Deceptacon Dance

Submitted by: buddy 12 years ago in Entertainment

The next craze to hit a dancefloor near you?
There are 25 comments:
Female 85
Kinda cute :)
0
Reply
Female 120
The video has only deepend my love of Deceptacon.
0
Reply
Female 1
Have to admit.... I rather enjoyed it! I looks like something my friends and I would do and take to a club just to get a laugh out of people!! Pretty awesome!!
0
Reply
Male 491
The music was cool and the dance was AWESOME!
Those guys are really good, until they started moving I thought it was only one next to a mirror.
0
Reply
Female 3
That song was Deceptacon by Le Tigre
0
Reply
Female 992
WHOA!!!!!!!!! THAT WAS AWESOME!!!! I MUSTA BEEN CRACKING UP THE WHOLE FRICKING TIME!!! Looked like my sister and I when we`ve had too much coffee lol.
0
Reply
Female 232
I liked the one who`s pants were too short.
0
Reply
Female 249
erm, this is wat the students in my school used to dance every occasion. rather similar, and idiotic.
0
Reply
Female 493
*lmfao*

That was classic!

*lmfao*

0
Reply
Male 242
Uhmm, i want that 3 minutes of my life back please
0
Reply
Female 91
Hmmm the wonderful and amazing things the internet brings us... sadly that was not one of them.

I was so afraid they were gonna get naked when they ripped their pants off.

0
Reply
Female 331
Hahahaha that was so funny!
0
Reply
Female 30
oh my gosh! That rox sox. Dude. I want to learn that dance to break it out at the school dances :P
0
Reply
Female 621
I think...I think I just died inside. :-/

The dance is quite simply terrifying. However, the fact that they spent enough time practising that to get in sync and be able to remember the dance scares me more.

0
Reply
Female 2,074
That was funny and dumb at the same time. I agree about the Hats, lol
0
Reply
Female 748
oh dear
0
Reply
Male 1
I am saddened to say that this video has almost ruined one of my favourite songs. By the way, it`s called "Deceptacon" by Le Tigre, if anyone wants to know.
0
Reply
Female 61
..........Nice hats
0
Reply
Female 73
yup...the joys of 80`s hits in Telus commercials!
0
Reply
Female 295
that`s exactly what i was thinking. it reminds me so much of "whip it" by devo. i loved the dancing!
0
Reply
Female 863
Whip it, whip it good!

Does anyone know the name and artist of that song. It was really good.

0
Reply
Female 122
WHAT THE HELL WAS THAT ALL ABOUT?
0
Reply
Female 234
That song was in a Telus commercial up here in Canada...I like it. :-) The dance was a little weird though.
0
Reply
Female 170
interesting.........
0
Reply
Male 10,115
Link: Deceptacon Dance [Rate Link] - The next craze to hit a dancefloor near you?

:-)

0
Reply