Britney Strip Tease

Submitted by: buddy 12 years ago Games
http://www.extremefunnypictures.com/funnypic602.htm

Simple maze game, Britney removes some clothing after each level.
There are 55 comments:
Male 610
*earphones in* I hate typos!
0
Reply
Male 610
lucky i had my earphones out
0
Reply
Male 571
Thank God I`m not a perv...
0
Reply
Male 82
i hate you!!!!!!!!!! but i knew it was commin!!!!!!!
0
Reply
Male 60
i knew it was a sabotage before i clicked on it, but
for some reason i did do it.... damn you, persuasive name!
0
Reply
Male 74
dammit, i wanted to see britney naked, disappointing
0
Reply
Female 41
I seriously do not appreciate this! My heart jumped out my thoat and I screamed so loud in fear that my 3 year old daughter who was in the room playing on her computer too burst into tears also frightened half to death because I was so frightened. This is totally not cool for i-am-bored.com. I will have to check comments everytime I click here now.
0
Reply
Male 597
I couldn`t be bothered to click the link. Its odviously not going to have stripping britney on it unless its a sabotage or Buddy has just turned into a sick pervert.
0
Reply
Male 6
dont u just love sabtoges
0
Reply
Female 25
Bwhahahaahaha! I jumped a good 3 inches off my seat. Very good!
0
Reply
Male 43
HA! all yall are dumb i read the comments first
0
Reply
Male 7
AHHH! I think I just poo myself
0
Reply
Female 55
waaaaaahhhhhhhhhh :(
0
Reply
Male 645
i didnt have my volume on so it wasnt scary at all just annoying
0
Reply
Female 7
Oh right ive been on something like that before. scared me. if you turn the sound up you can hear her screaming
0
Reply
Female 992
Considering I`m a girl, i really don`t care about this site. But it sounds idiotic.
0
Reply
Female 3
ok... i`m so gonna check that site out when i get home! i dont think my workmates would appreciate me yelling at something on the computer when i`m supposed to be working.. :-P
0
Reply
Female 172
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! That scared the CRAP out of me!
0
Reply
Male 151
Really starting to piss me off
0
Reply
Male 151
My lack of patience coupled with my unresponsive mouse is making this nigh on impossible
0
Reply
Male 6
All that work for nothing
0
Reply
Female 15
Ahahahaha!
That was great
0
Reply
Female 552
funny and you know i had a feeling that was coming but hey i was curious (dumb me)
0
Reply
Male 24
Holy poo!! I just jumped in my seat :-O
0
Reply
Female 409
glad i checked the comments b4 i clicked..sabatoges are annoying
0
Reply
Male 94
Whew, dodged that one.
0
Reply
Female 359
Good thing I`ve learned to check the comments first...
0
Reply
Female 62
This looks almost exactly like another sabotage I saw. Glad I didn`t click.
0
Reply
Female 19
Buddy!! I trusted you!!!

I`m home by myself. I`m a teenage girl, home by herself, scared to death. I HATE YOU.

0
Reply
Male 216
from what i`ve gathered, this is a sabotage, correct? if so, screw you buddy you bastard!! :-P
0
Reply
Male 88
I actually hate you. I jumped out of my seat. HATE!(not really)
0
Reply
Male 2
That`s some funny s*it!
0
Reply
Female 29
We deserve it. D:
0
Reply
Female 1,004
lol good point
0
Reply
Female 110
I hate you.
0
Reply
Male 10,115
Did you really think I`d be linking to a site that shows Britney stripping?
0
Reply
Female 1,004
lol is it possible to get past the 2nd level? i don`t even care about the sabotage, i kinda wanted to see fake pics of britney naked, heh.
0
Reply
Female 2,074
Thanks for letting me know, davala. You are extremely nice, lol :)
0
Reply
Female 808
I`m not clicking. I`m scared to death of those things.
0
Reply
Male 1,371
heheheh

this was just posted at a site that my brother goes to

sometimes I go there, I`ve already seen this...

there`s no porn in it, FYI, its just a sabotage

0
Reply
Male 534
Just an ugly, ugly, ugly, face.... ugly, probably some devil type thing from a movie
0
Reply
Female 2,074
What popped out on that website anyways? Curious minds want to know, lol
0
Reply
Male 98
Lol, sabbotage are kinda gettin borin now
0
Reply
Female 2,074
Wow, I am glad I didn`t click on that either. I ca not stand looking at that kind of thing. I got scared and scarred a long time ago. I didn`t even scream..just stared in silence lol, and i swear my heart skipped a beat.
Okay, I looked on TV and chucky was on. It`s too early for all this. ARGH
0
Reply
Female 748
Just let me restart my heart, and I`ll be back in business!
0
Reply
Male 12
Hehe...figured...glad I didn`t click it
0
Reply
Male 40
i am soooo sick of these things!! The internet has never been so scary!
0
Reply
Female 7
OMFG
0
Reply
Male 1
I will never trust this site again!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 406
ha! i evaded a sabotage! huzzah!
0
Reply
Male 306
I actually do have panic disorder. That didn`t help. (Where`s the Xanax)
0
Reply
Female 57
*note to self*..read comments BEFORE clicking into the link
0
Reply
Female 18
wow... thanks... my heart just jumped and is still racing at 2358954 miles per minute
0
Reply
Female 406
dude, buddy`s been putting up some risque links lately. i`m scared to click.
0
Reply
Male 10,115
Link: Britney Strip Tease [Rate Link] - Simple maze game, Britney removes some clothing after each level.

:-)

0
Reply