2005 at 3:20 pm
    Haha it was nicely done...you can see that it wasnt meant to be scary, its more like entertaining
  20. Profile photo of cove
    cove Male 13-17
    20 posts
    February 23, 2005 at 8:16 pm
    Hmmm... It was actually somewhat entertaining! :D
    And uh... they should make gh0st h0use II: The Strange Apparation Returns!
    But seriously... I thought that was hillarious on the shower part... looked like it was being peed out. the blood. You can tell they are trying to not laugh SO hard. I sorta like that cat part. "It was really just a black wild panther, but would they listen? no!"
    And uh... the only actually... "creepy" part is when they flashed back and forth to that one dude who died... it wasn`t even shocking... anyway, i quite enjoyed it!
  21. Profile photo of evilloner14
    evilloner14 Female 13-17
    464 posts
    March 16, 2005 at 4:14 pm
    That had me laughing so hard, man.
  22. Profile photo of MorPhuS
    MorPhuS Male 13-17
    82 posts
    April 29, 2005 at 9:49 pm
    that was funny not scary lol
  23. Profile photo of YinYang78
    YinYang78 Male 13-17
    876 posts
    July 7, 2006 at 8:16 pm
    I`ve seen this.
  24. Profile photo of Partywipe
    Partywipe Male 30-39
    3 posts
    November 1, 2008 at 11:37 pm
    is there a way to give this piece of poo less than one star? ugh....

Leave a Reply