Jack Nicholson Prank Call

Submitted by: buddy 12 years ago Funny
http://media.ebaumsworld.com/jacknich.mp3
Prank call made using sound board samples from ""A Few Good Men""
There are 25 comments:
Female 77
That lady has an attitude on her.
0
Reply
Male 216
that was funny. i give it one and a half thumbs up.
0
Reply
Male 48
use apropreate english you pooheads. none of this "lol" poo!
0
Reply
Male 48
use apropreate english you dratheads. none of this "lol" poo!
0
Reply
Female 139
That`s excellent!
0
Reply
Female 91
I used a Judge Judy soundboard on my best friend who just got out of jail a few months previously. I had him on his front porch, in his boxers, at 3 am looking down the road for "suspicious cars". LOL They are great!
0
Reply
Female 409
my bf`s brother does that all the time to ppl..it`s hilarious
0
Reply
Male 109
haha
0
Reply
Male 187
lol got this 1 tho
0
Reply
Male 31
check out the tom hanks soundboard.
pretty fun stuff.
0
Reply
Female 2,074
oh, i had to laugh out loud! i called my best friend using the arnold schareakjfajgger (sp) sound board. It was so funny, she was actually falling for it.
0
Reply
Male 29
Eh... not too great. Heard it before. Coulda been much funnier. Prank phone calls are always funnier if you`re the one doing the call...
0
Reply
Male 3,060
haha. that was funny. i agree. she should hang up.
0
Reply
Female 31
who calls the cops about a crank call? lol, she could just HANG UP... **gasp** what a thought
0
Reply
Male 295
Hahah, I love those!
0
Reply
Male 42
Yeah yeah yeah whatEVA ;) That`s been on e-baums for ages.
0
Reply
Female 621
Wow. xD That`s great.
0
Reply
Male 127
she was really lovin that! poor jack, havin cops called after him ;)
0
Reply
Female 4
yea, that was great... lmfao
0
Reply
Male 597
LMAO!! Soooooooo Funny!!!
0
Reply
Female 961
omfg... that was great! i love that movie and the sampler call was f u n n y!
0
Reply
Male 440
hahahahahahahah !!!!!

thats all i have to say .

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!

0
Reply
Male 89
One of the better "sampler" phone calls i`ve heard. There are also some with Arnold floating around. This lady really gets into it...
0
Reply
Male 94
that was funny.
0
Reply
Male 10,115
Link: Jack Nicholson Prank Call [Rate Link] - Prank call made using sound board samples from ``A Few Good Men``

:-)

0
Reply