Pie Eating Contest

Submitted by: EmptyMisty 12 years ago in Games
http://www.microprizes.com/mp32.htm

Eat the pie in 15 bites,orless.
There are 66 comments:
Male 140
high score: 23 :(
0
Reply
Female 1,211
i did it took about 10 mins tho
0
Reply
Female 3
i ate the pie in 317 trry to eat it in more bites!
0
Reply
Female 1
this took me forever!! i got it in 15 bites by starting in the middle so that i had kind of a four leaf clover-shaped cut-out, then ate around the pie from there.
0
Reply
Female 116
19
0
Reply
Male 76
first try come on ppl its not hard jus simple math
0
Reply
Female 213

0
Reply
Male 2,620
Uh-oh, looks like MM upped the ante on y`all!
0
Reply
Male 91
Jesus christ.
I just ate the pie in 14 bites. And I have NO idea how I did it...
0
Reply
Male 55
16...16...16..WHY NOT 15!!!?????? IS MY BELLY JUST NOT BIG ENOUGH!!!?? LOL
0
Reply
Female 1,340
yea i just wanted to grab it so i can try to make it bigger fo ryou
0
Reply
Female 29
And you can read my avy fine, but I don`t think I`ll be keeping it that for very long:-P
0
Reply
Female 29
haha, thanks. Yeah, well, at least you can sort of read it. You can see 15 and 100% at the top fine, so that works ok.
0
Reply
Female 1,340
yea i cant get it any bigger
0
Reply
Female 1,340

0
Reply
Female 1,340
oh isee it
congrats!
0
Reply
Female 29

If you can read that, that`s as big as I`ve been able to make it.

0
Reply
Female 29
Ok, there, it`s my avy.
0
Reply
Female 1,340
make it your avy
0
Reply
Female 29
This isn`t working very good. I`ve figured out how to use the site, but the shot won`t enlarge without stretching all the writing, and it`s too small, otherwise.
0
Reply
Female 29
ok, I`ll do that.
0
Reply
Female 1,340
hit the print screen button on your keyboard
go to paint hit paste
save it
host it on something like shutterfly
0
Reply
Female 29
I`ve got the page up, so if you can tell me how to do it, I`ll try to figure it out.
0
Reply
Female 29
I have no clue how, I`m looking, but I`m pretty pathetic..
0
Reply
Female 1,340
its called a screen capture
0
Reply
Female 29
I don`t know how to host images on other sites, and it won`t right click...>-(
0
Reply
Female 1,340
you can read the faqs
0
Reply
Female 29
I`d post a screenshot if I could...
0
Reply
Female 1,340
ugg...
I want who ever said they did it - I want them to post a screen shot>!
0
Reply
Male 10,115
I`ve gotten that close as well, but still no banana.
0
Reply
Female 1,340
I was so Pissed...
I swear I dont think it can be done.
0
Reply
Male 10,115
So close, morgue!
0
Reply
Female 1,340

UGG
0
Reply
Female 18
After 3 tries I got it in 15...top to bottom is the only way that works for me...and leave VERY small crumbs!!
0
Reply
Female 29
You can leave crumbs, just not big crumbs. You have to leave them in the corners when doing the spiral shape, so that they`re tiny, but in the end it allows you one less bite, and you can get it in 15. They do have to be pretty small crumbs, but as long as you don`t make them too big or make too many of them, it can finish in 15 bites.
0
Reply
Female 81
you can leave a few crumbs, just not very many and they have to be tiny
0
Reply
Male 10,115
16 is pretty easy to do with different techniques, east.
0
Reply
Male 2,620
yay, lowered to 18!
0
Reply
Male 2,620
i honestly can`t get it in fewer than 22...
0
Reply
Male 10,115
You can`t leave crumbs, AC/DC, I`ve tried it.
0
Reply
Female 81
I did it!
0
Reply
Female 380
17
0
Reply
Female 17
This is hard. My high score is 17. I suck.
0
Reply
Female 29
I got it in 15 bites, but it still says the record is 16. The spiral works, too, I haven`t tried top to bottom. The specks that are left don`t count, so if you put them close together but still leave some crumbs, you can finish it in 15.
0
Reply
Female 259
i got it in 16....but im gunna keep on tryin.....
0
Reply
Female 1,340
my fiance can only get 16 too
0
Reply
Male 84
BORING!!!
0
Reply
Female 71
hmmm....top to bottom? i`ve always prefered spiral, but i`ll give it a try. ;-)
i have gotten in 16...i`m off to try again.
0
Reply
Male 43
YAHOOO!!! i did it! Finished the pie in 15 bites! The key is to eat it from top to bottom, not in a spiral motion.
0
Reply
Male 43
Damn! 99.9%... i´m gonna get it...
0
Reply
Female 661
Crap, there`s something wrong with my computer, so I can`t play the game! :(
0
Reply
Male 83
damn, you`d think someone on here could figure this out
0
Reply
Female 64
Damn it!

That`s all I can say right now.

0
Reply
Female 1
This pie will probably be one of the things I will wind up obsessing over. I`m afraid to try it.
0
Reply
Female 1,004
this pie is killing me....gotten so close, yet so far....
0
Reply
Male 10,115
I can do it in 16 bites... How the heck do you get it in 15?
0
Reply
Female 1,004
yeah, i got it in 16 bites as well...grrr...
0
Reply
Female 2,035
to hard! Its like almost impossable! but its not!
0
Reply
Female 163
theres gotta be some mathematical way to figure this out..
0
Reply
Male 21
Can`t do it, I`m not enough of a fatass I guess.
0
Reply
Female 515
Ahhhh, I got 99.8% of it!
0
Reply
Female 339
i just can`t get it
0
Reply
Male 83
that`s pretty tricky, i get about as close as you, but i can`t get that last piece
0
Reply
Female 213
Its really starting to irritate me... I get so close...
0
Reply
Female 515
I can get it in 16, but not 15.
0
Reply
Female 213
Link: Pie Eating Contest [Rate Link] - Eat the pie in 15 bites,orless.

This is very hard to do.

0
Reply