The 8500 Calorie Sandwich

Submitted by: buddy 12 years ago Weird
http://myhighhorse.com/

Why? Because you can.
There are 32 comments:
Female 1,062
Wow this guy has too much time on his hands. The sandwich actually looked kinda good though...
0
Reply
Female 238
I`ll stick with pb & j, thank you.
0
Reply
Female 238
That is WAY too much cheese and meat for me.
0
Reply
Female 50
that may be the most sickening thing i have ever seen.... i gotta go make me a sammwich.
0
Reply
Female 139
Think I might pop off to the kitchen now and fix me up a sandwhich!
0
Reply
Male 337
You know, an assload of mayo would boost the calorie count by about 400 XD
0
Reply
Female 168
that made me feel sick jus looking at it!!
0
Reply
Female 35
This is insane
0
Reply
Male 1,033
How the hell did a student afford THAT much food? I love the gamecube for scale
0
Reply
Male 28
OMG LOL Makes me hungry, sucks im at school
0
Reply
Female 748
"And people wonder why America is so fat."
That guy is in the UK, honey.

Well, looks like I`m off to the grocery store! I got me a hankerin` for an 8500 calorie sammidge!

0
Reply
Female 486
There`s just so much in the sandwich that I don`t like. Other than that, I dunno if I could finish it.
0
Reply
Female 440
That makes my stomach ache thinking about that. I dont think I consume 8500 in 3 days.
0
Reply
Male 2,620
Da-jamn! That`s a fatass sandwich.

"James did in fact finish this sandwich on the 2nd day. It had begun to smell up the fridge with the garlic mushrooms and all. He began by mining all the meat out, then ate the cheese, and finally finished with the bread."

Eww...

0
Reply
Female 790
Thats kind of nauseating. X-(
0
Reply
Male 253
meh.
0
Reply
Female 131
that is really strange..
0
Reply
Female 29
I need this sandwich.
0
Reply
Male 1,371
over 2000 calories worth of bread?

that is a LOT of bread.

0
Reply
Male 34
That is absolutely insane
0
Reply
Male 216
maybe she meant that she wonders why americans are fat when europeans are doing crazy sh*t like this?? either way, i would eat that sandwich.
0
Reply
Female 2,244
That is the most insane food item I`ve ever seen! :-O
0
Reply
Female 808
Dang.... now I`m hungry.
0
Reply
Female 496
"So I decided to build an enormous f*****g sandwich. Inside this affront to God would be an enchilada, some garlic mushrooms, burgers, sausages, assloads of cheese and some good old HP sauce. I put in a bit of salad as well to even out the bad stuff."

0
Reply
Female 45
There is tortilla IN the sandwich? :-/ For why?

Also, what on earth is brown sauce? Gravy? :-/

0
Reply
Female 486
yeah...that had nothing to do with America.

Somebody didn`t visit the site, I think.

0
Reply
Female 213
Weird that someone would metion about America being so fat when the sandwich was make in the UK.. hmmm
0
Reply
Male 259
I would so want a go at that sammich!

It reminds me of that damn 20 patty cheese burger.

0
Reply
Female 295
And people wonder why America is so fat.
0
Reply
Female 390
That thing would feed me for like two weeks.
0
Reply
Female 213
:-O

I must beat it :-P

I shall try

0
Reply
Male 10,115
Link: The 8500 Calorie Sandwich [Rate Link] - Why? Because you can.

:-)

0
Reply