Car

Submitted by: buddy 12 years ago Games
http://www.theflashgames.com/car_beta-swf.html

A pointless driving game where you drive really fast on grass.
There are 20 comments:
Male 45
I luved it. :-D
0
Reply
Female 33
thats was minutes of fun!!! ( Feeder Rock!! )
0
Reply
Female 197
I wasted about 2 minutes on it. It may have been pointless, but I enjoyed it. I thought making doughnuts in the grass was pretty amusing.
0
Reply
Female 493
uh... my car disappeared...
0
Reply
Male 26
i just wasted my life onthis crap
0
Reply
Female 180
Alright for a couple of minutes I guess.
0
Reply
Female 666
I lost my car.
0
Reply
Male 295
Pointless yet fun! I love it.
0
Reply
Female 10
dat woz SOOOOOOOOOOOOOO cool! 4 once i wozn`t losin!!!!! :-D
0
Reply
Female 232
amusing.
0
Reply
Male 597
WOW! Best online driving game EVER!
0
Reply
Male 578
Kinda fun I liked the speed boosts.
0
Reply
Female 122
my car kept disappearing from the grass, and all i had was an arrow showing where he was, but i couldnt get him back up on the screen. Quite annoying!
0
Reply
Male 426
try going in circles by hitting either left or right with either down or up. Its fun ;)
0
Reply
Male 237
yeah, I played it for 10-15 minutes somehow.
0
Reply
Female 409
there is no point...but it kept me busy for a while ha
0
Reply
Male 405
whats the point of it lol. :)
0
Reply
Male 154
thats fun
0
Reply
Female 231
Surprisingly satisfying...especially with the speed boosts.
0
Reply
Male 10,115
Link: Car [Rate Link] - A pointless driving game where you drive really fast on grass.

:-)

0
Reply