MJ`s Favorite Things

Submitted by: buddy 12 years ago in Funny

This is just disturbing.
There are 59 comments:
Male 982
ummmmm.....yeah
0
Reply
Female 755
Buddy i only saw the noses part. I feel so so sad now!
0
Reply
Female 143
LOL, look at that little army of newbs! ^
0
Reply
Female 13
that was disturbing and creepy the nose bit was funny but that is v disturbing eeeeeeeewwwwwwwww
)-|

0
Reply
Male 1
wwwwwwwwwwwwwwwwoooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwww
lets do that again!!!!!!!!!!! 10/10
0
Reply
Male 2
This is absolut class! lmfao. again again again....
0
Reply
Male 15
Well...... that was amusibg yet it sickins me
0
Reply
Female 179
Lovely. Not. OMG, get some singing lessons! Ok, it wasn`t that bad, I guess
0
Reply
Female 3
omg thats just disturbing and complete horror..and yet..no i`m too disturbed to laugh :-P
0
Reply
Female 11
i think that i`m gonna have dreams about that...::screams and runs:: ;-)
0
Reply
Male 157
hahaha i hate the sound of music and micheal so why not make fun of both in the same setting
0
Reply
Male 2,620
That was awesome! Although I thought we finished makin` fun of Wacko Jacko months ago)-|
0
Reply
Male 8
that was disturbing
0
Reply
Female 1
That`s just wrong. Ick!! LOL
0
Reply
Male 376
that just wrong
0
Reply
Female 380
i fout it was funni but ive seen b4 bwt a year go so it wasnt as funi.
0
Reply
Male 16
Very touching....
0
Reply
Female 52
Mildly creepy, but funny nonetheless. I mostly stay away from Jackson bashing, so this is the first I`ve seen in a while.
0
Reply
Female 25
well it sorta freaked me out i mean it was a waste of time i...... BLAH! i mean i should throw up or laugh?i dont even know i hated it it wasnt funny i fdont like the voice
0
Reply
Female 21
very amusing and very true and thought it was very funny hahahahahahahahahahahahahaha
0
Reply
Male 491
Disturbing?!?!?!?!?! Man, that was funny
0
Reply
Male 169
funny
0
Reply
Male 12
Creepy, but I couldn`t stop watching...the whole Sound of Music thing was a little unexpected.
0
Reply
Female 1,071
I understood the jokes except the winnie the pooh tattoe on his dick- is that a joke or reality?
0
Reply
Female 992
all righty now...it`s true though, I`m sure of it...lol!
0
Reply
Male 2,519
the song`s not bad. freaky lyrics and animation though.
0
Reply
Female 79
That weirded me out.I don`t think I can sleep to night. |-X
0
Reply
Female 234
BWAHAHAHAHA, that was great!
0
Reply
Male 734
MY EYES! MY EYES! I`LL NEVER BE ABLE TO SEE AGAIN!!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 71
Is that `all` real.... maybe, lol that was funny.But it`s werid :-/
0
Reply
Female 242
MEH. i D0N`T CARE WHAT PE0PLE THiNK. i L0VE MiCHAEL JACKS0N.
0
Reply
Male 1
FUNNY
0
Reply
Male 1,371
lol
0
Reply
Female 65
i dont see why its so bad...even though i agree with rankin that jackson bashing is getting old. it was still a good source of humour for the day!
0
Reply
Female 28
thats funny and disturbing at the same time. Im not sure whether to laugh or turn away in disgust :-?
0
Reply
Female 571
HAHAHAHAHAHA!!!!LOL!!!! That was kinda disturbing tho cuz everytime he said these are my favorite things the group of lil kids kept getting bigger
0
Reply
Female 29
Eh, Jackson bashing is getting old, so I didn`t find it funny.
0
Reply
Male 42
Freaky, but funny too! :)
0
Reply
Female 33
i agree with aelia...
0
Reply
Female 129
disturbing and yet...somehow quite amusing
0
Reply
Female 132
thats just weird
0
Reply
Female 51
not bad! :-)
0
Reply
Male 72
Mom! Help! Yahhhh! |-(
0
Reply
Female 808
That was creepy.
0
Reply
Male 152
boo!
0
Reply
Female 107
HAHAHAAHAHA I love it!! That`s the best thing I`ve seen all day.
0
Reply
Female 519
that was pretty bad..good impersonation on the voice, though
0
Reply
Male 3,060
that was quite funny. i also enjoyed the `choose a nose` thing.
0
Reply
Male 376
odd...
0
Reply
Female 231
That was awesome! Baby Culkin was so cute!!
Whoever sund that did a decent MJ impression, too.
0
Reply
Female 47
yeh that bit with the noses is pretty cool. though i didnt have time to look at all of them and was too scared to play it again lol
0
Reply
Male 106
i like how u get 2 choose noses for him
0
Reply
Male 106
haha that was hi;arious so true
0
Reply
Female 409
:-Oum...i liked the crypt keeper at the end though when i tried to send an invitation to friends
0
Reply
Male 83
how was that so bad?...
0
Reply
Female 370
haha, i thought this was about ,maryjane. .. the YTer.
0
Reply
Male 134
I`ll write a review after I finish throwing up. :-/
0
Reply
Female 2,035
wow. That was disturbing!
0
Reply
Male 10,115
Link: MJ`s Favorite Things [Rate Link] - This is just disturbing.

:-)

0
Reply