The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 47    Average: 3.4/5]
21 Comments - View/Add
Hits: 7254
Rating: 3.4
Category: Funny
Date: 12/10/03 07:53 PM

21 Responses to Where is the Rake?

  1. Profile photo of lushuz
    lushuz Female 18-29
    319 posts
    December 10, 2003 at 7:53 pm
    Link: Where is the Rake? - Watch this!

    ...

  2. Profile photo of Snow Angel58
    Snow Angel58 Female 18-29
    131 posts
    December 10, 2003 at 8:17 pm
    LMAO!! Nice
  3. Profile photo of Ororomonroe
    Ororomonroe Female 18-29
    49 posts
    December 10, 2003 at 10:06 pm
    That was freakin funny!
  4. Profile photo of Sal1981
    Sal1981 Male 18-29
    309 posts
    December 10, 2003 at 10:40 pm
    Yeah, the male mind is to clouded to ever get that one.
  5. Profile photo of buddy
    buddy Male 30-39
    10116 posts
    December 11, 2003 at 12:23 am
    Heh!
  6. Profile photo of citygirlkris
    citygirlkris Female 18-29
    223 posts
    December 11, 2003 at 8:26 am
    LMAO
  7. Profile photo of YoSassy
    YoSassy Female 18-29
    486 posts
    December 11, 2003 at 9:59 am
    Old joke, new animation.
  8. Profile photo of iamthecheese
    iamthecheese Female 13-17
    7 posts
    December 11, 2003 at 1:03 pm
    i didnt get that...was there supposed to be sound?
  9. Profile photo of xXGC_ChickXx
    xXGC_ChickXx Female 13-17
    808 posts
    December 11, 2003 at 3:03 pm
    hahaha
  10. Profile photo of MrDeltoid
    MrDeltoid Female 18-29
    102 posts
    December 11, 2003 at 11:50 pm
    :-D


    great way to bring an old joke back to life

  11. Profile photo of kissthedust
    kissthedust Female 13-17
    50 posts
    December 14, 2003 at 7:20 pm
    Funny, in a wierd, perverted sort of way.
  12. Profile photo of evilloner14
    evilloner14 Female 13-17
    464 posts
    December 14, 2003 at 7:32 pm
    ROFL! This is halarious
  13. Profile photo of shortone_
    shortone_ Female 18-29
    234 posts
    December 14, 2003 at 8:26 pm
    I have received the text version of this joke but the animation made it even funnier.
  14. Profile photo of reedthis
    reedthis Female 30-39
    308 posts
    December 15, 2003 at 11:28 am
    That was funny.
  15. Profile photo of psycoskikass
    psycoskikass Female 13-17
    13 posts
    December 18, 2003 at 4:01 pm
    hahahaha
  16. Profile photo of ambenn122
    ambenn122 Female 18-29
    89 posts
    December 18, 2003 at 4:32 pm
    Hahah! :-)
  17. Profile photo of EmilyJ
    EmilyJ Female 13-17
    62 posts
    December 19, 2003 at 6:18 pm
    haha
  18. Profile photo of PunkRockJo
    PunkRockJo Female 13-17
    16 posts
    December 19, 2003 at 6:25 pm
    hahahaha
  19. Profile photo of wildhunt
    wildhunt Female 18-29
    493 posts
    December 20, 2003 at 8:32 pm
    What did she say?
  20. Profile photo of Cheese King
    Cheese King Male 18-29
    1031 posts
    December 21, 2003 at 1:53 pm
    Someone send me the text version in a PM...I don`t feel like turning on the sound.
  21. Profile photo of eastsiderepp
    eastsiderepp Male 18-29
    2620 posts
    April 7, 2004 at 10:47 pm
    That was so funny in a cheesy way. Still lmao

Leave a Reply