Put Your Hands Behind Your Back

Submitted by: buddy 12 years ago in Entertainment
http://kimmershow.com.nyud.net:8090/fileTamer/tazered.wmv
For heaven"s sake, just do what the cop says! Ouch!
There are 41 comments:
Male 8
Damn,thats gotta hurt!!
0
Reply
Male 7
that was funny and i agree with hobyandy id do that to anyone i see, that will be fun.
0
Reply
Female 992
Lol I guess that would be a good reason to put your hands behind your back.
0
Reply
Male 92
i`m half irish and half scottish. half of me wants the drink, and the other half doesn`t want to pay for it.
0
Reply
Female 420
Come to think of it... Scot/Irish and Native.... I should really watch my alcohol consumption! lol
0
Reply
Female 420
;-) well thank ye. Yer not half bad yerself. I`m Heinz 57 but usually only claim the Scot-Irish side. `course I like to claim the wagon burner in me when its likely to give my mother in law a fit. lol
0
Reply
Male 92
you forgot to make a potato crack. and i find you extremely funny. and i mean that. quite possibly my favorite person on this whole site.
0
Reply
Female 420
Well, by golly, then have a pint on me lad! Glad to see you recognize blarney when you see it. Now try doing that before stumbling to your keyboard in a drunken stupor and telling folks you dont find their jibe funny. pppphhhttt! ;0P
0
Reply
Male 92
and i`m irish, so i do recognize common stereotypical misconceptions.
0
Reply
Male 92
what i said wasnt put into any context like i`m actually ashamed. it was merely a sarcastic remark. the the hundreds i make a day. but thats a good question, where is the humor?
0
Reply
Female 420
Honestly, if you let your panties get in a bunch over a comment on a random forum, you`re the real dumbass. Come on, where`s the humor?? I see alot of anti-USA comments and "Im ashamed to be an American... blabla" cry me a river. Some crack baby inbread KKK lovin SOB spouting his foul hateful retoric doesn`t make me ashamed to be American. Just sorry I can`t arrange to have people like that deprogrammed and turned into productive members of society working at the sewage dept. lol
0
Reply
Female 420
All in fun. I have a canadian girlfriend who likes to sing the "Blame Canada" song whilst wearing a canadian flag sweatshirt. I tease her when she says "aboot" (about). I suppose you didn`t even notice the jabs were common stereotypical misconceptions. Not all Canuks (said w/ affection) are soft on crime. It does burn me that some scuzbag can brutally rape and murder a child and run to canada for asylum when he deserves to have his nuts fried in hot oil before having molten steel injected into his brain thru his eyeballs. heh, hurting kids is a real sore spot for me... can ya tell?
0
Reply
Male 92
i never said the cop did anything wrong. i said what i said cos of the canada crack. duh.
0
Reply
Female 785
Yeah friday6700, I`m ashamed you`re an American too. :-P (LOL not totally, but you left yourself open for that) Let`s look at it this way, the cop is all alone, on an apparently secluded road, in the middle of the night, fighting an irrate driver, who is resisting arrest and trying to get back to his car. Who knows what he has in there? He could be goin` back for a gun. So which is better, a person getting shot and being left for dead, alone on a deserted road, or some guy (who probably wouldn`t even stop or care if he ran you over) getting tasered?
0
Reply
Male 3,060
it`s people like friday6700 that make me embarrassed to say i`m an american. what did cnlbell say that was so wrong? i agree with him completely!

on a different note...this is why i couldn`t be a cop...i`d keep shooting the guy with the taser even after his hands were behind his back.

0
Reply
Male 490
I`ve seen cops do a lot worse then this for a hell of a lot less reasons.
0
Reply
Male 92
it`s people like cnlbell that make me feel embareassed to say i`m an american. you gotta figure canada`s doing something right, especially when our country`s at war and they havn`t had a problem in hundreds of years. but anyways cops`ll do anything to restrain someone they think can cause harm to themselves or others. papper spray, taser, tranq, whatever. if all else fails its a good ol fashioned beat down.
0
Reply
Female 28
future not to self...listen to the cops I`ve seen those taser guns used in person before and they look like they freakin hurt...it`s like barb wire shooting into your skin...and yet the guy was still moving..dumbass
0
Reply
Male 30
lmao shikkan if u werein that cops shoes what would have u done? give the guy a cookie and tell him to walk on? the guyu was about to leave the scene what the cop did was right.
0
Reply
Female 420
Besides, its harmless compaired to a bullet in any part of the body, especially between the eyes. Let me guess, you would be another for patting the scuzbucket on the head and sending him home for a timeout. You guys are just cruisin` to either receive a Darwin award or hand em out to innocents who find themselves in the destructive path of a criminal. Pat yourselves on the back.
0
Reply
Female 420
It doesn`t melt flesh! Geez! Can make ya piss your shorts though! Now thats funny!
0
Reply
Male 169
Harmlessly? You call melting flesh harmless?
0
Reply
Male 2
^ ohhh what an insult...*tisk tisk*
0
Reply
Female 420
Spoken like a true canadian Shikikan. Tasers are used when an individual provides so much resistance that the officer and/or perp may become injured. So it is used to harmlessly render the perp into a maliable puddle. Also protecting the cop from having to use excessive physical force that the perp could later sue the cop, city and state over even though he was asking for a beat down. Old school he would have been shot with a lethal weapon (thats a gun to you Canuk). That cop looked plenty in shape to provide an *ss whooping, but he followed proper procedure. Good for him!I suppose your cops give criminals a stern talking to, pat them on the head and tell them to run along. Lame and ineffective.
0
Reply
Female 785
LOL what an idiot!!
0
Reply
Male 214
now see I don`t like that. Both of them had a bad attitude. A cop shouldn`t have to use a stun gun. That guy also should not be bothering the cop like that, but I don;t like the idea of cops using tasers just for control like that, they should be in good enough shape to be able to just retrain the subject.
0
Reply
Male 491
I never knew there were shooting tasers O_o
I thought there were only those handheld ones
0
Reply
Male 490
Yeah, so. . . In case anyone was checking. . . the red states are the seats of moral values in America. . .
0
Reply
Male 440
lol sweetpeas.

I hate the sound a taser makes,its almost like a double-barel shotgun roostering in the dark.But with a taser it most likely, has already hit you if it making that sound lol.

0
Reply
Female 52
Must`ve been a Texas cop. Those guys can be scary as hell. Not to mention we have waaay more than our fair share of people who are that stupid or more so.
0
Reply
Female 552
why you f&*%$&@ with me! lol oh my goodness what a nutt get down get down lol
0
Reply
Male 1,371
what was the cop doing anyway? what was he shooting at him
0
Reply
Female 863
Geeze, that guy got lit up like a Christmas tree. I love those taser guns. *Tick, tick, tick, tick, tick*
0
Reply
Male 56
Yeah it was one of those MEAN tazers, the ones that shoot out and hook into your skin.
0
Reply
Male 28
lol that was hilarious
0
Reply
Male 32
Man, that`s hillarious, "Put your hands behind your back or you`ll get it again.

No"

*tazer set off again*

Wouldn`t want to piss that cop off.

0
Reply
Male 213
Its gets on its backs skin or else it gets the taser again...
0
Reply
Male 213
Sounds like a taser.
0
Reply
Female 359
What exactly was the cop doing to hurt him? Was it pepper spray? Anyway, pretty damn funny...
0
Reply
Male 263
LMFAO!
0
Reply
Male 10,115
Link: Put Your Hands Behind Your Back [Rate Link] - For heaven`s sake, just do what the cop says! Ouch!

Man.

0
Reply