A Little Pill Called Ecstacy

Submitted by: buddy 12 years ago in Funny

Hilarious parody of the Zoloft commercial.
There are 23 comments:
Female 85
Are those 2 blob creatures near the end of the clip carrying a light saber or is that a glow stick? )-|
0
Reply
Female 338
Funny. Sorta. They could damn well use that in an anti-drug campaign.
0
Reply
Male 577
lol
0
Reply
Female 50
dratin funny. loved
0
Reply
Male 2,620
I didn`t catch the Margaret Cho thing, but the last sentence was hilarious.
0
Reply
Female 11
That was nice... wonder what the true difference is between zoloft and estacy besides legality.

(free IPOD)

0
Reply
Female 863
Hey! what was the Margaret Cho shot for?! Other wise very funny.
0
Reply
Male 53
lmao
0
Reply
Male 154
that actually made it onto the best of paradys on madTV, not as good as the madden popcorn one though
0
Reply
Male 181
ahhh mad tv, what would we do without it?
0
Reply
Male 645
lol
0
Reply
Female 2,035
I love Madtv but this wasnt what i would call hilarious. It`s more kinda funny.
0
Reply
Female 156
lol
0
Reply
Female 519
it was ok except for that dig at margaret cho..
0
Reply
Female 1,397
Haha! Swish.
0
Reply
Male 32
was pretty good. but the mysterious `scooby-doo` laughter was annoyin
0
Reply
Female 57
i fink its borin
0
Reply
Male 141
Ironic that the american gov`t has anti-X commercials and at the same time they are testing it on soldiers for PTSD.
0
Reply
Female 394
Lol....but anyone seen the real anti-ecstasy commercials out there that parody medicine ads? Saw one during 24 last week.
0
Reply
Female 552
ive seen this verry funny there isnt much diff from the two lol
0
Reply
Male 20
i made a parody of the zohloft commercial like 2 almost 3 years ago... it was awesome but i lost it.... it got blammed on newgrounds, but this one was hilarious i have to admit.
0
Reply
Female 249
i LOVE Madtv..

by the way, what happened in the Zoloft commercial? nv watched it b4

0
Reply
Male 10,115
Link: A Little Pill Called Ecstacy [Rate Link] - Hilarious parody of the Zoloft commercial.

From Mad TV.

0
Reply