Orgasmic Calculator

Submitted by: rm81 12 years ago Funny

I think you"ll have alot of fun at this one. Don"t turn the volume up real loud if you"re at work.
There are 28 comments:
Male 187
I NO THAT MADE ME HORNY
0
Reply
Male 42
HAHA! I can do it louder when nobody` home :-?
0
Reply
Female 11
``is it in yet" dat was so funni
and si is "is it over". i sent it to a fwend of mind and h forgot to put downda volume and he pressed da = button so funni. he`s mum came in saying i hope ur not doing anithing without a condom!!!!
0
Reply
Female 1
haha, i`ve heard my neighbours do better than that! pretty lame-o if you ask me, funny of course, but they could have done better.
0
Reply
Female 81
That was funny :-P
0
Reply
Female 127
Haha, "Is it over?"
0
Reply
Female 476
um...titter....then why is ur name so suggestive?
ne wayz
lmfao i sent it to friends with rents int he room
joke of my week
and so many angry rents....:D
0
Reply
Male 103
the best thing to do is actually do math on it like 5x6= it sounds so funny when u hit equal ahahahhahahahahha that is some funny stuff
0
Reply
Female 661
Lol, that was good for a laugh.
0
Reply
Male 76
i am suddenly arroused by calculators
whoops
0
Reply
Female 58
Kinda funny, a little sick though...:-/

0
Reply
Female 5
"is it in yet?"!!!!! -that`s the best one
0
Reply
Female 1,071
hahaha I like the `whose your little girl`

Bwaaaaaaahaaaaaaaaahaaaaaaaaa `is it over?`

good times...

0
Reply
Female 339
lol. i can`t play that with my mom in the room. ;-)
0
Reply
Female 91
thank god I was home alone.... bwahahah... hilarious
0
Reply
Female 992
Kinda inappropriate for ppl my age, lol.
0
Reply
Female 259
lol!!
0
Reply
Female 493
Eh? Must be a sound thing, then.
0
Reply
Female 333
eeew. sorry but i found it gross but i am only 14
0
Reply
Male 6
woot coppy cat am i
0
Reply
Male 6
i think... i think....there is movement in me pants...
0
Reply
Female 31
That was awesome... LOL
0
Reply
Female 213
"Is it over?? )-|"

Bwahahaha!!

0
Reply
Male 46
Strange... there appeared to be a movement in my trousers
0
Reply
Female 2,074
"Is it in yet?"
0
Reply
Female 621
0 made it worth it. :-D Otherwise, that was kinda a waste of time...
0
Reply
Male 1,371
wow...O_o
0
Reply
Male 98
LOL made me laugh alot too, pity i dont do math anymore ;-)
0
Reply