What Badgers Eat

Submitted by: buddy 12 years ago Quizzes
http://whatbadgerseat.com/

Also, what they don"t eat, and a quiz!
There are 13 comments:
Female 439
Kinda lame...
0
Reply
Male 158
I <3 the simpsons and badgers so this is awsome :-)
0
Reply
Male 341
I got the badger drunk! Hard quiz! ;-)
0
Reply
Female 854
lol...he got drunk after only 2 duffs:) gotta love the simpsons...
0
Reply
Male 7
i love the simpsons
0
Reply
Female 380
Nice
0
Reply
Female 2,035
Hee hee i just seen that episode. Funny!
0
Reply
Female 336
ROFL I haven`t seen that episode of the simpsons in a long time
0
Reply
Female 259
hehe i luv da simpsons
0
Reply
Male 2,620
Those silly Simpsons.
0
Reply
Female 143
LOL! That was funny.
0
Reply
Female 23
Hahaha...This Simpsons episode was on the other day.
0
Reply
Male 10,115
Link: What Badgers Eat [Rate Link] - Also, what they don`t eat, and a quiz!

:-)

0
Reply