Bush and Kerry are Related

Submitted by: buddy 12 years ago
http://msn.ancestry.com/landing/strange/bush4/tree.htm

See how their family trees show they are both direct descendants of the same great-great-great (many times) grandfather.
There are 17 comments:
Female 2,035
Wow to think we are all related. The worlds just one big family who hate each other.
0
Reply
Male 111
Noah Wiley of ER?
0
Reply
Female 17
Yep... we`re *all* very, very distant cousins. Scary, if you really think about it...
0
Reply
Male 10,115
I don`t think everyone`s related if you go back to the 1500`s, not by a long shot. It`s a pretty big world out there.

Of course, we`re all related to Noah.

0
Reply
Female 1,004
haha creepy how ppl actually calculate their relation...
0
Reply
Male 130
10th cousins twice removed to be exact
0
Reply
Male 182
duh! we`re all related if you go back far enough!
0
Reply
Female 346
Hmm, I wonder if I went back that far who I`d be related to

Seriously people... that was the 1500s, that was a looong time ago

0
Reply
Male 2,620
Well, Sump, if you`re goin that far back, I bet even more candidates are related...
0
Reply
Male 20
That`s....odd.
0
Reply
Male 23
Thats wierd
Thats probally the first time that relatives ran against each other for president
0
Reply
Female 666
wow how nice
0
Reply
Male 10,115
12th cousins?
0
Reply
Male 24
Wow... I wonder what relation that makes them.
0
Reply
Male 1,407
Damn, I bet all these wealthy families are related.
0
Reply
Male 77
i dunno what is more scarry...them acculy related...or someone did the time and did the research?
0
Reply
Male 10,115
Link: Bush and Kerry are Related [Rate Link] - See how their family trees show they are both direct descendants of the same great-great-great (many times) grandfather.

Originally posted by Dave916 in generals.

0
Reply