SNL Harry Potter Skit

Submitted by: buddy 12 years ago in Entertainment
http://www.kontraband.com/show/popup.asp?ID=1344

Funny Harry Potter spoof with Lindsy Lohan.
There are 37 comments:
Female 4
It is also on http://www.holylemon.com/HarryPoterSNL.h... and i on`t think you need quicktime.
0
Reply
Male 81
Oh i got it. That was funny!
0
Reply
Male 81
It didnt work. where`s the page?
0
Reply
Female 533
Pwah! they made harry so squeaky, haha
0
Reply
Male 1,079
No! Darn, I wanted to post this.:(
0
Reply
Female 394
*Laughs* I didn`t get to see it when it aired on SNL, and while it is slightly annoying to me (prolly cuz I`m a girl), it is funny.
0
Reply
Female 1
that was really funny
0
Reply
Female 127
im with ANgelicbabee on that
0
Reply
Male 320
ive always hated harry potter.......until now now thats magic.
0
Reply
Male 384
she is pretty hott, but don`t forget that she pays to stay that way, just like every other movie star out there...
0
Reply
Male 384
lol. that`s a good one.
0
Reply
Female 56
"DAMN lindsey lohsan is so hot :D"

Your name fits you well kind sir.

0
Reply
Female 122
It wasnt that funny... Maybe cause i am a girl.
0
Reply
Female 32
Bwa ha ha!
0
Reply
Male 2,620
I agree completely Dave:-D. But yeah, that was hilarious.
0
Reply
Male 356
wowser. That was funny.
0
Reply
Male 4
DAMN lindsey lohsan is so hot :D
0
Reply
Male 1,371
kontra band didnt work either
a lot of stuff on this site doesnt work for me for some reason
0
Reply
Female 45
oh my goodness!
0
Reply
Male 491
WTF? Why did those words got no spaces between them? I put them.
0
Reply
Male 491
If youre having problems,try viewing it at Kontraband, go to the moviessectionsand look up the video.
0
Reply
Male 10,115
Works for me...
0
Reply
Female 210
me too, i dont get any sound. maybe reinstall quiktime
0
Reply
Male 1,371
it worked but the sound didnt
0
Reply
Male 94
Whoa, too bad Lindsay Lohan isn`t in the Harry Potter movies. But then it would be a whole different movie. :->
0
Reply
Male 256
#16 that`s hilarious
0
Reply
Male 130
Broken...
0
Reply
Male 679
Same with me, poorandweird.
0
Reply
Female 19
mine played with no sound, damn.
0
Reply
Female 249
`going back to tame my dragon...` hmmmm
0
Reply
Female 252
o k.......
0
Reply
Male 1,371
"Quicktime is missing software required to perform this"
"Unfortunately, it is not available on the quicktime server"

If those non-nice individuals knew anything, they would put their own software on their own ****ing server.

0
Reply
Male 78
You beat me too it Mallet man. Lol just the same.
0
Reply
Male 679
Back to the books forum with you, Zysthaezia!
0
Reply
Female 247
Am I the only one who finds it awfully far-fetched that Snape would just randomly wander into the Gryffindor common room?
0
Reply
Female 380
#16
0
Reply
Male 10,115
Link: SNL Harry Potter Skit [Rate Link] - Funny Harry Potter spoof with Lindsy Lohan.

:-)

0
Reply